Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » man 07 dec 2015 22:32

Hold nu op hvor spiller folk med hovedet under armen.

Hvis holdet i Dom har punkt a eller c + b så lad være med at løbe efter sidste punkt. Spawns går i hegnet, der er høj risiko for at blive skudt i ryggen. Det giver modstanderen point mod scorestreaks, og giver dem en chance for at komme ind i kampen igen. Hold de 2 punkter, det er rigelig dominans, og de skal nok komme dryppende en af gangen når de kommer for lagt bagud på point

Hvis du løber med en launcher, så skyd en UAV når du ser den.
Ja ja, vi ved godt du har Ghost på så du er sikkert ligeglad, men dine low level team mates har ikke, og selv dem der har ligger måske med en HCXR, Hellstorm eller andet der kræver man sidder stille i længere tid, og så hjælper Ghost ikke. Der er ingen grund til at give dine modstandere den mindste chance for at komme ind i kampen, eller et point for 1 kill for den sags skyld ... plus en UAV er 75 gratis point mode næste streak, og hver kill er 10 point mindre UAV ejeren får mod sin næste streak.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » man 07 dec 2015 23:08

Har manglet 4 Quad Feeds i et par dage nu. Ryger i en magisk lobby hvor folk ikke kunne finde ud af det der med at løbe og skyde samtidig. Et par kampe senere; 4 Quad Feeds i posen og Master Killer unlocked.


...Hvad skal jeg nu spille efter? :( :( :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » man 07 dec 2015 23:33

Du skal ikke spille singleplayer i hvert fald. Gennemførte det i dag på Hardened. Det er den dårligste SP i COD's historie tror jeg. Det der robot lort kan de stikke op hvor solen aldrig skinner :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » man 07 dec 2015 23:51

Jeg gemmer den til en dag hvor jeg virkelig hader mig selv og føler jeg skal straffes :P


...Så det bliver nok gennemført en af dagene :lol:

Jeg mangler kun 2 AR's at få guld på før jeg har Diamond camo til dem. Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at spille med AR's, har det alt for sjovt med at tonse rundt efter tags i HC kill confirmed :P
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tirs 08 dec 2015 08:37

Jeg gemmer den til juledagene, hvis nu PSN får problemer igen
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf makzed » tirs 08 dec 2015 09:44

Hey Folkens

Tænkte på om ikke det kunne være fedt med noget PSLIFe members privat HC Domination kamp?
6v6 eller over.
En af os hoster en privat match som har rigelig med upload hastighed ( f.eks mig 100mbit/100mbit ) og så bare tage nogle private kampe?
så kan man vel altid stole på at netværksmæssigt vil kunne køre forventer jeg.

Eller bare pubstompe evt.?
makzed
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tirs 08 dec 2015 09:55

ikkNico skrev:Jeg gemmer den til juledagene, hvis nu PSN får problemer igen


Jeg tror hellere du vil vaske dine øjne i løg Nico end at spille campaign Nico.

@Makzed
Hvis du kender en masse der vil spille så er jeg frisk :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf MadsGS » tirs 08 dec 2015 13:19

makzed skrev:Hey Folkens

Tænkte på om ikke det kunne være fedt med noget PSLIFe members privat HC Domination kamp?
6v6 eller over.
En af os hoster en privat match som har rigelig med upload hastighed ( f.eks mig 100mbit/100mbit ) og så bare tage nogle private kampe?
så kan man vel altid stole på at netværksmæssigt vil kunne køre forventer jeg.

Eller bare pubstompe evt.?


Jeg er klar, hvis vi kan samle nok. :-)
Billede
MadsGS
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Arden


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tirs 08 dec 2015 13:47

Jeg er også på, men gider ikke hvis vi skal have sådan en ¤%#@@$ camper som Blauwy med
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tirs 08 dec 2015 13:58

ikkNico skrev:Jeg er også på, men gider ikke hvis vi skal have sådan en ¤%#@@$ camper som Blauwy med


Nico vi skal have Blauwy med. Der skal være en med der er dårligere end os til at tage sidste pladsen!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tirs 08 dec 2015 14:08

Rigtigt, der tænkte jeg mig ikke om. Blauwy skal selvfølgelig være med. Inklusion er jo også et modeord på Christiansborg i øjeblikket
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tirs 08 dec 2015 14:10

ikkNico skrev:Rigtigt, der tænkte jeg mig ikke om. Blauwy skal selvfølgelig være med. Inklusion er jo også et modeord på Christiansborg i øjeblikket


Jeg tror vi skal passe på med at vende ryggen til Jacob i hardcore, når man han læser herinde :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » tirs 08 dec 2015 14:12

Amen så gider jeg slet ikke være med hvis i ikke kan holde til min spillestil. Fatter ikke hvorfor i gider tonse rundt som katte høje på katteknip, når jeg kan få lige så gode scores ved at ligge bagerst på mappet med mit telt og mine shock charges/trip mines.

Get guud, faggits. I rører aldrig min 122 SPM og min 1 K.D, aldrig!!

Kampe som disse er kun flukes, intet andet. Fattede ikke at de blev ved med at løbe ned i mit hjørne, men oh well de kills tager jeg gerne!

Billede

Billede

@Cena - det er rigtigt. Jeg er ved at blive lige så god til at teamkille som du er :mrgreen: Men også kun næsten!
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tirs 08 dec 2015 15:21

Fårk du er god til det der photoshop Blauwy
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » tirs 08 dec 2015 15:35

Tak min dreng! Jeg har også gået til det :) Så det er klart jeg er så god som jeg er.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster