Forum

Uncharted 4: A Thief's End

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » lør 14 maj 2016 08:00

Slimjay DK skrev:
BizzyVaping skrev:Det kan godt tænkes at jeg bare har spillet for meget pc på det sidste.

Jeg synes bare græsset og vegetationen generelt kunne have været meget bedre, og lyset som de har snakket så meget om, synes jeg ser rimeligt standard ud.


Af ren nysgerrighed Hvad spiller man så på PC der er pænere, altså hvor græsset og vegetationen er meget bedre og lyset er over standard ?


Der er masser af eksempler, men for at tage et spil der minder om uncharted, så synes The rise of tomb raider ser meget bedre ud.

Ark Survival evolved er også et godt eksempel på et spil hvor (Ihvertfald pc versionen) har både væsentligt bedre lys og græs/vegetation

Overfladerne på mange ting i UC4 ser underligt udvaskede ud. Artistisk set (eller hvad man skal kalde det) er uc4 super fedt lavet, men der er bare et eller andet ved overfladerne/texturerne på alting i spillet som får det hele til at se mindre imponerende og "cartoony" ud
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » lør 14 maj 2016 09:52

Ja der må jeg være uenig, men det er måske bare en smagssag.

Ark Survival evolved har flot vegetation og lys ja, men alt andet er langt efter.

http://gearnuke.com/wp-content/uploads/ ... hots-4.jpg - Det er et PC 4K screenshot fra The rise of tomb raider og selv om vegetationen er rigtig pæn, så er alle andre detaljer overhovedet ikke lige så veludført og på Xbox One er det et godt stykke efter.

UC4 bliver stadigvæk afviklet på en PS4, som er en 2½ år gammel maskine, så de har naturligvis haft begrænsninger. Der hvor de har måtte spare lidt, er på skyggerne som er lidt kantet nogle steder og har de naturligvis måtte holde sig til 30FPS i singleplayer delen. Men på alle andre punkter, der syntes jeg de er helt i top.

Hvis man vil have et kig på den tekniske side og hvor veludført det er, så se den her video:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Krede1972 » lør 14 maj 2016 12:59

Af en eller anden grund, så synes jeg, at det jeg ser i tech-videoen er pænere end det der afvikles på min PS4 og min skærm...

Det er et superflot spil - wauw-effekten er bare udeblevet hos mig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Flexx » lør 14 maj 2016 20:46

Krede1972 skrev:Af en eller anden grund, så synes jeg, at det jeg ser i tech-videoen er pænere end det der afvikles på min PS4 og min skærm...

Det er et superflot spil - wauw-effekten er bare udeblevet hos mig.

jeg har det helt modsat dig, jeg er fuldstændig blæst væk af spillet - det er virkeligt alt jeg har ønsket mig af et spil... hvis det dog bare også var et open world spil, men sådan er uncharted ikke :D
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf palawan » lør 14 maj 2016 22:28

Jeg har spillet Rise Of Tomb Raider igennem på XO og det er et flot og rigtigt godt spil, men grafisk er UC4 så åbenlyst foran. Det er hands down det flotteste konsol spil, som jeg har spillet til dato !
Om ROTR så er pænere på PC kan godt være. Der har jeg ingen erfaring.
Jeg havde en rigtig god oplevelse med at spille Rise Of Tomb Raider igennem, men historie fortællingen og de små detaljer mestre Naughty Dog altså bare bedre end de fleste.
Jeg er SÅ godt underholdt af UC4... Og jeg har faktisk kun koncentreret mig om single player delen indtil videre !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » søn 15 maj 2016 00:05

SPOILER


SPOILER


SERIØST SPOILERS AHEAD


JEG MENER DET, STOP HER HVIS DU IKKE VIL SPOILES.......

DU VIL BARE IKKE LYTTE, SÅ MÅ DU SELV OM DET.....

HERE GOES ....


Jeg er glad for at de holdte sig fra det overnaturlige i UC4. Det er meget bedre når de holder sig til "virkelighed" :)


SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT .... SPOILER SLUT ....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf BizzyVaping » søn 15 maj 2016 00:29

palawan skrev:Jeg har spillet Rise Of Tomb Raider igennem på XO og det er et flot og rigtigt godt spil, men grafisk er UC4 så åbenlyst foran. Det er hands down det flotteste konsol spil, som jeg har spillet til dato !
Om ROTR så er pænere på PC kan godt være. Der har jeg ingen erfaring.
Jeg havde en rigtig god oplevelse med at spille Rise Of Tomb Raider igennem, men historie fortællingen og de små detaljer mestre Naughty Dog altså bare bedre end de fleste.
Jeg er SÅ godt underholdt af UC4... Og jeg har faktisk kun koncentreret mig om single player delen indtil videre !


Jeg er skam også fuldt ud tilfreds med både historien og gameplayet. Jeg forstår bare ikke der har været så stor ståhej omkring grafikken.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » søn 15 maj 2016 03:06

BizzyVaping skrev:
palawan skrev:Jeg har spillet Rise Of Tomb Raider igennem på XO og det er et flot og rigtigt godt spil, men grafisk er UC4 så åbenlyst foran. Det er hands down det flotteste konsol spil, som jeg har spillet til dato !
Om ROTR så er pænere på PC kan godt være. Der har jeg ingen erfaring.
Jeg havde en rigtig god oplevelse med at spille Rise Of Tomb Raider igennem, men historie fortællingen og de små detaljer mestre Naughty Dog altså bare bedre end de fleste.
Jeg er SÅ godt underholdt af UC4... Og jeg har faktisk kun koncentreret mig om single player delen indtil videre !


Jeg er skam også fuldt ud tilfreds med både historien og gameplayet. Jeg forstår bare ikke der har været så stor ståhej omkring grafikken.


:shock:

Dine øjne må se noget andet end mine :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf salboy » søn 15 maj 2016 07:50

Har gennemført spillet, det er KLART det flotteste spil jeg har gamet indtil videre. Virkeligt højt klasse. En skam at det er det sidste spil i serien. Roll on The last of us 2 :)
salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Dummiz » søn 15 maj 2016 11:23

Jeg er snart igennem dette fantastiske spil. Men der er to mindre ting der irritere mig lidt. At jeg ikke kan få ham til at løbe hurtigere end det han gør (syntes det går lidt langsomt til tider) og så er jeg ved at være mæt af at klatre han kan jo til enhver tid give klatretøsen baghjul.

Men ellers super spil ind til videre :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf pjulledk » søn 15 maj 2016 14:18

Så har jeg gemmenført det. Super spil især slutningen er den bedste jeg har set i et spil nogensinde lige ud over the last of us.

Har måske 1 kritik punkt

SPOILERS
!
!
!

Hader når hoved bossen i spil skal besejres med QTE Det er bare doven skab.

Og hvad skete der med Nadine det er da et kæmpe plot hul.

!
!
!

SPOILER SLUT


Og lige en ting mere
Hvordan kan Nathan leve med de mange Tusinder liv han har taget bare for at finde en skat som han aldrig får med hjem afligevel han må da være en phycopat eller noget:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Erroneus » søn 15 maj 2016 16:05

pjulledk:
Enig, jeg var heller ikke tosset med boss kampen. Jeg har ikke så meget imod QTE, men jeg syntes ikke de var tydelige nok.
Tja det ved jeg nu ikke, hun indså det ikke var det hele værd, hvilket var den røde tråd med historien i øvrigt og så havde hun jo fundet lidt guld.

Sådan er det jo i de fleste skydespil med en helt, der ryger en del fjender, som virker lidt komisk. Og faktisk er der et trophy for at dræbe 1000 fjender, som er navngivet Ludonarrative Dissonance, som netop omhandler den "pudsighed", et lille easteregg :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Maethiel » søn 15 maj 2016 19:05

pjulledk skrev:Og lige en ting mere
Hvordan kan Nathan leve med de mange Tusinder liv han har taget bare for at finde en skat som han aldrig får med hjem afligevel han må da være en phycopat eller noget:)


De krige som USA har startet (og som Danmark støtter), har kostet mange tusind liv og de har endda kun villet stjæle olie. Ikke kæmpe piratskatte eller fortabte byer. Bare olie.... Jeg tror Bush og Obama lever fint med sig selv, det gør psykopater som regel.... :^o
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Dummiz » søn 15 maj 2016 21:34

Så fik jeg kravlet og hoppet og kravlet og hoppet og kravlet og hoppet og kravlet og hoppet og kravlet og hoppet og svinget mig igennem spillet.

Var godt træt af at kravle hoppe og svinge til sidst :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Uncharted 4: A Thief's End

Indlægaf Major Oblivious » man 16 maj 2016 07:09

Maethiel skrev:
pjulledk skrev:Og lige en ting mere
Hvordan kan Nathan leve med de mange Tusinder liv han har taget bare for at finde en skat som han aldrig får med hjem afligevel han må da være en phycopat eller noget:)


De krige som USA har startet (og som Danmark støtter), har kostet mange tusind liv og de har endda kun villet stjæle olie. Ikke kæmpe piratskatte eller fortabte byer. Bare olie.... Jeg tror Bush og Obama lever fint med sig selv, det gør psykopater som regel.... :^o


haha.. troede kun at man så så totalt off-topic kommentarer på Ekstrabladets Nationen. :lol:

Du kan finde mange mange statsoverhoveder og forskellige typer af magtfulde råd, som har tusindevis af liv på samvittigheden. Nogle efter min mening med endnu mindre begrundelse end olie.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster