Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » tirs 08 sep 2015 15:52

Spillet er, der hvor jeg er nået til, virkelig veludført, de forskellige quests og side quests er spændende, og ikke nær så ensformige, som man tit ser i genren. Jeg ser alle film sekvenser, hvilken jeg normalt ikke gør i spil.
Og jeg er virkelig imponeret af det antal af side quests, og det arbejde de har lagt i dem.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tirs 08 sep 2015 19:17

Xainz skrev:Spillet er, der hvor jeg er nået til, virkelig veludført, de forskellige quests og side quests er spændende, og ikke nær så ensformige, som man tit ser i genren. Jeg ser alle film sekvenser, hvilken jeg normalt ikke gør i spil.
Og jeg er virkelig imponeret af det antal af side quests, og det arbejde de har lagt i dem.


Præcis. Fuldstændig enig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » tirs 08 sep 2015 21:44

Har lige et spørgsmål til dem der har været igennem Velen hvor jeg er nået til, problemet er at jeg godt kan lide at gennemføre alle side questne og ? , inden jeg fortsætter med hovedhistorien. Men jeg er kun ved at være lvl 7 og der ingen side missioner (udover gennemførte) der er i mit lvl. Er også bange for at blive over leveled til hovedhistorien.

Spiller i hovedhistorien samtidig med sidemissionerne?
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Sv: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » tirs 08 sep 2015 21:48

Hunter skrev:Har lige et spørgsmål til dem der har været igennem Velen hvor jeg er nået til, problemet er at jeg godt kan lide at gennemføre alle side questne og ? , inden jeg fortsætter med hovedhistorien. Men jeg er kun ved at være lvl 7 og der ingen side missioner (udover gennemførte) der er i mit lvl. Er også bange for at blive over leveled til hovedhistorien.

Spiller i hovedhistorien samtidig med sidemissionerne?

Jeg er blevet lvl 10, jeg skifter lidt mellem side quests, og main quest., jeg prøver altid at tage dem med lavest lvl req først, så jeg netop ikke bliver over lvled til questene.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » ons 16 sep 2015 18:17

Nogen andre der også leveler op for hurtigt? Synes man får for meget xp for hver quest. Samtidig også hvis jeg skal nå at klare alle ?stederne. Synes også hele tiden der dukker flere og flere quests op, hvilket kun er lækkert nok.

Et andet spørgsmål er wolf gearet(lvl 14) der kræver at du tar til Kaer morhen. Problemet er hvordan kommer jeg til Kaer morhen? :-)
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 16 sep 2015 18:25

Du skal et pænt stykke ind i spillet før du kan komme til Kaer morhen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » tirs 22 sep 2015 18:32

Jeg leveler op alt for hurtigt, er allerede lvl 20 og er lige ankommet til Skellige. Mangler stadig side quests i Velen, og har stadig side quests, de bare omkring 7-9 lvl under mig. Hoved questne er lvl 16 lige nu. Det irretere mig rigtig meget at alle mine quests er så mange lvl under mig. Selv på Death march sværhedsgrad er det super nemt. Nogen der ved om spillet ville blive mere balanceret med xp?
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tirs 22 sep 2015 18:39

Det er nok en anelse svært at afbalancere hele spillet til den level man nu en gang er.
Først og fremmest fordi man jo skal kunne gennemføre spillet uden at gå efter sidequests og det antal xp man får fra disse.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » tirs 22 sep 2015 18:50

Krede1972 skrev:Det er nok en anelse svært at afbalancere hele spillet til den level man nu en gang er.
Først og fremmest fordi man jo skal kunne gennemføre spillet uden at gå efter sidequests og det antal xp man får fra disse.


Ja helt korrekt, synes bare godt jo højere sværhedsgrad man var jo mindre xp skulle man have.
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Bab » fre 09 okt 2015 18:37

Der er lige kommet en 17 GB stor opdatering til spillet.
Og 13 siders PDF fil om rettelserne: http://bit.ly/patch110log

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » fre 09 okt 2015 18:51

Vildere! Bliver spændende at se hvordan det udvikler.

Der kommer i øvrigt en 1.11 meget snart, da 1.10 bugger med NG+ og DLC armor.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Bab » fre 09 okt 2015 18:55

Men det bliver da rart, at man kan løse nogle af de missioner, som man ikke kunne før. Eller rettere, få dem løst, så spillet også ved, at man har fuldført dem.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » man 04 apr 2016 15:58

Jeg fik aldrig klaret to quests med nogle statuer inden Triss skred. Er der nogen, der har løst dem og er de værd at gå lidt tilbage i spillet for at løse? (Jeg kan godt finde ud af Google, men jeg ville lige spørge her)
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: The Witcher 3

Indlægaf weissmuller » ons 25 maj 2016 13:42

Der har aldrig været et bedre tidspunkt til at få spillet The Witcher 3. Har lige købt den digitale version til 200,- og ifht. en masse day one problemer med framerate og stuttering, så kører det som en drøm nu. CD Project Red fortjener kæmpe skulderklap for deres dedikation til at få spillet optimeret og det har de gjort. Og nu kommer der snart ny dlc pakke med et helt nyt område. Nice!
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » ons 25 maj 2016 14:17

Jeg ELSKER The Witcher 3. Et af de bedste spil, jeg nogensinde har prøvet. Kan slet ikke slippe det. Mangler stadig de to add-ons. What a treat, what a treat indeed.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster