Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf ShutterDK » lør 23 maj 2015 18:44

JesperWoo skrev:Så har jeg fuld Witcher gear ;P (Armed and Dangerous Trophy)


Gratz! Så mangler du bare de 49 andre, vel?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Witcher 3

Indlægaf JesperWoo » lør 23 maj 2015 18:46

ShutterDK skrev:
JesperWoo skrev:Så har jeg fuld Witcher gear ;P (Armed and Dangerous Trophy)


Gratz! Så mangler du bare de 49 andre, vel?


Det er lvl 8 Witcher gear og er lvl 12 . Er der så mange ?
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: The Witcher 3

Indlægaf ShutterDK » lør 23 maj 2015 18:50

52 trofæer er der. Tror ikke man skal regne med at hente Platinum i en fart, om man ønsker det eller ej. :)
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: The Witcher 3

Indlægaf Major Oblivious » lør 23 maj 2015 19:39

Det med at stille udstyr virker ikke, hvis der er "junk" med i posen. Har to gange mistet lidt krims-krams fordi at der var junk med..
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » lør 23 maj 2015 23:26

Junk skal da bare sælges. Der er der da ingen grund til at gemme eller smide nogen steder.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Major Oblivious » lør 23 maj 2015 23:48

Løb stadig rundt i det første land, og den merchant jeg fandt havde ikke flere penge.. Så det var ikke fordi, at jeg ville gemme på det..
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » søn 24 maj 2015 00:27

Går folk egentlig efter en bestemt "build"? Jeg forstiller mig, at man ikke "bare" kan gøre hvad man vil build-mæssigt i de 2 sværeste sværhedsgrader?
- Jeg tænker selv, at jeg vil være lidt "asassin-agtigt" ved at fokusere på hurtige angreb, shield-spell og fire-spell (til at ødelægge fjendens armor).
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » søn 24 maj 2015 02:51

Major Oblivious skrev:Løb stadig rundt i det første land, og den merchant jeg fandt havde ikke flere penge.. Så det var ikke fordi, at jeg ville gemme på det..


OK så har det været meget tidligt i spilforløbet.
Saddeltasker kan iøvrigt opgraderes så mængden af det ragelse man løber rundt med kan øges.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » søn 24 maj 2015 07:45

Syntes det er synd lvl progression går så langsomt. Har spillet 12-15 timer og er stadig kun lvl 6. Det kan ikke svare sig at udforske for alt hvad jeg finder der er noget værd er for højt lvl til mig. Så er "nødt" til at queste selvom der er masser jeg ikke har udforsket endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » søn 24 maj 2015 08:19

Cena skrev:Syntes det er synd lvl progression går så langsomt. Har spillet 12-15 timer og er stadig kun lvl 6. Det kan ikke svare sig at udforske for alt hvad jeg finder der er noget værd er for højt lvl til mig. Så er "nødt" til at queste selvom der er masser jeg ikke har udforsket endnu.



Lige mine ord jeg har spillet i 26 timer nu og er kun lvl 8 det går for langsomt
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » søn 24 maj 2015 08:31

Jeg er level 7 efter omkring 15 timer ca.

Kan man egentligt se hvor længe man præcist har spillet i alt et eller andet sted? Jeg sad og kiggede lidt rundt i menuerne igår men kunne intet finde. (Der plejer ellers altid være et sted at se stats i RPG'er og mindes da også at der var det i Witcher 2)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » søn 24 maj 2015 08:59

BizzyVaping skrev:Jeg er level 7 efter omkring 15 timer ca.

Kan man egentligt se hvor længe man præcist har spillet i alt et eller andet sted? Jeg sad og kiggede lidt rundt i menuerne igår men kunne intet finde. (Der plejer ellers altid være et sted at se stats i RPG'er og mindes da også at der var det i Witcher 2)



Under character tryk R2 så kommer stats frem
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blauwy » søn 24 maj 2015 11:11

Krede1972 skrev:Junk skal da bare sælges. Der er der da ingen grund til at gemme eller smide nogen steder.


Husk at tjekke hvad tingene bliver brudt ned til, inden du sælger det uden at tænke over det.
Nogle ting giver sjældne crafting ingredienser så det er værd lige at dobbelt tjekke.


Cena skrev:Syntes det er synd lvl progression går så langsomt. Har spillet 12-15 timer og er stadig kun lvl 6. Det kan ikke svare sig at udforske for alt hvad jeg finder der er noget værd er for højt lvl til mig. Så er "nødt" til at queste selvom der er masser jeg ikke har udforsket endnu.


Ja det går ikke specielt hurtig. Er lvl 12 efter 45 timer. Jeg synes dog det er okay, for jeg hygger mig godt ved bare at rende rundt og finde ting. Jeg tror nok at lvl cap er 50 ish, så der er massere af tid i spillet for mig endnu.

Jeg laver mange side quests, og finder godt nok en hel del lort jeg ikke kan bruge til noget, som lvl 3-8 sværd osv osv. Men synes ikke jeg finder specielt meget der er alt for højt level, et par enkelte ting her og der. Det er måske 15% af det jeg finder, der er for højt lvl til mig. Resten er low lvl skidt jeg kan sælge for en 5'er. Nu er jeg begyndt at finde diverse diagrams til Witcher udstyr, på disse har jeg fundet en hel del gode ting, udover hvad man skal finde.

Men jeg finder satme mange quests og contracts der er 15+ lvls over mig. Kan være jeg må videre med main mission så jeg kan komme lidt deropad :P
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » søn 24 maj 2015 15:19

Blauwy skrev:
Krede1972 skrev:Junk skal da bare sælges. Der er der da ingen grund til at gemme eller smide nogen steder.


Husk at tjekke hvad tingene bliver brudt ned til, inden du sælger det uden at tænke over det.
Nogle ting giver sjældne crafting ingredienser så det er værd lige at dobbelt tjekke.


Cena skrev:Syntes det er synd lvl progression går så langsomt. Har spillet 12-15 timer og er stadig kun lvl 6. Det kan ikke svare sig at udforske for alt hvad jeg finder der er noget værd er for højt lvl til mig. Så er "nødt" til at queste selvom der er masser jeg ikke har udforsket endnu.


Ja det går ikke specielt hurtig. Er lvl 12 efter 45 timer. Jeg synes dog det er okay, for jeg hygger mig godt ved bare at rende rundt og finde ting. Jeg tror nok at lvl cap er 50 ish, så der er massere af tid i spillet for mig endnu.

Jeg laver mange side quests, og finder godt nok en hel del lort jeg ikke kan bruge til noget, som lvl 3-8 sværd osv osv. Men synes ikke jeg finder specielt meget der er alt for højt level, et par enkelte ting her og der. Det er måske 15% af det jeg finder, der er for højt lvl til mig. Resten er low lvl skidt jeg kan sælge for en 5'er. Nu er jeg begyndt at finde diverse diagrams til Witcher udstyr, på disse har jeg fundet en hel del gode ting, udover hvad man skal finde.

Men jeg finder satme mange quests og contracts der er 15+ lvls over mig. Kan være jeg må videre med main mission så jeg kan komme lidt deropad :P


Jeg er nået op på level 12 efter 22 timer nu.

Jeg har fundet en enorm mængde quests som er langt over mit level. Da jeg var omkring level 3 havde jeg allerede 2 quests hvor den ene var en level 36 quest og den anden level 42 hvis ikke jeg husker forkert.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » søn 24 maj 2015 15:38

Jer der er nået lidt længere i spillet; ved i hvad der er klogt at sælge, eller beholde?
Løber hele tiden i problemet med, at loote for mange ting, da jeg er bange for at sælge ingredienser så som blomster, ingots osv....
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster