Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 03 jan 2017 16:30

Det er muligt våben og motor er forbundet, men jeg bruger det kun bevidst hvis jeg skal skyde et transportskib ned. Når jeg skal skyde fighter, så har jeg rigeligt at gøre med at tracke dem. Men ting der fungere for mig er:

1: Fyr altid en torpedo af, de respawner super hurtigt. (det gælder generelt i livet ;) ).

2: Sørg for altid at samle de tokens op, der giver heltefly eller supportfly. De supportfly laver kills til dig. Hvis der ikke er nogen der ligefrem camper dem, kan man godt lave nogle rute imellem dem og skyde noget ned undervejs. Heltefly siger sig selv, de er bare bedre end standard fighter(jeg fortrækker klart Tie advanced eller favoriten Lukes X-wing). Lukes X-wing kan med på reperations option og skjold, holder sig på vingerne hele kampen igennem.
Hvis jeg vælger Millinium Falcon eller Slave I, så er jeg ligesom en magnet på fjender. De er meget nemmere at spotte i mængden end en X-wing eller Tie Advanced.
Generelt saml de tokens op, også reperation(hvis skadet) eller hurtigere cooldown.

3: drej, spin, accelere og deaccelere hele tiden, det er meget svære for fjenden at tracke dig. De fleste giver op, hvis du er "træls" i 20-25 sekunder. Så finder de andre lettere mål.

4: Skyd på fightere der er i kamp, de er højest sandsynligt skadet og har for travlt med den anden fighter til at være opmærksom på dig ;).

5: Vælg altid Tie-fighter eller A-wing. Speedboost + torpedo er en god kombo. Synes ikke man får meget ud af skjoldet på x-wing, men det er da bedre end Tie-intercepterens "ekstra" skud. Men selvfølgelig er der noget nostalgi i at flyve en x-wing ;).

6: Hvis man går efter xp, som jeg gør. Så er det vigtigt at man hele tiden sørge for at have 3 challenges, som man kan arbejde på som fighter. Headshots, explosive kills eller andet kan man ikke bruge til noget. Det koster "kun" 100 point at skifte challenges. Jeg skifter nogen gange challenge 20 gange, for at få noget der er værd at gå efter. På nuværende tidspunkt har jeg ca. 200.000 point, så det er fuldstændig ligegyldigt at bruge løs ;).

Det virker ihvertfald for mig. Generelt kendskab til banerne er vigtigt i forhold til powerups. Det er virkelig en gamechanger, hvis du har 1 Y-Wing og 2 B-Wings der hjælper dig, imens du sidder i Lukes X-wing ;).
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf morfar » tirs 03 jan 2017 16:59

Ubertracker77 skrev:Det er muligt våben og motor er forbundet, men jeg bruger det kun bevidst hvis jeg skal skyde et transportskib ned. Når jeg skal skyde fighter, så har jeg rigeligt at gøre med at tracke dem. Men ting der fungere for mig er:

1: Fyr altid en torpedo af, de respawner super hurtigt. (det gælder generelt i livet ;) ).

2: Sørg for altid at samle de tokens op, der giver heltefly eller supportfly. De supportfly laver kills til dig. Hvis der ikke er nogen der ligefrem camper dem, kan man godt lave nogle rute imellem dem og skyde noget ned undervejs. Heltefly siger sig selv, de er bare bedre end standard fighter(jeg fortrækker klart Tie advanced eller favoriten Lukes X-wing). Lukes X-wing kan med på reperations option og skjold, holder sig på vingerne hele kampen igennem.
Hvis jeg vælger Millinium Falcon eller Slave I, så er jeg ligesom en magnet på fjender. De er meget nemmere at spotte i mængden end en X-wing eller Tie Advanced.
Generelt saml de tokens op, også reperation(hvis skadet) eller hurtigere cooldown.

3: drej, spin, accelere og deaccelere hele tiden, det er meget svære for fjenden at tracke dig. De fleste giver op, hvis du er "træls" i 20-25 sekunder. Så finder de andre lettere mål.

4: Skyd på fightere der er i kamp, de er højest sandsynligt skadet og har for travlt med den anden fighter til at være opmærksom på dig ;).

5: Vælg altid Tie-fighter eller A-wing. Speedboost + torpedo er en god kombo. Synes ikke man får meget ud af skjoldet på x-wing, men det er da bedre end Tie-intercepterens "ekstra" skud. Men selvfølgelig er der noget nostalgi i at flyve en x-wing ;).

6: Hvis man går efter xp, som jeg gør. Så er det vigtigt at man hele tiden sørge for at have 3 challenges, som man kan arbejde på som fighter. Headshots, explosive kills eller andet kan man ikke bruge til noget. Det koster "kun" 100 point at skifte challenges. Jeg skifter nogen gange challenge 20 gange, for at få noget der er værd at gå efter. På nuværende tidspunkt har jeg ca. 200.000 point, så det er fuldstændig ligegyldigt at bruge løs ;).

Det virker ihvertfald for mig. Generelt kendskab til banerne er vigtigt i forhold til powerups. Det er virkelig en gamechanger, hvis du har 1 Y-Wing og 2 B-Wings der hjælper dig, imens du sidder i Lukes X-wing ;).


Nørd!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 03 jan 2017 20:02

Du skal ikke være ked af du ikke får 100 %, til gengæld har du platin i Hannah Montana. Det er sku også lidt sejt - freak!! ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf morfar » tirs 03 jan 2017 23:05

Ubertracker77 skrev:Du skal ikke være ked af du ikke får 100 %, til gengæld har du platin i Hannah Montana. Det er sku også lidt sejt - freak!! ;)


Du er bare misundelig over du ikke er i kontakt med din indre kvinde og dit indre pigebarn.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Redman DK » lør 07 jan 2017 15:54

Ubertracker77 skrev:*Wall of text*


Tak for rådene :D

Fik de 10 kills efter et par forsøg, support pickups gør virkelig en stor forskel, de får flere kills end jeg selv gør.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Erroneus » lør 07 jan 2017 16:53

Har fået fat i spillet igen, så skal lige prøve VR delen. Har lige smidt skiven i og nu henter den nyeste patch til spillet. 23,4GB... holy smokes! Og det er uden VR delen som er 1,9 GB :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Ubertracker77 » lør 07 jan 2017 16:56

Super - ja de flyve trofæer er ikke så svære mere efter de lavede det om fra 200 til 400 kills før banen slutter.

Men for mig var det ubetinget den gamemode, jeg kan få flest point på kortest tid. Så derfor grinded jeg den voldsomt hen mod lvl 100 trofæet. Men hvis folk er helt væk i den gamemode, tror jeg droidrun er den bedste til at stacke point. Man skal bare gå benhårdt efter at aktivere droids hele tiden.

Der er dog mest nostalgi for mig i en walker assault snebane, som er man jo helt tilbage hvor man havde starwars action figure ;) hehehehe. Hvis det lykkes for en at få en heltetoken i de baner, kan man virkelig også få mange kills hvis man er god. Der er nogle youtube video, hvor folk går fuldstændig bananas i kills ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster