Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Jb » fre 22 jul 2016 11:49

Semi begge dele.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » fre 22 jul 2016 12:14

Ja, det var også hvad nette sagde.
Pis os' der ikke er en demo
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Jb » fre 22 jul 2016 12:19

Det er det bil spil jeg har brugt flest timer på siden Grid 2, jeg synes det er rigtigt godt og der er et hav af events. Det minder måske mest om en lidt mere sim agtig PGR.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » fre 22 jul 2016 18:20

Jeg kan helt klart anbefale det, jeg har godt nok brugt mange timer med det spil :D

Det hælder mere til arcade end sim, ala Grid og PGR, men ikke lige så meget som Need for Speed.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Sv: Driveclub

Indlægaf crockett » fre 22 jul 2016 21:31

Har de fået lavet, så man kan justere følsomheden på styringen?
Det var hovedårsagen til at jeg gav op. [WINKING FACE]
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » fre 22 jul 2016 21:51

Det kostede kun 100kr, så nu er det købt, men jeg siger jer; hvis det stinker, så er der nogen herinde, der skylder en trøstekrammer ;)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Abildtrup » lør 23 jul 2016 01:07

Det er nu ganske udemærket...


Sent from my iPhone using Tapatalk
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » lør 23 jul 2016 09:17

Et enkelt løb gennemført.
Skulle lige slå noget brake assist fra og fjerne vibrering, så var det faktisk en OK oplevelse. Bilen var lidt tung i røven, men ellers responsiv. Tror bestemt jeg kan få nogle fornøjelige timer ud af det her spil.

Erroneous jeg har anmodet om at joine PSLife club, er du dørmand? Og kommer jeg overhovedet ind med de her sko på?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » lør 23 jul 2016 11:35

Altså jeg har slev Driveclub endnu med alt til det :)
Og det er meget godt syntes jeg.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » lør 23 jul 2016 17:43

ikkNico skrev:Et enkelt løb gennemført.
Skulle lige slå noget brake assist fra og fjerne vibrering, så var det faktisk en OK oplevelse. Bilen var lidt tung i røven, men ellers responsiv. Tror bestemt jeg kan få nogle fornøjelige timer ud af det her spil.

Erroneous jeg har anmodet om at joine PSLife club, er du dørmand? Og kommer jeg overhovedet ind med de her sko på?

Bouncer, hey bouncer, bouncer bouncer bouncer bouncer.

Yeah, jeg skal nok lige fikse næste gang PS4 bliver tændt.

Skal også have spillet det lidt mere selv.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » lør 23 jul 2016 19:04

Jeg vil sige DC checker næsten alle bokse for mig.
> Lukkede baner
> Ikke så meget opsætning af bilen
> Leaderboards for hver bane, så man kan køre efter vennernes tider (elsker at jagte top placeringer)
> Masser af biler, masser af events og i det hele taget masser at give sig i kast med

Eneste box, der mangler er håndtering af bilerne. Den er godt nok ikke 100% sim, men lidt mere fornemmelse af fart og lidt nemmere drift ville hjælpe gevaldigt. Som det er nu, så kan man med (kæmpe-) fordel ignorere bremsen og blot helt slippe gassen inden et sving, dreje ind og så accelerere ud.

Alt i alt en positiv oplevelse


Erroneus skrev:Yeah, jeg skal nok lige fikse næste gang PS4 bliver tændt.

Najs :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » søn 24 jul 2016 09:06

Er ikke sikker på, at jeg kan blive medlem af PSLife klubben. I er allerede 6 medlemmer, som åbenbart er max. Hvis andre har en klub, med en ledig plads, så smid gerne en invite :)

Vi hader i øvrigt regnvejr. Jow jow, det er en fin og flot effekt, men jeg havde hellere set bedre AI end en flot vejr-effekt.
Regn har tilsyneladende også kun indflydelse på den spillerstyrede bil. Jeg fish-tailer selv på helt lige strækninger når det regner, mister meget vejgreb på samme, mens AI'en flyver forbi og generelt kører fejlfrit gennem regn og mørke.

Generelt er AI'en lidt tynd. Den minder lidt for meget om perler-på-en-snor som man gjorde det for 2 konsolgenerationer siden, dvs. den slås ikke indbyrdes. Der er en forudbestemt rækkefølge der køres i, og så holder den ellers sin linie, fejlfrit, gennem hele løbet. Det er lidt kedeligt. Den mangler i den grad dynamik, men har til gengæld rubberband, som er et must.

Jeg vil sige DC's indhold, unlock, lukkedede baner mm + Burnout håndtering (før Paradise) + Forza AI (ikke drivatars) ville være racer himmel for mig :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » søn 24 jul 2016 18:06

ikkNico skrev:Eneste box, der mangler er håndtering af bilerne. Den er godt nok ikke 100% sim, men lidt mere fornemmelse af fart og lidt nemmere drift ville hjælpe gevaldigt. Som det er nu, så kan man med (kæmpe-) fordel ignorere bremsen og blot helt slippe gassen inden et sving, dreje ind og så accelerere ud.


Hvis jeg ikke husker helt forkert er der indstillinger du kan ændre for at gøre det mere sim agtigt, er dog ikke sikker på hvor meget det gør da jeg var fuldt tilfreds med standard indstillingerne.

Og nu har du gjort mig trist ved at nævne Burnout :( Hvad jeg ikke ville gøre for et nyt Burnout spil som ikke er open world.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » søn 24 jul 2016 19:25

Redman DK skrev:Og nu har du gjort mig trist ved at nævne Burnout :( Hvad jeg ikke ville gøre for et nyt Burnout spil som ikke er open world.

Jeg krydser stadig fingre for en PS2-på-PS4 genudgivelse. Acclaim udgave de to første, og EA resten, så håbet er stadig lysegrønt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » søn 24 jul 2016 22:19

Ai kører racing line og ja det er lidt kedeligt at se på, men det er nu engang den korrekte måde at se det på. De overhaler skam hinanden, samt laver fejl, de er dog bare ikke helt så store som vi andre amatører gør :) Jeg så en youtube video for et stykke tid siden, hvor en har testet hvordan AI'en reagerer ved forhindringer, race situationer og en masse andet jeg har glemt. I den reagerede de fuldstændig som man vil forvente et menneske gøre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron