Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Dannisemperfi » tirs 07 jul 2015 02:17

Jeg takker.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Witcher 3

Indlægaf jinz » ons 22 jul 2015 15:57

Jeg har aldrig spillet et witcher spil før, men efter at have set noget gameplay på youtube, tror jeg spillet vil falde i min smag.

Jeg kan se at spillet kan købes for 388kr på coolshop (hvis man bruger den gratis "premium" måned), og umiddelbart kan jeg ikke finde det billigere hverken over US ps-store eller fra england, da kurserne desværre er blevet ret høje :?

Har jeg overset noget eller er 388kr den billigste pris? :)
Billede
jinz
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » ons 22 jul 2015 18:30

jinz skrev:Jeg har aldrig spillet et witcher spil før, men efter at have set noget gameplay på youtube, tror jeg spillet vil falde i min smag.

Jeg kan se at spillet kan købes for 388kr på coolshop (hvis man bruger den gratis "premium" måned), og umiddelbart kan jeg ikke finde det billigere hverken over US ps-store eller fra england, da kurserne desværre er blevet ret høje :?

Har jeg overset noget eller er 388kr den billigste pris? :)



Jeg ville råde dig til at starte med det første Witcher spil. Er selv igang med det første for at kunne forstå historen, karakterene og universet. Og jeg er lykkelig for at jeg startede fra bunden af istedet for at spille the witcher 3 først. For nøj hvor er der meget nyttigt information i de første spil.
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » ons 22 jul 2015 19:26

Hunter skrev:
jinz skrev:Jeg har aldrig spillet et witcher spil før, men efter at have set noget gameplay på youtube, tror jeg spillet vil falde i min smag.

Jeg kan se at spillet kan købes for 388kr på coolshop (hvis man bruger den gratis "premium" måned), og umiddelbart kan jeg ikke finde det billigere hverken over US ps-store eller fra england, da kurserne desværre er blevet ret høje :?

Har jeg overset noget eller er 388kr den billigste pris? :)



Jeg ville råde dig til at starte med det første Witcher spil. Er selv igang med det første for at kunne forstå historen, karakterene og universet. Og jeg er lykkelig for at jeg startede fra bunden af istedet for at spille the witcher 3 først. For nøj hvor er der meget nyttigt information i de første spil.

Eller bare se en video på youtube, der forklarer stort set alt...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » ons 22 jul 2015 19:42

Hasani94 skrev:
Hunter skrev:
jinz skrev:Jeg har aldrig spillet et witcher spil før, men efter at have set noget gameplay på youtube, tror jeg spillet vil falde i min smag.

Jeg kan se at spillet kan købes for 388kr på coolshop (hvis man bruger den gratis "premium" måned), og umiddelbart kan jeg ikke finde det billigere hverken over US ps-store eller fra england, da kurserne desværre er blevet ret høje :?

Har jeg overset noget eller er 388kr den billigste pris? :)



Jeg ville råde dig til at starte med det første Witcher spil. Er selv igang med det første for at kunne forstå historen, karakterene og universet. Og jeg er lykkelig for at jeg startede fra bunden af istedet for at spille the witcher 3 først. For nøj hvor er der meget nyttigt information i de første spil.

Eller bare se en video på youtube, der forklarer stort set alt...


Ja det kunne man gøre, meeeeeeen. Hvis man ville have den fulde oplevelse, samt lære alle karakterenes forhold til hinanden er en gennemspilning nødvendigt. :wink:
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tors 23 jul 2015 10:17

Desværre har den nye update ikke hjulpet på framerate, den har faktisk gjort det værre, hvilket er super skuffende. Masser af gode ændringer i selve spillet, men de bliver nød til at få styr på den framerate. Så må de lave en downgrade af grafikken eller opløsning, hvis de ikke kan få den til at køre stabilt 30 fps, fordi 20 fps nytter ikke noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf vendictas » man 27 jul 2015 21:07

Den sidste gratis dlc bliver et New Game + mode.De skal dog bruge lidt udviklingstid på at implementere det,så en udgivelsesdato er uvist på nuværende tidspunkt.
Rart at Cd Project Red lytter til deres fans da det er en meget efterspurgt feature.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » man 27 jul 2015 22:00

det var også bare det eneste jeg savnede i dette fantastiske spil.. når det kommer skal der games med alle skills og abillities... af en slags i hvert fald :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf runni1399 » man 27 jul 2015 23:42

Erroneus skrev:Desværre har den nye update ikke hjulpet på framerate, den har faktisk gjort det værre, hvilket er super skuffende. Masser af gode ændringer i selve spillet, men de bliver nød til at få styr på den framerate. Så må de lave en downgrade af grafikken eller opløsning, hvis de ikke kan få den til at køre stabilt 30 fps, fordi 20 fps nytter ikke noget.


Præcis. Det er kun blevet værre efter updaten. Jeg synes virkelig det kan mærkes nu, hvilket giver mig lidt stress.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Odyzeus » ons 29 jul 2015 11:09

Hvordan takler i bedst angreb på hest? Det er jo mega effektivt, men også svært at time slagene synes jeg. Nogen gode forslag? :)
Senest rettet af Odyzeus ons 29 jul 2015 18:20, rettet i alt 1 gang.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » ons 29 jul 2015 11:20

Øvelse gør mester og ja det er lidt kedeligt at sige, men jeg kan huske at jeg blev bedre og fik timingen mere på plads, jo mere jeg gjorde det. Det eneste trick jeg kan give, det er at man ikke skal for tæt på, heller hold lidt afstand, fordi helt tæt på rammer man intet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » ons 29 jul 2015 11:55

Erroneus skrev:Desværre har den nye update ikke hjulpet på framerate, den har faktisk gjort det værre, hvilket er super skuffende. Masser af gode ændringer i selve spillet, men de bliver nød til at få styr på den framerate. Så må de lave en downgrade af grafikken eller opløsning, hvis de ikke kan få den til at køre stabilt 30 fps, fordi 20 fps nytter ikke noget.


Ja jeg ville helt klart foretrække en nedgradering af opløsningen, hvis det kunne eliminere framerate problemer (Så meget forskel gør et hak ned i opløsning heller ikke. Man skal sgu nærmest sidde og sammenligne 2 screenshots side om side for at se der overovedet er en forskel. Tvivler på det ville være noget man overhovedet opdagede in-game)


vendictas skrev:Den sidste gratis dlc bliver et New Game + mode.De skal dog bruge lidt udviklingstid på at implementere det,så en udgivelsesdato er uvist på nuværende tidspunkt.
Rart at Cd Project Red lytter til deres fans da det er en meget efterspurgt feature.


Burde den slags ikke bare tilføjes igennem en opdate/patch og ikke som dlc. Virker som en underlig løsning at lave det som dlc imo, men så længe det er gratis er det jo ikke noget at direkte brokke sig over :)

Jeg ville dog ønske de bare brugte tiden på de 2 udvidelser istedet for det gratis dlc, så udvidelserne kunne udkomme lidt hurtigere. Jeg synes ikke det gratis dlc rigtigt har tilføjet noget der var værd at bruge tid på, og spillet er røget ud af rotation herhjemme efter det blev gennemført.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » fre 28 aug 2015 22:14

Jeg har lige købt dette spil af Cena herinde. Jeg startede på den den hårdeste sværhedsgrad, Death March!, som jeg altid gør, men er overrasket over hvor hård den er, første kamp scene imod ghouls, måtte jeg bruge 5 forsøg på, især da kamp systemet er så "unikt" i den rpg genre, vi er jo ude i noget ala souls spillene. regner dog med, at når man lige lærer combat systemet, at det bliver lidt mere lige til, men hvordan med bosser osv, er de umulige på denne sværhedsgrad?, bør man gennemspille på et noob niveau, eller bør man kunne klarer det nogenlunde ligepå og hårdt `?.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » fre 28 aug 2015 22:24

Det er svært i starten.

Her nogle tip. Du har dodge og roll. Dodge bruger ikke stamnia, men det gør roll, hvilket betyder at dodge er nødvendig at bruge mere (og det skal bruges meget), fordi skal bruge din stamnia til at kunne fyre magi af.

En af de bedste magiske evner er skjoldet Quen, som er vigtig fordi man kan undgå skade med den, hvis man bruger det flittigt og spiller defensivt. Kend dine fjender, hvilken signs (magi) er de sårbare over for og hvilken olier kan de ikke lide.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Sv: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » fre 28 aug 2015 23:11

Erroneus skrev:Det er svært i starten.

Her nogle tip. Du har dodge og roll. Dodge bruger ikke stamnia, men det gør roll, hvilket betyder at dodge er nødvendig at bruge mere (og det skal bruges meget), fordi skal bruge din stamnia til at kunne fyre magi af.

En af de bedste magiske evner er skjoldet Quen, som er vigtig fordi man kan undgå skade med den, hvis man bruger det flittigt og spiller defensivt. Kend dine fjender, hvilken signs (magi) er de sårbare over for og hvilken olier kan de ikke lide.

Dodge er jeg blevet gode venner med, og igen så virker combat delen, som noget fra souls spillene, så regner med jeg får styr på det, nogenlunde hurtigt.
Fik kun lige spillet en times tid, da jeg skulle på stadion, men glæder mig til at kunne spille hele dagen imorgen, da damen først kommer hjem ved 23 tiden.
Spillet virker virkelig lovende, dog var jeg overrasket over sværhedsgraden, samt kamera styringen skal jeg vende mig til.
At bruge quen, er et råd jeg vil følge, jeg skal spille noget mere defensivt end jeg har haft gjort pt :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster