Forum

Star Wars: Battlefront

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf JFlindt » tors 31 dec 2015 12:44

Nixse skrev:Er det kun mig, der ikke kan logge ind på appen eller EA.com?

Har resat min kode 3 gange og kan stadig ikke logge ind, da den melder fejl i enten email eller password.


Du er ikke den eneste - jeg har også bøvl med app'en. Den vil ikke som jeg vil :(
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf mrlenniboy » tors 31 dec 2015 12:54

den kører fint hos mig
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Slimjay DK » tors 31 dec 2015 15:11

Virker også fint her :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Erroneus » tirs 22 mar 2016 12:04

Stor opdatering ude til SW: Battlefront:

http://starwars.ea.com/starwars/battlef ... -ps4-pc-x1

Spændende ting:
New Feature: Hutt Contracts add a new way of obtaining Weapons and Star Cards
Multiplayer: Teams will now re-balance when transitioning between maps
Teamplay Focus: New feature in which an objective can be highlighted by each player to highlight where players are heading; press X (Xbox One), Square (PlayStation 4), or E (PC)
Ranks: Increased Rank cap from 50 to 60
Combat: Added combat roll to non-Hero characters; strafe and double tap B (Xbox One) or Circle (PlayStation 4), for PC strafe and press Alt (can be rebound)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Jb » tirs 22 mar 2016 15:31

Spændende! KU være man skulle hoppe ind igen her i påsken.. Havde håbet der ville komme lidt nye trofæer og jagte også men oh well [WHITE SMILING FACE] har holdt en lang pause efter at have spillet det i 15 timer nær launch. Så er der da en undskyldning" for at hoppe på igen.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf dMITIj » lør 23 apr 2016 00:47

Spiller folk eller er det dødt?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Erroneus » lør 23 apr 2016 10:02

Ved ikke hvor meget herinde fra spiller det, men der er da stadigvæk oki gang i det på selve serverne. Jeg spiller det stadigvæk, men ikke mere end et par timer per uge.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf ikkNico » man 02 jan 2017 12:28

Fik sgu SWB i julegave. Ikke noget dårligt spil.

De der Walker kampe kan godt være lidt langhårede for en slle n00b, men ellers er det rigtig godt. Masser af folk online, masser af skidt at unlocke og de star card featuren kan jeg rigtig godt lide.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » man 02 jan 2017 12:41

ikkNico skrev:Fik sgu SWB i julegave. Ikke noget dårligt spil.

De der Walker kampe kan godt være lidt langhårede for en slle n00b, men ellers er det rigtig godt. Masser af folk online, masser af skidt at unlocke og de star card featuren kan jeg rigtig godt lide.


Tænker du på der hvor man skal snøre dem med SnowSpeeders?
Det er rigtigt nok lidt af en udfordring :lol:

Men jeg kan rigtigt god lide det gamemode hvor de er med, det minder mig lidt om det gode gamle BF2142 hvor den ene side skulle ekskortere en supertank.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf ikkNico » man 02 jan 2017 13:27

Vreki skrev:Tænker du på der hvor man skal snøre dem med SnowSpeeders?
Det er rigtigt nok lidt af en udfordring :lol:

Nej, den var egentig nem nok, da jeg først opdagede man kan bruge R stick.
Det er mere game mode'n; walker assault tror jeg den hedder.
Der løber jeg altså rundt med hovedet oppe i røven. Ved godt det burde fungere som de gode gamle Conquest
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Ubertracker77 » man 02 jan 2017 15:43

Jeg spiller stadig lidt endnu, skal lige blive lvl 100. Så det sidste trofæ er i hus ;). Men jeg spiller kun squadron, da det er den mode der giver KLART flest xp for mig. Nogen gange kan jeg spille 50-0, og jeg struglede godt nok med fly i battlefield 4.

Men walker assault i snebaner er der fedt. Superflot grafisk shooter, og hvis man er til starwars så er det et must.
Men mon ikke der kommer en 2'er ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf morfar » man 02 jan 2017 17:21

Ubertracker77 skrev:Jeg spiller stadig lidt endnu, skal lige blive lvl 100. Så det sidste trofæ er i hus ;). Men jeg spiller kun squadron, da det er den mode der giver KLART flest xp for mig. Nogen gange kan jeg spille 50-0, og jeg struglede godt nok med fly i battlefield 4.

Men walker assault i snebaner er der fedt. Superflot grafisk shooter, og hvis man er til starwars så er det et must.
Men mon ikke der kommer en 2'er ;)




Kunne godt se sådan ud....
http://www.gamespot.com/articles/star-w ... 0-6439682/
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Redman DK » tirs 03 jan 2017 11:10

Ubertracker77 skrev:Jeg spiller stadig lidt endnu, skal lige blive lvl 100. Så det sidste trofæ er i hus ;). Men jeg spiller kun squadron, da det er den mode der giver KLART flest xp for mig. Nogen gange kan jeg spille 50-0, og jeg struglede godt nok med fly i battlefield 4.

Men walker assault i snebaner er der fedt. Superflot grafisk shooter, og hvis man er til starwars så er det et must.
Men mon ikke der kommer en 2'er ;)


Jeg kan slet ikke finde ud af squadron, jeg synes altid jeg skal bruge en evighed for at nakke en fjende, mens jeg selv dør instantly. Trofæet med at skulle dræbe 10 i en kamp virker uopnåelig for mig lige nu :P

Tilgengæld fik jeg lige en score på 63-0 i en walker assault kamp i går. Director Krennic er jo en ren terminator :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Vreki » tirs 03 jan 2017 11:19

Redman DK skrev:Jeg kan slet ikke finde ud af squadron, jeg synes altid jeg skal bruge en evighed for at nakke en fjende, mens jeg selv dør instantly. Trofæet med at skulle dræbe 10 i en kamp virker uopnåelig for mig lige nu :P


Der er det vigtigt at vide at dine våben og motor er forbundne. Jo hurtigere du flyver, jo mindre kraft har dine skud.
Så når du er klar til at skyde så træd på bremsen først.

ETA: Det var en trykfejl, Våben og motor er forbundne, ikke Våben og kanoner :roll:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront

Indlægaf Redman DK » tirs 03 jan 2017 14:08

Seriøst? Tak, den ville jeg godt nok aldrig selv have regnet ud :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron