Forum

hopper du på "the crew"

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf Matiass » fre 13 feb 2015 13:13

Nu har jeg haft spillet i en uge nu. og det er meget sjovt. Men hvordan er det lige det fungere med det crew delen.
For man selv mere ud af at man spiller sammen med sine crew members en når man køre solo?
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf FDNY-SQ1 » søn 15 feb 2015 12:02

I får begge stunts points når i kører sammen som crew, dog skal I være tæt på hinanden, for det lykkes.. men det er ganske hyggeligt, har kørt mange timer med forskellige på den måde. Man kan også spille historiedelen sammen med sit crew.

Om man får mere ud af det sammen eller alene, er vel hvad man selv er til, jeg personligt syntes om begge dele.. Nogle dage er det bare hyggeligt at tøffe rundt alene, og opdage nye ting.. andre dage er det sjovt at blæse gennem NY City samme med 1-2 andre...
Det meste af historiedelen har jeg spillet alene. Bliver nogle gange invitet i missioner hvilket jeg takker ja til.
Billede

Min Forza 3 flickr fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/
FDNY-SQ1
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf NeedACoolName » søn 22 feb 2015 16:20

Er der nogen som stadigvæk spiller, og som er interesseret i at gå efter platin?
Jeg mangler stort set alle online trofæer, og hjælper selvfølgelig med det som, man ønsker hjælp til :wink:
Billede
NeedACoolName
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf Pending76 » søn 22 feb 2015 16:27

Jeg må nok indrømme, at jeg var en af dem Ubisoft fik på krogen, godt nok til pc, men 4 timer og så har jeg ikke spillet det siden, mage til copy and paste skal man lede længe efter.

Samme Need for speed skelet til den meningsløse historie, og selve spillet er totalt en ripoff af Test Drive Unlimited 1 og 2 og det er også den følelse man sad tilbage med.

Tænkte at spillet jo er det samme på andre platforme.
Billede
Pending76
Niveau 1
 
Indlæg: 65
By: Odense


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf Bab » søn 22 feb 2015 18:18

Det er jeg langt fra enig i. Jeg har alle 4 og The Crew er den eneste, som har en god og spændende historie. Missionerne er også meget varieret og man har altid lige lyst til at tage næste mission med. Men jeg kan gætte, at hvis du kun har spillet 4 timer, så har du ikke fået åbent for mere end en eller to specifikations ud af de 5, som der er i spillet. Det er helt sikkert et af de bilspil, som er mest undervurderet i min verden.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf Pending76 » søn 22 feb 2015 18:52

Bab skrev:Det er jeg langt fra enig i. Jeg har alle 4 og The Crew er den eneste, som har en god og spændende historie. Missionerne er også meget varieret og man har altid lige lyst til at tage næste mission med. Men jeg kan gætte, at hvis du kun har spillet 4 timer, så har du ikke fået åbent for mere end en eller to specifikations ud af de 5, som der er i spillet. Det er helt sikkert et af de bilspil, som er mest undervurderet i min verden.

Bab


Jeg har spillet længe nok til at jeg ikke følte den "free-roam" følelse man kunne opleve, uden at den skulle smadres af alle de "udfordringer" og alt det som skal poppe op på skærmen som et hvert andet NFS spil. og at man hele tiden bliver mindet om at der er en mission at tage.

Personligt, synes jeg det hele The Crew er bedre til end TDU2 er handlingen på bilerne, den er ikke buggy som i TDU2, ellers sagde The Crew mig ikke noget. for mig et det endnu et skuffende racing spil.
Billede
Pending76
Niveau 1
 
Indlæg: 65
By: Odense


Re: hopper du på "the crew"

Indlægaf D_Hofgaard » tors 19 mar 2015 21:27

Købte The Crew igår og spillede de første par missioner. I dag kunne jeg så ikke få forbindelse, men det lykkedes efter 20 forsøg og et par genstart af spillet. Da det så startede poppede 5-6 trofæer i træk som jeg ikke har opnået og jeg holdte i en bil et sted jeg ikke havde besøgt før, lang væk fra startstedet. Bilen var også en anden end den jeg kørte i går. Jeg kunne på kortet også se missioner som var klaret og som jeg ikke har spillet.

Efter 2 min røg jeg af igen. Mærkeligt

EDIT: Prøvede at få forbindelse igen og så poppede 35 trofæer mere..
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster