Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 18:49

dMITIj skrev:
wMikkel skrev:Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?


Er crypyokeys cod points som man køber eller tjener man ekstra ved at spille?


Dobbelt op når du spiller hele weekenden :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » fre 08 apr 2016 19:38

dMITIj skrev:
wMikkel skrev:Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?


Er crypyokeys cod points som man køber eller tjener man ekstra ved at spille?


Cryptokeys er noget du tjener i spillet, COD points er noget du køber dig til for penge.
Så kan du købe et Rare Supply drop for Cryptokeys eller COD points.

Henover weekenden tjener du dobbelt op på Cryptokeys end normalt.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf dMITIj » fre 08 apr 2016 19:58

Cena skrev:
dMITIj skrev:
wMikkel skrev:Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?


Er crypyokeys cod points som man køber eller tjener man ekstra ved at spille?


Dobbelt op når du spiller hele weekenden :)


Takker, der kom også lige en download så nu er der dobbelt :-)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 20:35

Er det danske COD community egentlig gået helt død? Førhen var vi mange danske COD spillere både herinde og på XboxLife. Det virker som om vi ikke er meget mere end 10 snart? Er der ingen danske klaner mere?

Satte mig for sjov og prøvede at finde danske COD youtubere. Jeg fandt én som er semi COD Youtuber med 2000 subs. Han sidder og spillere på noget der ligner en Sega og det virker til det kun er 12-15 årige der sidder derinde.

Jeg syntes ellers tit vi møder danskere. Men der er måske kun casual spillere tilbage som spiller et par timer om ugen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » fre 08 apr 2016 21:32

Jeg synes COD er gået hen og blevet røv f*cking kedeligt.
Nu spillede jeg lidt igen i dag, jeg synes på ingen måde det er god underholdning længere.

Ved ikke om det er efter jeg kom i Master Prestige og så egentlig kun får nogle nye ikoner og højere tal.
Desuden gider jeg ikke grinde en masse uduelige lorte våben blot for at få et lilla "Dark Matter" camo. Jeg ved ikke, jeg synes virkelig bare det kedeligt.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 22:00

wMikkel skrev:Jeg synes COD er gået hen og blevet røv f*cking kedeligt.
Nu spillede jeg lidt igen i dag, jeg synes på ingen måde det er god underholdning længere.

Ved ikke om det er efter jeg kom i Master Prestige og så egentlig kun får nogle nye ikoner og højere tal.
Desuden gider jeg ikke grinde en masse uduelige lorte våben blot for at få et lilla "Dark Matter" camo. Jeg ved ikke, jeg synes virkelig bare det kedeligt.


Jeg havde forventet jeg gik død da jeg nåede Master Prestige. Det gjorde jeg ikke. Jeg forventede så at down perioden ville komme da jeg nåede Dark Matter - det er heller ikke sket. Jeg ved ikke hvorfor - men for første gang COD4 har jeg lyst til at spille det hele tiden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf first blood dk » søn 10 apr 2016 11:00

Jeg kender flere, mig selv inklusiv, som syntes at det er blevet for meget fremtids/ Halo agtigt.
De burde gå tilbage til modern warfare 1 stilen.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » søn 10 apr 2016 11:30

first blood dk skrev:Jeg kender flere, mig selv inklusiv, som syntes at det er blevet for meget fremtids/ Halo agtigt.
De burde gå tilbage til modern warfare 1 stilen.


Det er også det jeg hører i krogene. Spiller sammen med nogen der vandt diamond legaue i hardcore KC i AW. De har også lukket deres klan ned da de ikke gider i år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » søn 17 apr 2016 09:17

Har kigget lidt i mine Youtube stats og kan se det primært er danskere der ser min kanal, så jeg har besluttet at lave flere danske videoer :) Denne gang har jeg kigget på Marshal 16 som jeg har fået i Supply Drops. Denne video er en lille analyse af våbnet samt min mening :)

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tirs 19 apr 2016 10:21

Der kom en ny våben update i går på PS4 (Update 1.0.9) Der er blevet lavet mange buffs og nerfs på de forskellige våben.
Spastik har lavet en dejlig nemt overblik over hvilke våben det gælder og hvad der er blevet lavet om.

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » tirs 19 apr 2016 11:34

Han har fandme en irriterende stemme. Lyder som om han imiterer Christian Bale's Batman mens han er ved at falde i søvn.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » ons 20 apr 2016 21:08

Hvad syntes i om de nye maps eller? Har kun fået prøvet dem en enkelt gang :) Har smidt alle videoerne på min kanal :)
Syntes de virker til at være okay faktisk. Hold kæft der er mange steder man kan styrte ned :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » tors 21 apr 2016 09:17

Cena skrev:Hvad syntes i om de nye maps eller? Har kun fået prøvet dem en enkelt gang :) Har smidt alle videoerne på min kanal :)
Syntes de virker til at være okay faktisk. Hold kæft der er mange steder man kan styrte ned :)


Har nu prøvet dem alle fire og må sige at den asiatisk inspirerede Knockout er en klar favorit so far skarpt efterfulgt af Spire.Verge synes jeg egentlig også virkede fed... tror bare jeg led under at alle på modstanderholdet havde prøvet mappet før - der er jo sygt mange små tunneler.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » man 25 apr 2016 22:15

Når jeg ikke spiller Call of Duty, så har jeg et job som handelskolelærer. Jeg finder ved et tilfælde ud af en af mine elever er med i DooM klanen. Hvis i ikke kender den, så er det en af verdens bedste COD klaner. Min elev Martin har blandt andet verdensrekorden for flest kills solo i én kamp med 193 kills! Tjek lige hans kanal ud
https://www.youtube.com/channel/UCfYHdv ... HTylY_uKUA

Han spiller altså bare på ét niveau jeg ALDRIG når!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » lør 07 maj 2016 07:23

Store nyheder i Black OPS 3:
https://youtu.be/qDWjFKJxqwE
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron