Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » ons 13 maj 2015 20:07

Dropdat skrev:Playstation Access har en video på youtube, hvor de bevæger sig igennem mappet. Ingen quest eller kampe, bare en tour af hvad der ser ud til at blive en fantastisk verden, at udforske. De er stort set i bevægelse alle 35 min, og det er kun en lille del af mappet de når igennem. House of Wolves vinder min 19. maj, men glæder mig mere og mere til at spille Witcher!


Så også denne tidligere og blev faktisk temmelig hyped. Verden ser ikke nær så "tom" ud som jeg havde forstillet mig. Det er latterligt stort jooooo! :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » ons 13 maj 2015 21:20

Hasani94 skrev:
Dropdat skrev:Playstation Access har en video på youtube, hvor de bevæger sig igennem mappet. Ingen quest eller kampe, bare en tour af hvad der ser ud til at blive en fantastisk verden, at udforske. De er stort set i bevægelse alle 35 min, og det er kun en lille del af mappet de når igennem. House of Wolves vinder min 19. maj, men glæder mig mere og mere til at spille Witcher!


Så også denne tidligere og blev faktisk temmelig hyped. Verden ser ikke nær så "tom" ud som jeg havde forstillet mig. Det er latterligt stort jooooo! :P


JA, verdenen er helt enorm.Til samligning, med andre open World spil, har du The Witcher 3 med 136km plus 4-6 andre regioner af ukendt størrelse.
Gta v 81km
Red Dead Redemption 41km
Skyrim 37km
Gta San Andreas 36km
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » ons 13 maj 2015 21:34

Det er jo psyko.

Krydser fingre for at de har puttet noget god, sjovt og meningsfyldt underholdning ind i de store maps.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Tjalde » tors 14 maj 2015 20:59

Elmutanten sælger det til 399, har fået avisen tidligt,,,, tror sørme det er derfra jeg køber det... Nogle som ved om de 16 dlc er noget som følger med i æsken eller om man får det på mail ?
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » tors 14 maj 2015 21:23

Var ikke meningen, men nu købte jeg det alligevel ud af ren kedsomhed. Til 300kr er det vel okay, så er det pre-loadet og klar. Kunne være jeg skulle gennemføre Witcher 2 så ... Nogen der har et link til en ordenlig video, der giver et godt overblik over hvad der er sket op til Witcher 3 historie mæssig? Ville være rart at kende historien rigtigt inden man går igang.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf Wuki » tors 14 maj 2015 21:53

Sethos skrev:.... Nogen der har et link til en ordenlig video, der giver et godt overblik over hvad der er sket op til Witcher 3 historie mæssig? Ville være rart at kende historien rigtigt inden man går igang.


Der er et par gode her, der giver et godt billede: http://www.playstationlifestyle.net/201 ... eed-story/
Wuki
Niveau 2
 
Indlæg: 129


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » tors 14 maj 2015 22:19

Tjalde skrev:Elmutanten sælger det til 399, har fået avisen tidligt,,,, tror sørme det er derfra jeg køber det... Nogle som ved om de 16 dlc er noget som følger med i æsken eller om man får det på mail ?


De udgiver en gratis dlc per uge de næste 16 uger frem via psn eller opdatering.
Hvornår gælder den tilbudsavis fra,for har lige bestilt forleden dag hos Elgiganten til 499?
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Tjalde » tors 14 maj 2015 23:24

vendictas skrev:
Tjalde skrev:Elmutanten sælger det til 399, har fået avisen tidligt,,,, tror sørme det er derfra jeg køber det... Nogle som ved om de 16 dlc er noget som følger med i æsken eller om man får det på mail ?


De udgiver en gratis dlc per uge de næste 16 uger frem via psn eller opdatering.
Hvornår gælder den tilbudsavis fra,for har lige bestilt forleden dag hos Elgiganten til 499?


Okay takker skal hvertfald forbi mutanten i morgen Billede Billede
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » tors 14 maj 2015 23:36

Tjalde skrev:
vendictas skrev:
Tjalde skrev:Elmutanten sælger det til 399, har fået avisen tidligt,,,, tror sørme det er derfra jeg køber det... Nogle som ved om de 16 dlc er noget som følger med i æsken eller om man får det på mail ?


De udgiver en gratis dlc per uge de næste 16 uger frem via psn eller opdatering.
Hvornår gælder den tilbudsavis fra,for har lige bestilt forleden dag hos Elgiganten til 499?


Okay takker skal hvertfald forbi mutanten i morgen Billede Billede

For at forudbestille? :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » tors 14 maj 2015 23:42

Wuki skrev:
Sethos skrev:.... Nogen der har et link til en ordenlig video, der giver et godt overblik over hvad der er sket op til Witcher 3 historie mæssig? Ville være rart at kende historien rigtigt inden man går igang.


Der er et par gode her, der giver et godt billede: http://www.playstationlifestyle.net/201 ... eed-story/


Lækkert, vil jeg give et kig.

Tak.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf Schmidty » fre 15 maj 2015 09:40

Tjalde skrev:Okay takker skal hvertfald forbi mutanten i morgen [img]http://i57.tinypic.com/25ji80w.jpg[/img*] [img]http://i61.tinypic.com/2r61ky0.jpg[/img*]


Det skal vel købes på dagen så? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » fre 15 maj 2015 14:51

Launch traileren

Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » fre 15 maj 2015 15:10

Edit.Det var ikke helt korrekt angående de 16 gratis Dlc.Man får 2dlc per uge og de første udgives allerede d.20-5.
Ikke at det betyder det store men alligevel.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » fre 15 maj 2015 17:45

Sethos skrev:Launch traileren



Lige et kort øjeblik troede man lige at man skulle se et par gode nødder - det er vist det man kalder en teaser. Både hende og traileren ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » fre 15 maj 2015 18:02

Syntes nu de rosiner vi så efter hendes forvandling også havde en vis kvalitet til dem.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 11 gæster