Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Sv: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » søn 30 aug 2015 13:30

Jeg har ikke rigtig læst herinde, af frygt for spoilers. Men hold et spil jeg er virkelig imponeret, er kun nået i lvl5 og har allerede brugt 10 timer+ fantastiske quest lines og pt virker spillet så stort, at der skal smides langt over 100 timer i det.
Kamp systemet er fremragende, og løfter virkelig spiller fra de mange andre rpg's. Er dog træt af jeg ikke har spillet witcher 1+2 da man mangler nogen af de mest vigtige ting fra historien
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » søn 30 aug 2015 14:57

Det er rigtigt fint, du kommer også ind på et godt tidspunkt hvor de værste problemer med spillet er blevet løst, ikke fordi det var voldsomt slemt ala. Unity eller Watch Dogs. Men der er stadigvæk områder der er lidt ramt af FPS problemer, men ifølge CDPR så er det ikke færdig med optimeringer af spillet og bugfixes, så det får de måske også løst helt.

Men nyd spillet, der er let 60+ timer god underholdning :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf runni1399 » søn 30 aug 2015 15:24

Jeg synes FPS er blevet bedre siden jeg sidst spillede. Jeg oplevede dog en weird bug igår i Skellige, hvor alle fjender osv. bevægede sig i luften frem for på jorden haha...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » søn 30 aug 2015 18:19

er der nogen som har prøvet "new game +" ?

jeg overvejer at starte igen på Witcher :) men er i tvivl om det skal være et helt nyt spil eller "new game +"

hvis jeg vælger nem game ? kan jeg så finde witcher gear(Bear, feline osv) igen bare i højere levels ? eller hvordan forgår det..?
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf thascott » søn 30 aug 2015 20:46

Ta den på sværeste grad, så behøver du slet ikke spille det på + bagefter :D Jeg går efter plat, og burde faktisk ha den om under 3 timer ca.. har været en lang og udmattende "rejse" ;)
Billede
thascott
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Horsens


Re: The Witcher 3

Indlægaf jinz » man 31 aug 2015 18:07

Witcher gear i ng+ er til højere level end ellers, mener f.eks. at mastercrafted feline gear er til level 62 eller 64

Jeg er selv i gang med en ny gennemspilning som ng+ på blood and broken bones. Overvejer dog lidt om jeg også engang burde prøve det på death march, men spillet tager alligevel også lidt tid at løbe igennem :)
Billede
jinz
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » lør 05 sep 2015 19:03

For satan hvor er The witcher 3 godt! Fik lige gennemført witcher 1 og 2 før jeg begyndte på 3. Er lige kommet igennem prologen i witcher 3, sidder med følelsen af det er det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Synes dog sværhedsgraden veksler for meget mellem ultra nem og mega svært, spiller på blood and broken bones (anden sværeste).

Og nej hvor er sidemissionerne godt lavet, med fed historie og tilpas længde på hver quest.

Angående frameraten, der lægger jeg ikke mærke til dyk helt ned på 20 fps. Dog synes jeg hakken i cutscenes er noget så irreterende.
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » lør 05 sep 2015 20:21

Ja,det er et fantastisk RPG med gode og interessante quests og sidequests 9 ud af 10 gange. Har aldrig oplevet et RPG hvor der er gjort så meget ud af at få historien, oplæg og dialoger i quests til at virke så interessante og fængende som i Witcher 3.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf palawan » søn 06 sep 2015 00:14

Må jeg spørge - Hvor lang tid tog det jer cirka, at kommen igennem hovedhistorien ?
Jeg synes også, at det er ultra cool, men det virker så stort... SÅÅÅÅ uendeligt stort (og det er ikke skidt, men kan være en showstopper for sådan en som mig, der har for lidt tid - og er urimelig utålmodig ;) !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » søn 06 sep 2015 00:34

Hmm det er lidt svært at svare på, fordi man vil som regel tage mange af de side-quests løbende, pga. de har krav til ens level. Jeg brugte omkring 80 timer på hovedhistorien med alle side-quests. Jeg kunne godt ligge 20-30 timer mere i det, hvis jeg vil udforske ALT, men hovedhistorien kunne nok godt klares på omkring 50 timer, hvis man sparede på udforskning, gwent og side-quests, det kan dog ikke anbefales, da alle 3 ting er glimrende :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » søn 06 sep 2015 00:48

Man kan sikkert komme igennem spillet hurtigt hvis man går udelukkende efter mainquests. Vil gætte på noget der ligner måske 30-40 timer. Det er et gæt da jeg ikke har youtubet spillet for at lave et speedsrun, men nydt spillet og udforsket omgivelserne for fornøjelsens skyld.
Men såvidt jeg husker så er der vist 100+ timers interessant gameplay, som man nemt kan nå op på fordi det er sjovt og sidequests også er mindst ligeså interessante som hovedhistorien.
Så ja, det er kæmpestort og næsten uoverskueligt. Men hvis man ikke tænker på at man skal nå fra start til slut på kortest mulige tid og i stedet nyder at gå på opdagelse og følge de forskellige historier og events man støder på undervejs så får man nok mest glæde af alt det indhold der er i spillet.
Men gætter som sagt på at hovedhistorien kan klares på 30-40 timer.

EDIT: Erroneus har smidt kommentar ind mens jeg har brygget på dette indlæg. Men det er vist stort set det samme vi skriver eller mener.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf palawan » søn 06 sep 2015 11:07

Tak for input. :)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » tirs 08 sep 2015 13:07

Undskyld, at jeg spørger her, men jeg tør ikke kigge 27 siders indlæg igennem af frygt for spoilere.

Mit simple spørgsmål er: Er I tilfreds med Witcher og vil det tiltale en aldrende PS4-spiller, der har spillet Dragon Age og Skyrim og nu savner noget nyt at gå i gang med? Tak for eventuelle svar.
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: Sv: The Witcher 3

Indlægaf Xainz » tirs 08 sep 2015 14:15

austerellis skrev:Undskyld, at jeg spørger her, men jeg tør ikke kigge 27 siders indlæg igennem af frygt for spoilere.

Mit simple spørgsmål er: Er I tilfreds med Witcher og vil det tiltale en aldrende PS4-spiller, der har spillet Dragon Age og Skyrim og nu savner noget nyt at gå i gang med? Tak for eventuelle svar.

Jeg er helt fanget af spillet, selvom jeg ikke har spillet de andre spil i serien.
Pt det bedste RPG på ps4. Kan varmt anbefales
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Sv: The Witcher 3

Indlægaf austerellis » tirs 08 sep 2015 14:36

Xainz skrev:
austerellis skrev:Undskyld, at jeg spørger her, men jeg tør ikke kigge 27 siders indlæg igennem af frygt for spoilere.

Mit simple spørgsmål er: Er I tilfreds med Witcher og vil det tiltale en aldrende PS4-spiller, der har spillet Dragon Age og Skyrim og nu savner noget nyt at gå i gang med? Tak for eventuelle svar.

Jeg er helt fanget af spillet, selvom jeg ikke har spillet de andre spil i serien.
Pt det bedste RPG på ps4. Kan varmt anbefales


Det lyder virkelig positivt! Mange tak! :)
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron