Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Tjalde » fre 15 maj 2015 22:04

Jeg bestilte det via collectstore og tog forbi mutanten, det lå sørme klar til mig men de ville ikke udlevere det :( men betalte det og fik det til 399... Så folk der har bestilt på nettet, få lige fat i dem!
Tjalde
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » lør 16 maj 2015 02:48

LOL
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 16 maj 2015 20:02

Har fået spillet det vel.. 1½ time i dag, forsætter i aften efter maden.

Første indtryk er godt og man bliver holdt i hænderne fint i starten, hvis man ønsker det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blade dk » lør 16 maj 2015 20:10

Lidt øv man først for fri kl17 på tirsdag
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 16 maj 2015 22:03

http://www.twitch.tv/erroneuz Hvis man vil se lidt med :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » lør 16 maj 2015 23:36

Erroneus skrev:Har fået spillet det vel.. 1½ time i dag, forsætter i aften efter maden.

Første indtryk er godt og man bliver holdt i hænderne fint i starten, hvis man ønsker det.


Hvordan oplever du frameraten?Har det kørt stabilt 30fps indtil videre?Har du oplevet noget Pop in af eksempelvis træer,npc's og lignende?
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » søn 17 maj 2015 01:00

Man ser pop-in, men sjældent og altid i cutscenes eller lige når den indlæser en ny scene, f.eks. efter en cutscenes, så ikke noget som har ret meget at sige. FPS er meget stabil i selve spillet, har oplevet drops, men det har været nogle få gange i cutscenes kun, så teknisk er det meget positivt.

Har haft et enkelt crash, på et lidt sært tidspunkt, da jeg skulle starte en kamp i det indbygget kortspil, så det holder jeg mig lige fra pt.

Er færdig for i dag, streamer igen i morgen fra kl. 16 til 18:30 og fra 20:15 til 22:15 ish.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » man 18 maj 2015 17:07

Det er akkurat som du beskriver det.Jeg oplevede dog ikke noget crash I det første spil Gwent.
Det er genialt den måde de introducerer tutorial delen på.Lige umiddelbart virker det hele en smule overvældende.Der bliver en del at sætte sig ind i.Det kommer vel løbende som man llgger flere og flere timer i det.Men er pænt imponeret indtil videre.Kampsystemet er også meget bedre end The Witcher 2.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » man 18 maj 2015 17:23

vendictas skrev:Det er akkurat som du beskriver det.Jeg oplevede dog ikke noget crash I det første spil Gwent.
Det er genialt den måde de introducerer tutorial delen på.Lige umiddelbart virker det hele en smule overvældende.Der bliver en del at sætte sig ind i.Det kommer vel løbende som man llgger flere og flere timer i det.Men er pænt imponeret indtil videre.Kampsystemet er også meget bedre end The Witcher 2.

Det er jeg glad for at høre. Ender nok med at købe det alligevel på release via. USPSN... :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » man 18 maj 2015 19:32

Ny trailer, med et par spoilers;

Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf pjulledk » man 18 maj 2015 19:56

Mega fed trailer. Nu kan det ikke blive tirsdag eftermiddag hurtigt nok:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » man 18 maj 2015 21:55

Fik spillet videre i dag, blev overasket over meget alternative side-quests med god humor og en boss-fight der var lidt anderledes, hvor jeg var mm fra at få tæv ^^

Glimrende! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Sethos » tirs 19 maj 2015 01:25

Blev det låst op på PC. Brugte lige et stykke tid på at tweake config filerne, der havde de en masse godter. Men hold op det står knivskarpt, ekstremt flot og glæder mig til at komme igang. Overvejer dog at smutte igennem Witcher 2 så jeg kan bruge Save-Filen, i stedet for de 'simulated' choices.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tirs 19 maj 2015 06:48

Sethos skrev:Blev det låst op på PC. Brugte lige et stykke tid på at tweake config filerne, der havde de en masse godter. Men hold op det står knivskarpt, ekstremt flot og glæder mig til at komme igang. Overvejer dog at smutte igennem Witcher 2 så jeg kan bruge Save-Filen, i stedet for de 'simulated' choices.


Du får det til at lyde som om det er COD singleplayer, som man lige løber i gennem på en eftermiddag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Lauge82-DK » tirs 19 maj 2015 07:59

Jeg fik mit spil igår efter arbejde, og gik så igang med at spille, men hver gang jeg nåede et stykke hen hvor spillet så skal loade, så hang det bare, så det ikke fik loaded færdigt. Selvom det stod flere minutter kom det ikke videre. Er der andre der har prøvet det på jeres PS4 med Witcher 3?? Det er et problem da jeg sidder fast efter træningsbanen, og spillet skal loade, det loader aldrig færdigt, prøvede 3 gange igår :(
Lauge82-DK
Niveau 1
 
Indlæg: 82
By: Taastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster