Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » ons 06 apr 2016 17:00

Hmm... Testede i går at controlleren virkede og de nye knapper også fungerede.
Lagde controlleren på bordet og gik i seng.

Kom nu hjem fra arbejde. Tænder konsol og controller, controller blinker et par gange og går ud.

Tænker der er en løs forbindelse som opstod da jeg lagde controlleren på bordet.
Må lige have den skilt ad i morgen og tjekket.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » ons 06 apr 2016 22:55

Theater glitchede lidt i dag da jeg skulle optage mine kills med Purifier. Så der var bogstavelig talt ild i mig :D
https://gfycat.com/SmugFrightenedAplomadofalcon

Jeg lavede i øvrigt 13 kills med Purifier på 2 forsøg. Er ved at lave en montage med Purifier, som nok kommer op i starten af næste uge. Har snart en montage klar med Tempest som jeg regner med kommer op i weekenden :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tors 07 apr 2016 08:29

Dem af jer der har spillet med eller mod Sneaky, Blauwy og jeg ved at vi ind i mellem går i tryhard mode i Domination, hvis modstanderne giver meget modstand. Vi går altid efter at vinde, men nogle gange bliver det bare mere end andre.

Sådan en kamp havde vi forleden på Nuk3town. Det er en af de mest hektiske, tætte og intense kampe jeg har spillet i år og det var fucking sjovt. Rent K/D mæssigt var kampen ikke den store succes, men jeg slog min point rekord :)

Det lykkedes mig også at få Fire Discipline challengen, hvor man skal lave 3 eller flere dobbelt kills i én runde med granater.

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » tors 07 apr 2016 10:09

Endnu en lækker video Cena - håber snart jeg kan spille lidt Domination med jer igen.

Så må jeg vænne mig til Core igen - nu havde i ellers lige fået mig hjernevasket til kun at spille Hardcore :P
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tors 07 apr 2016 10:43

JFlindt skrev:Endnu en lækker video Cena - håber snart jeg kan spille lidt Domination med jer igen.

Så må jeg vænne mig til Core igen - nu havde i ellers lige fået mig hjernevasket til kun at spille Hardcore :P


Tak Flindt :) Det er blevet MEGET bedre i Core nu. Hitdetection er blevet væsentligt bedre end det var i begyndelsen. Og efter vi har spillet Hardcore så længe er vi blevet rimelig onde i Core, fordi nu skal vi ikke bare blive ramt 1 gang. Nu kan vi slippe afsted med flere ting når vi spiller super aggressivt. Så det er pisse sjovt faktisk :) Selv Jakob syntes det er okay.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » tors 07 apr 2016 11:32

Cena skrev:Selv Jakob syntes det er okay.


Ahmen det er jo crazy :P

Så SKAL vi helt sikkert spille - som du ved er jeg selv meget offensiv/aggressiv i Domination, så det er lige mig :)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » tors 07 apr 2016 15:22

Kunne være sjovt hvis du kunne optage stemmer med fra party i dine gameplays, men så skal du have en Elgato først. (tror jeg..?) Jeg ved ikke hvor tørstig du er på dit YT grind, om det er nok til at spendere penge på sådan en satan.

Der kunne laves en masse highlights fra vores aften gaming. Som f.eks når nogle beder en om at bide en anden i hæmoriden, det er altid spas!

:mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tors 07 apr 2016 18:04

Blauwy skrev:Kunne være sjovt hvis du kunne optage stemmer med fra party i dine gameplays, men så skal du have en Elgato først. (tror jeg..?) Jeg ved ikke hvor tørstig du er på dit YT grind, om det er nok til at spendere penge på sådan en satan.

Der kunne laves en masse highlights fra vores aften gaming. Som f.eks når nogle beder en om at bide en anden i hæmoriden, det er altid spas!

:mrgreen:


Jeg har læst mig frem til at man kan optage stemmer med fra party så det må vi lige prøve en dag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » tors 07 apr 2016 21:48

Hmm...
Så fik jeg givet min DIY Scuf et skud mere...

Har fået liv i controlleren igen + jeg har strippet de to dualshock motorer ud, så den er blevet væsentligt lettere.

Igen har jeg testet i Dashboardet og alle knapper (også de to nye) reagerer med undtagelse af en - nemlig "Down" på D-paddet.
Tror jeg havde lidt for travlt med at samle den så den får lige et skud mere.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 06:17

Jeg har i går siddet og lavet min første montage. Da jeg ikke har Sony Vegas eller andre af de bedre videoværktøjer, er den lavet i Movie Maker. Jeg har brugt en hel del tid på redigering for at få musik og video til at passe sammen. Er selv rigtig godt tilfreds med resultatet faktisk :)

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » fre 08 apr 2016 08:35

Endnu en fed video Cena - stor respekt her fra :)

Billede
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 09:12

JFlindt skrev:Endnu en fed video Cena - stor respekt her fra :)



Mange tak. Ja jeg er meget famous hjemme hos mig selv. Men ellers ikke :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » fre 08 apr 2016 15:47

Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 08 apr 2016 15:54

wMikkel skrev:Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?


Det plejer så vidt jeg husker at være kl 19 fredag og klokken 19 mandag det slutter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf dMITIj » fre 08 apr 2016 18:29

wMikkel skrev:Er det klokken 17:00 først vi skal forvente 2X Crypyokeys osv?


Er crypyokeys cod points som man køber eller tjener man ekstra ved at spille?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron