Forum

Project cars - hvad er det for noget?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Volpi » lør 07 feb 2015 22:00

Ok ok - jeg er med på det er et bilspil..
Men hvad er conceptet? Er vi i noget gt, hvor der skal skaffes kørekort og køres penge ind? Køres der ligaer med præmier, hvor man rykker i rang og grader?
Nogen med en god beskrivelse af project cars?
Jeg er allerede overbevist om at det er spillet der udfordrer gt og sikkert vinder. Håber så meget på noget nytænkende uden jeg kan komme med ting jeg savner.
Men gt er dælme træls efterhånden. Det ligner jo sig selv siden 1997 rent gameplaymæssigt. Her håber jeg virkelig der er sket noget.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Sethos » søn 08 feb 2015 12:40

Nu sidder jeg og kigger rundt i Career menuen. Så vidt jeg kan se og læse mig frem til, er det ikke det helt avanceret setup det hele omhandler. Du har en række Tiers, hvor Tier 1 er LMP klassen. Så starter du i Tier 8, køre en række løb, opnår kontrakter og erhverver biler, rykker op til Tier 7 osv.

Så det er vel bare det klassiske "Start i en begynder løbsserie og arbejd dig op". Der er ikke noget penge eller kørekort element.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Bab » man 09 feb 2015 09:11

Indtil der kommer noget mere info, så kommer den på min 200 kr. liste.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf tbaglioni » ons 11 feb 2015 13:53

Hvornår udkommer spillet?
tbaglioni
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf sht » ons 11 feb 2015 15:41

20 marts har det release
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Askinas » ons 18 feb 2015 20:59

Kommer først den 2 april nu :(
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Redman DK » ons 11 mar 2015 19:36

Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Askinas » ons 11 mar 2015 19:40

Ok det spil er jo til grin efterhånden! Er det det nye DriveClub? :twisted:

Tror desværre, at det kommer til at fail meget! Man så det samme med DriveClub syntes jeg :lol:

Så ellers meget frem til det her til påske :^o

Ved jo ikke engang om det så kommer til maj! Håber snart vi får F1 2015 til Nextgen
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Cena » ons 11 mar 2015 19:56

Hvad skal vi snart med release datoer? Der er jo efterhånden INGEN der overholdet dem alligevel...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Pending76 » ons 11 mar 2015 20:03

Redman DK skrev:Og det er rykket til Maj nu : http://gematsu.com/2015/03/project-cars-delayed-mid-may


Jeg håber i hvert fald de har en ordentlig AI, ellers er det endnu en ubrugelig racing spil til ps4'eren. Hvad skal man med et kanon smukt bil spil, hvis den er ubrugelig :-D
Billede
Pending76
Niveau 1
 
Indlæg: 65
By: Odense


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Sethos » ons 11 mar 2015 20:05

Håber ikke det skader de endelige salgstal, da jeg får en fin sum penge udbetalt hvis spillet sælger et hvis antal kopier.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Cena » ons 11 mar 2015 20:33

Sethos skrev:Håber ikke det skader de endelige salgstal, da jeg får en fin sum penge udbetalt hvis spillet sælger et hvis antal kopier.


I første omgang skal du bare bede til at spillet overhovedet udkommer :) Ej tror sku ikke det påvirker ret meget. Folk var pænt skuffede over Driveclub, og de ved at deres bedste bud er Project Cars. De har ikke nogen fremtidige alternativer det næste stykke tid, så de køber uanset hvad.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Sethos » ons 11 mar 2015 22:15

Cena skrev:
Sethos skrev:Håber ikke det skader de endelige salgstal, da jeg får en fin sum penge udbetalt hvis spillet sælger et hvis antal kopier.


I første omgang skal du bare bede til at spillet overhovedet udkommer :) Ej tror sku ikke det påvirker ret meget. Folk var pænt skuffede over Driveclub, og de ved at deres bedste bud er Project Cars. De har ikke nogen fremtidige alternativer det næste stykke tid, så de køber uanset hvad.


Nej, du har nok ret. Racing folket plejer typisk at være meget rolige omkring sådan noget, i min erfaring.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Prozel » tors 12 mar 2015 11:39

Pending76 skrev:
Redman DK skrev:Og det er rykket til Maj nu : http://gematsu.com/2015/03/project-cars-delayed-mid-may


Jeg håber i hvert fald de har en ordentlig AI, ellers er det endnu en ubrugelig racing spil til ps4'eren. Hvad skal man med et kanon smukt bil spil, hvis den er ubrugelig :-D


Online skal i hvert fald ikke være som GRID 2. Det bliver man arrig over, har jeg set på nettet!
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Re: Project cars - hvad er det for noget?

Indlægaf Sethos » tors 12 mar 2015 11:59

Prozel skrev:
Pending76 skrev:
Redman DK skrev:Og det er rykket til Maj nu : http://gematsu.com/2015/03/project-cars-delayed-mid-may


Jeg håber i hvert fald de har en ordentlig AI, ellers er det endnu en ubrugelig racing spil til ps4'eren. Hvad skal man med et kanon smukt bil spil, hvis den er ubrugelig :-D


Online skal i hvert fald ikke være som GRID 2. Det bliver man arrig over, har jeg set på nettet!


NEJ PROZEL, PRØV AT SE VIDEOEN OG SÅ LUK RØVEN, HVIS DU IKKE VED HVAD FANDEN DU SIDDER OG SNAKKER OM.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster