Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Blade dk » fre 05 jun 2015 14:16

Fatter hat af det der Gwent
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » fre 05 jun 2015 17:18

v1.04 patch ude til Witcher 3. 505MB, afventer patch notes.

Patch notes:
https://pbs.twimg.com/media/CGvxVt-UQAAQwsx.jpg:orig
https://pbs.twimg.com/media/CGvxfrhUgAAiwr1.jpg:orig

Introduces a number of general stability and performance improvements
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options/Gamplay submenu -Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest
Introduces a number of fixes in in-game communities
Introduces a number of fixes related to combat
Fixes a number of issues related to horseback riding
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants
Improves the smoothness of camera movement
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » fre 05 jun 2015 21:37

Jeg er overordnet ganske tilfreds med spillet som helhed.
Der er dog et par småting, som jeg godt kunne bruge eller så forbedret.
Det er f.eks ikke alle Merchants eller Blacksmiths man kan se på kortet. Selv efter at have fundet dem og handlet med dem kan man ikke se dem på kortet.
Ligeledes kan jeg heller ikke se de hvide prikker (quest-tracks) på minimappet, hvis jeg sidder mere end 1 meter fra skærmen.

Det kunne også være rart hvis man kunne se om det man looter er noget man har i forvejen og gerne antallet. Jeg kan sgu ikke huske om jeg allerede har samlet 1 milliard af en plante eller om den plante jeg står overfor er en sjælden en af slagsen som jeg ikke har i rygsækken.

Men som sagt overordnet set, så er det - som jeg tidligere har nævnt - et af de mest gennemførte RPGs jeg har spillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 06 jun 2015 21:03

nu bliver jeg altså nødt til at spørge.. men er der nogle der ved hvad man skal bruge disse Adrenalin points til ??
Jeg troede det var til et eller andet finisher angreb eller noget, men det jeg syntes er at de kun virker som en slags erstatning når ens stamina er løbet ud.. jeg savner lidt de finisher angreb man havde i Witcher 2
Jeg syntes et eller andet sted at Geralt virker lidt vandet samlignet med Ciri
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 06 jun 2015 21:25

Mere advanceret skills, som man skal låse op for og tildele, bruger adrenaline points. Man bygger adrenaline points når man er i kamp og rammer fjender, så når man har bygget Adrenaline points op, kan man bruge de specielle skills til at fyre vild skade af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blauwy » lør 06 jun 2015 23:19

Erroneus skrev:Mere advanceret skills, som man skal låse op for og tildele, bruger adrenaline points. Man bygger adrenaline points når man er i kamp og rammer fjender, så når man har bygget Adrenaline points op, kan man bruge de specielle skills til at fyre vild skade af.


115 timer spillet og det finder jeg først ud af nu. :lol: Nå.
Jeg har sikkert ikke været opmærksom, for jeg har ikke bidt mærke i at der er specielle skills, kun alternative til hvert sign. Jeg må kigge grundigere efter kan jeg se.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf Egeberg » søn 07 jun 2015 07:20

Den nye patch har virkelig forbedret min framerate i spillet. Novigrad hakkede som bare pokker særligt i regnvejr, men kører flydende nu. Hvordan med jer andre?
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 07 jun 2015 08:23

Erroneus skrev:Mere advanceret skills, som man skal låse op for og tildele, bruger adrenaline points. Man bygger adrenaline points når man er i kamp og rammer fjender, så når man har bygget Adrenaline points op, kan man bruge de specielle skills til at fyre vild skade af.


Men igen hvor er disse specielle angreb for de eneste jeg kan finde i de skill trees er Whirl hvor man bare skal holde firkant inde men det forbruger stamina, ikke adrenaline points og så den til trekant men kan ikke lige huske hvad den skill hedder..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » søn 07 jun 2015 09:56

Egeberg skrev:Den nye patch har virkelig forbedret min framerate i spillet. Novigrad hakkede som bare pokker særligt i regnvejr, men kører flydende nu. Hvordan med jer andre?

Det har bestemt også forbedret for mig. Der er stadigvæk områder som den ikke kan lide, f.eks. svampene, men ja specielt novigrad er blevet meget bedre.

MikeTheDane327: Ny bad det er ikke skills, men nærmere en skill. Der findes focus under general, som giver ekstra skade når man har fuld adrenaline points. Jeg har ikke selv taget det i brug, men som jeg kan læse mig til, så er det en super god skill, fordi den giver meget ekstra skade.

Adrenaline points kan sammen med rage management skill bruges til at kaste signs (magi) med, i stedet for stamina, hvis man er løbet tør for stamina.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 07 jun 2015 10:30

Ah ok tak for svar Erroneus. :)

Jeg kan for resten fortælle til alle dem som vil af med sine Crossbow bolts og trophy heads at der er en Alchemist til højre for Novigrad ved den fast travel marker der hedder Oxenfurt Gate som man kan sælge sine trophies.. nogle går for 500 guld og igen hvis man har for mange Bolts som jeg og bare ikke kan komme af med dem er der nu en løsning til dette ligeså
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » fre 12 jun 2015 19:56

Egeberg skrev:Den nye patch har virkelig forbedret min framerate i spillet. Novigrad hakkede som bare pokker særligt i regnvejr, men kører flydende nu. Hvordan med jer andre?


Jeg har først lige fået spillet lidt igen for første gang siden den blev frigivet, og ja den nyeste patch har godt nok gjort underværker for frameraten :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Lupimotion » lør 13 jun 2015 11:48

Nogen der ved hvad de tager for spillet fysisk i elgiganten? Eller hvor man kan få det billigst fysisk? Vil gerne have fingrene i det, idag :D
Lupimotion
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 13 jun 2015 13:26

nogen der har en idé om hvornår de (CDProjektRed) har tænkt sig at fixe den forbandede xp bug. det at lave en 10 delt questline og få sølle 5 xp er sq da for ringe plus monster giver hele 1 xp
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » lør 13 jun 2015 15:25

MikeTheDane327 skrev:nogen der har en idé om hvornår de (CDProjektRed) har tænkt sig at fixe den forbandede xp bug. det at lave en 10 delt questline og få sølle 5 xp er sq da for ringe plus monster giver hele 1 xp

Hvis du er for høj level i forhold til questen, så får du kun 5xp for den.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 13 jun 2015 15:34

Erroneus skrev:
MikeTheDane327 skrev:nogen der har en idé om hvornår de (CDProjektRed) har tænkt sig at fixe den forbandede xp bug. det at lave en 10 delt questline og få sølle 5 xp er sq da for ringe plus monster giver hele 1 xp

Hvis du er for høj level i forhold til questen, så får du kun 5xp for den.


Om jeg så laver en rød level quest får jeg 5 xp og nu hvor jeg er på Isle of mist som er grøn i level, får jeg nu kun 1 xp per kill og det er MED xp buffs... men jeg er så ikke den eneste med dette problem kan jeg se på div. forums
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron