Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Jables » tors 02 okt 2014 23:28

Cena skrev:
Jables skrev:Mht til selve Driveclub.

Hold op det er et flot spil! Jeg glæder mig til at se de forskellige vejreffekter. Skuffende at de ikke er med på launch, især med tanke på hvor længe spillet blev udsat. :/


Er de seriøst ikke med på launch?


..... Nej. :?

Edit: Wait! Jeg har lige læst mig til at der muligvis er en patch med vejret på Day 1! Det håber jeg da godt nok er rigtigt!

Edit: Edit: ... Nu kan jeg så læse, at det kun er en ETA om selve patchen, de kommer med på Day1. Har ingen idé om hvad der rigtigt af de ovenstående ting...

Jeg glæder mig bare til at kører om natten, imens regnen bare slår ned. Det bliver for vildt.
http://gifyu.com/images/DriveClub_Inde_Marussia2.gif
Senest rettet af Jables tors 02 okt 2014 23:36, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Sethos » tors 02 okt 2014 23:35

Cena skrev:
Jables skrev:Mht til selve Driveclub.

Hold op det er et flot spil! Jeg glæder mig til at se de forskellige vejreffekter. Skuffende at de ikke er med på launch, især med tanke på hvor længe spillet blev udsat. :/


Er de seriøst ikke med på launch?


Ja, fik netop samme tanke.

Jables skrev:Jeg glæder mig bare til at kører om natten, imens regnen bare slår ned. Det bliver for vildt.
http://gifyu.com/images/DriveClub_Inde_Marussia2.gif


Ser lækkert ud
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Driveclub

Indlægaf MJJ » fre 03 okt 2014 09:32

Jables, kan godt værer de ser grimme ud på hylden men så er det godt man har kontakterne til at få gratis blu-ray covers til de pågældende covers - du får "adgang" til noget før tid men betaler penge for det jeg får adgang til alle promoer før tid uden at betale for det plus jeg også får covers til dem.
Og iøvrigt er de standard covers på promoer meget nemmere at håndtere de skal jo bare ned i skuffen når man ikke bruger det og der er de små promo coveres meget mere effektive at gøre det med ellers ville jeg sku nok ikke have haft plads til de snart 200 spil jeg har fået promoer af til PS3 og PS4 de sidste 4 år og det har kostet mig NADA, Zip, Zero
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 10:47

Jeg var også selv glad for at få kastet promoer i hoved og røv, da jeg arbejdede i en butikskæde her i DK, og ja.. Jeg var selv så heldig at vi havde et hav af PS3 dummies som jeg også kunne tage med hjem til dem, men jeg var stadig mere glad for at have the Real deal stående frem for dem.

Men det er smag og behag. Jeg foretrækker stadig at give 400kr for en special edition af et fremragende spil fremfor for at få en gratis promo. Derfor blev mange af de promoer jeg fik også givet videre til venner og bekendte.

... Og lad os så lukke den der. (Dog fantastisk at du lige nævner at dine promoer har været gratis. :D... No shit Sherlock!)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » fre 03 okt 2014 11:20

MJJ skrev:Jables, kan godt værer de ser grimme ud på hylden men så er det godt man har kontakterne til at få gratis blu-ray covers til de pågældende covers - du får "adgang" til noget før tid men betaler penge for det jeg får adgang til alle promoer før tid uden at betale for det plus jeg også får covers til dem.
Og iøvrigt er de standard covers på promoer meget nemmere at håndtere de skal jo bare ned i skuffen når man ikke bruger det og der er de små promo coveres meget mere effektive at gøre det med ellers ville jeg sku nok ikke have haft plads til de snart 200 spil jeg har fået promoer af til PS3 og PS4 de sidste 4 år og det har kostet mig NADA, Zip, Zero


Hvor er du heldig .. må jeg en dag trykke din hånd :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 11:24

Slimjay DK skrev:
MJJ skrev:Jables, kan godt værer de ser grimme ud på hylden men så er det godt man har kontakterne til at få gratis blu-ray covers til de pågældende covers - du får "adgang" til noget før tid men betaler penge for det jeg får adgang til alle promoer før tid uden at betale for det plus jeg også får covers til dem.
Og iøvrigt er de standard covers på promoer meget nemmere at håndtere de skal jo bare ned i skuffen når man ikke bruger det og der er de små promo coveres meget mere effektive at gøre det med ellers ville jeg sku nok ikke have haft plads til de snart 200 spil jeg har fået promoer af til PS3 og PS4 de sidste 4 år og det har kostet mig NADA, Zip, Zero


Hvor er du heldig .. må jeg en dag trykke din hånd :mrgreen:


... Måske må du få lov til at røre ved et af de 200 PS4 spil. :roll:
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » fre 03 okt 2014 11:53

Det har vist hele tiden være kendt, at det skulle være flot. Men er det også godt?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 19:20

Har fået kørt et par multiplayer løb her til aften og har haft et par delte oplevelser.
Selvfølgelig er det ikke alle som der kører lige pænt, men for satan, hvor er det dog irriterende når man bliver påkørt i et hjørne af en fyr som kommer flyvende med 170 km/t så man ryger ud i rabatten, for DEREFTER så at blive straffet for at skære hjørner!

Den straf fungere på den måde at man ikke kan accelerere i et bestemt antal sekunder, og det resultere så i at jeg bare kunne se ham som påkørte mig, lige så stille trække væk fra mig.

Dette kunne selvfølgelig fixes ved at der ikke var collisions med i onlinedelen eller evt bare en mulighed for at slå dem fra, så det ikke kommer til at handle om, hvem som først bliver kørt af banen.

Edit: Omvendt er der ikke noget bedre, end når de kører sig selv af banen. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » fre 03 okt 2014 22:27

Hvordan er styringen? Er den lige så skarp som i Forza?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf darkandel » fre 03 okt 2014 22:40

Jables skrev:Har fået kørt et par multiplayer løb her til aften og har haft et par delte oplevelser.
Selvfølgelig er det ikke alle som der kører lige pænt, men for satan, hvor er det dog irriterende når man bliver påkørt i et hjørne af en fyr som kommer flyvende med 170 km/t så man ryger ud i rabatten, for DEREFTER så at blive straffet for at skære hjørner!

Den straf fungere på den måde at man ikke kan accelerere i et bestemt antal sekunder, og det resultere så i at jeg bare kunne se ham som påkørte mig, lige så stille trække væk fra mig.

Dette kunne selvfølgelig fixes ved at der ikke var collisions med i onlinedelen eller evt bare en mulighed for at slå dem fra, så det ikke kommer til at handle om, hvem som først bliver kørt af banen.

Edit: Omvendt er der ikke noget bedre, end når de kører sig selv af banen. :)

Bliver man straffet for at skære hjørner wtf? Er det ikke arkade racing? Jeg har spillet en del forza horizon 2 indtil videre og det ligger baren rigtigt højt! Så det har noget at bevise før jeg smider penge efter det.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 03 okt 2014 23:10

darkandel skrev:Bliver man straffet for at skære hjørner wtf?


Der er 2 forskellige penalties, så vidt jeg lige ved. Den ene bliver givet for at skære hjørner og den anden for påkøre andre biler.
Desværre så er det ikke altid at de bliver aktiveret, især den med at påkøre andre, virker ret random.

Cena skrev:Hvordan er styringen? Er den lige så skarp som i Forza?

Styrringen er bestemt ikke lige så realistisk som den du vil opleve i spil som Forza og GT.
Jeg syntes dog at Driveclub gør det meget godt som et bilspil som lidt ligger imellem simulator og arkade genren.

Jeg kan ikke fordrage styrringen i spil som Need 4 Speed, men jeg syntes selv at styrringen i Driveclub virker ganske udemærket.

Det helt store minus i min bog, er stadig at det er alt for let at kører de andre spillere af i et onlineræs, hvor man samtidig slipper ustraffet for det.

Her er en lille video mere fra i aftes.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf sekspac » lør 04 okt 2014 12:37

Fandt det også i dag, så glæder mig til at se om det har været ventetiden værd
sekspac
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Driveclub

Indlægaf MJJ » søn 05 okt 2014 00:04

Hvor må mange trofæludere ærge sig over de har købt spillet eller forudbestilt det, da spillet som PS Plus udgave vil være 100 % muligt at få platinum i , alt det man køber ved siden af er bare alt andet end Indien, alle andre ting er slet ikke en del af trofæerne nemlig.
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Driveclub

Indlægaf darkandel » søn 05 okt 2014 00:07

Det er været fremme i langtid at man kunne få platin uden at købe det fulde spil så det siger vist bare mere om dig at du først har fundet ud af det nu.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Driveclub

Indlægaf dr_gonzo » søn 05 okt 2014 10:39

Lol, det lyder som om at trofæer er vigtige end selve spillet for nogle folk, det er jo direkte dumt. Men selvfølgelig, hver sin hobby. Jeg glæder mig til at prøve det gratis, for at se om det er et bilspil der tiltaler mig, er det det, køber jeg selvfølgelig den fulde udgave.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron