Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Paddy-NX » søn 28 jun 2015 12:04

Hertzblut skrev:Nu har jeg prøvet at sidde og cykle lidt i menuerne med en af vennerne.
Kan de være rigtigt det slet ikke kan lade sig gøre at spille multiplayer i private?
Det er jo liiiidt træls for der skal kun en klovn til at ødelægge spillet for andre.

Det er helt rigtigt at man ikke kan det, endnu... De arbejder på det, og har gjort det et stykke tid, så det burde snart komme...
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Re: Driveclub

Indlægaf MechaHertz » man 29 jun 2015 18:35

Paddy-NX skrev:
Hertzblut skrev:Nu har jeg prøvet at sidde og cykle lidt i menuerne med en af vennerne.
Kan de være rigtigt det slet ikke kan lade sig gøre at spille multiplayer i private?
Det er jo liiiidt træls for der skal kun en klovn til at ødelægge spillet for andre.

Det er helt rigtigt at man ikke kan det, endnu... De arbejder på det, og har gjort det et stykke tid, så det burde snart komme...


Det er jo en af de slagsargumenter de burde have. Man kan jo ikke en gang lave klub v klub ræs/turneringer eller noget endnu.
Det er da en af de ting jeg forvented når du de slår det op med at det er klub ånden der skal være i fokus. :)

Må væbne mig med tålmodighed.

Takker :)
Billede
MechaHertz
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Herlev


Re: Driveclub

Indlægaf michaelblicher » tors 02 jul 2015 08:40

Hejsa,
Jeg har kastet mig ud i Driveclub, og søger en klub. Nogen der vil have mig?
Er casual gamer og spiller mest om aftenen eller evt weekend.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » tors 02 jul 2015 09:29

Jeg tror stadig vi har plads. Smid en venne anmodning på psn [WHITE SMILING FACE]
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Hertzblut » tors 02 jul 2015 15:12

michaelblicher skrev:Hejsa,
Jeg har kastet mig ud i Driveclub, og søger en klub. Nogen der vil have mig?
Er casual gamer og spiller mest om aftenen eller evt weekend.


Ellers har jeg plads hvis det er. Min klub er åben så det er bare at hoppe ind. Er på de fleste aftner i den her tid da jeg stadig nyder det. uanset hvad kan du smide en friend request så vi kan ræse sammen eller mod hinanden.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Driveclub

Indlægaf Weiglin1 » tors 02 jul 2015 16:31

Det lader til at vi er en del som spiller Driveclub. Vi skal da have gang i noget turnering så :)
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Driveclub

Indlægaf Hertzblut » tors 02 jul 2015 17:31

Weiglin1 skrev:Det lader til at vi er en del som spiller Driveclub. Vi skal da have gang i noget turnering så :)

Problemet er deres multiplayer del er yderst mangelfuld.
Kunne nemlig være fedt med noget turnering :)

The Life Cup in Driveclub. Sæt igang hr. Skou :)
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Driveclub

Indlægaf Weiglin1 » tors 02 jul 2015 17:58

Indtil videre har multiplayer virket ganske problemfrit for mig :)
Har dog ikke prøvet nogle privat matches endnu
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Driveclub

Indlægaf Hertzblut » tors 02 jul 2015 18:29

Weiglin1 skrev:Indtil videre har multiplayer virket ganske problemfrit for mig :)
Har dog ikke prøvet nogle privat matches endnu

Multiplayer virker helt fint.

Der er bare ingen mulighed for private. Man kan kun køre de løb de sætter op og kun mod randoms.
Hertzblut
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Driveclub

Indlægaf Weiglin1 » tors 02 jul 2015 18:36

Syntes bare jeg hørte snak om at der var mulighed for at lave privat matches, hvor man selv vælger vejrforhold osv.. Måske det kommer?
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Driveclub

Indlægaf Redman DK » fre 03 jul 2015 17:37

De har sagt de arbejder på private mp matches, så forhåbentlig kommer det med næste opdatering.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Rechain » fre 31 jul 2015 00:11

Nu har jeg lige prøvet Driveclub PS+ edition, men er i tvivl om jeg skal købe den udgave til 189kr eller give fuld pris for Driveclub i fysisk kopi. Foretrækker fysiske spil til min hylde, men er der stor forskel i indholdet i versionerne? Der står 78 baner, mere end 50 biler og mere end 50 offline events. Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget info om forskellen mellem PS+ versionen og det fysiske spil i butikkerne. Nogle der kan give lidt info om hvad der er mest værd at smide kroner efter? :) tak..

Kan godt være det mig som har misforstået noget..er PS+ Game Upgrade den fulde version (som der står i spillet's link til PS Store) altså ligesom den fysiske? Ved det har haft en hård release og månederne efter og indtil PS+ Edition endelig kom sidst i Juni. Hvis jeg opgraderer i PS+ spillet fra PS Store, får jeg så den fulde udgave af Driveclub som den fysiske kopi indeholder? Vil bare være sikker :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » fre 31 jul 2015 10:14

Udgaven til 189 kr. er den samme som den fysiske udgave man kan købe.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Rechain » fre 31 jul 2015 17:51

Okay, tak for info. SÅ kan jeg ligeså godt købe den :D fedt spil!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » fre 22 jul 2016 11:38

Så kom jeg lige forbi med min skovl, og gravede et gammelt emne op :mrgreen:

DriveClub havde jo sine børnesygdomme, men det er også min forståelse, at dernu langt om længe er kommet styr på dem, og spillet rent faktisk skulle være rimeligt underholdende. Desværre er den gratis PS+ udgave lukket ned, så der er ikke en demo. Er dette et sim eller arcade spil?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 29 gæster

cron