Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Hasani94 » tirs 20 okt 2015 21:09

Raptor660 skrev:Er det slut med at spille betaen? Sidst jeg kiggede stod der bare, at serverne var nede

Betaen sluttede for et stykke tid siden... :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Raptor660 » ons 21 okt 2015 12:29

Hasani94 skrev:
Raptor660 skrev:Er det slut med at spille betaen? Sidst jeg kiggede stod der bare, at serverne var nede

Betaen sluttede for et stykke tid siden... :D


Bare ok, jeg troede bare den ville forsætte ind til realese :)
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Racermus » tors 12 nov 2015 15:23

Der er kommet en lækker gennemgang af de forskellige planeter og små videoer af de forskellige karakterer og fly. Det er super godt lavet syntes jeg!

Vi ses online d.19!!

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/planets
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » fre 20 nov 2015 12:17

Jeg kan se at vi efterhånden er en hel del der spiller det, hvad er de første indtryk?

Personligt:
*Det var skide smart at man kunne rende rundt og lege Darth Vader mens spillet installerede
*Det føles rigtigt meget som StarWars
*Ok tutorials, altid et plus i et spil
*Træerne på Endor står alt for tæt ](*,)
*Single player missionerne har nok begrænset værdi solo, men jeg regner med at skulle lave en del co-op med knægten.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf TheGodFatherDK » fre 20 nov 2015 13:51

Hvis nogle er frisk på at spille i aften så add mig DK_TheGodFather_

Jeg er ligger med en K/D på 4,35 . Så kan godt finde ud af det :D
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Ubertracker77 » man 30 nov 2015 12:29

Jeg kan simpelthen ikke finde kort over de forskellige maps i battlefront 2 ;(. Jeg vil gerne have adgang til kortene over specielt de fighter squadron baner, så man kan se hvor heropickups er placeret (adgang til falcon og slave I). Fordi det er umuligt for mig, at få de fucking ti kills inden tiden render ud som en almindelig fighter. Desuden er det vist også lettere at skyde "helte" flyende ned, med et andet helte fly....

Er der nogen der er stødt på omtalte maps med hero pickup locations ????

På forhånd tak for hjælpen.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Racermus » man 30 nov 2015 13:30

jeg har fundet dem tilfældigt nede ved resten af de andre pickups. Jeg tror ikke der er et specifikt sted de lander. Men det er meget sjældent at jeg har ramt dem..!

Men add mig, hvis du er frisk på nogen kampe sammen. Det er hovedsageligt også flight squadron jeg spiller :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Star Wars Battlefront til 299,-

Indlægaf Vreki » man 30 nov 2015 13:32

Ikke for Fighter Squadron, nej.
Faktisk håber jeg at de snart patcher det så de spawner random, for der er allerede for mange der camper hero spawns for at kunne få en "gratis" 10:1 KDR.

Det er ikke for slemt i Fighter Squadron da man har plads til at undgå dem. Men for mange Heroes kan virkeligt smadre fornøjelsen i andre game modes.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Ubertracker77 » man 30 nov 2015 16:39

Det er nu normalt ikke noget jeg vil spawn campe, men for trofæet for 10 ariel kills i en runde og trofæet for slave I og millinium falcon. Tror jeg det bliver rockersvært uden at have hero spawn. Har været oppe på 6 spiller kills og 7 AI i en runde, men så går det også godt. Synes runderne er latterligt hurtigt færdig..... :(

Synes som regel de helte bliver magneter for laserstråler, jeg tømmer ihvertfald alle granader, skud mv. i dem. Så snart de bliver spottet. Men hvis de er ode til at luske og spiller en hero i skovbaner, kan de godt være ret onde...
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » man 30 nov 2015 16:49

Ubertracker77 skrev:Det er nu normalt ikke noget jeg vil spawn campe, men for trofæet for 10 ariel kills i en runde og trofæet for slave I og millinium falcon. Tror jeg det bliver rockersvært uden at have hero spawn. Har været oppe på 6 spiller kills og 7 AI i en runde, men så går det også godt. Synes runderne er latterligt hurtigt færdig..... :(


Nej, jeg har vist heller ikke været oppe omkring de 10.
Hvis du ikke allerede ved det, så afhænger styrken af dine skud af flyets fart.
Så få lockon, smæk bremsen i og tøm dine lasere i målet. Det er det der virker bedst for mig.

ETA: Og så er der tit en masse fjender der har tunnelvison når de forsøger at skyde fragtskibe eller hero-skibe ned. Så hvis man lægger sig lidt på afstand af dem kan der også være nogle nemme kills.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Mallestar » man 21 dec 2015 11:17

Hvad synes folk om spillet? Der er jo ikke ret meget at læse om det i denne tråd! :)
Billede
Mallestar
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » man 21 dec 2015 17:46

Mallestar skrev:Hvad synes folk om spillet? Der er jo ikke ret meget at læse om det i denne tråd! :)


Fint spil, god Star Wars stemning, ikke den store dybde.
Køb gerne grundspillet til 370 på PS Store, men undgå Season Pass, Deluxe Edition og andet svindel.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Jb » man 21 dec 2015 17:52

Det er svært at bedømme om Season pass bliver pengene værd, men der sker heller ingenting ved at vente så længe prisen er så høj.
Jeg købte digitalt i fredags og har brugt 10 timer i weekenden.
God stemning, og jeg er ikke engang Star Wars fan som sådan.
Jeg er godt underholdt - det passer fint til mig, multiplayer men på casual niveau :)
Men jeg deler kritikken omkring mængden af indhold, banerne bliver hurtige lidt kedelige og halvdelen af gamemodes er ikke værd at bruge tid på i mine øjne - missionerne har jeg ikke rigtig kigget på endnu, men dem regner jeg med at gå igennem med en ven i splitscreen på et tidspunkt.

Men indtil videre gør det for mig det som det skal - 3rd person multiplayer indtil Garden Warfare 2 udkommer :)
som mere seriøst og dybdegående multiplayer har jeg battlefield 4 og snart Rainbow six siege :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Laffer » man 21 dec 2015 18:12

Jeg er ret godt underholdt, er fan af universet og der synes jeg bestemt ikke at spillet skuffer.

Mht mængden af indhold så har jeg nu prøvet alle game modes undtagen Missioner, synes som sådan ikke der er nogen der er spild af tid, men der er nogle der er væsentlig mere interessante end andre.

Jeg kan ikke lige præcisere hvilken game mode jeg foretrækker endnu, men det med pods og dog fights i X-wing er pt i høj kurs.

Lydsiden er super, grafikken ganske udmærket men det er selve atmosfæren der giver mig lyst til at spille videre - måske falder interessen når atmosfæren er blevet dagligdag.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Nixse » ons 30 dec 2015 22:28

Er det kun mig, der ikke kan logge ind på appen eller EA.com?

Har resat min kode 3 gange og kan stadig ikke logge ind, da den melder fejl i enten email eller password.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster