Forum

Nyt Fallout spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf JesperWoo » ons 03 jun 2015 17:07

Jeg glæder meget det spillet , Jeg har nok brugt 150 timer i fallout 3 på xbox 360 den gang :D

JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Stricker » ons 03 jun 2015 18:58

Fed Fallout 3 trailer!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf thomsen83 » tors 04 jun 2015 17:22

For omkring 11 mdr siden var der en tidligere medarbejder fra Bethesda som var blevet lidt knotten over en fyreseddel - så hun smed en BUNKE info omkring Fallout 4 - en del af det har vist sig at holde stik (stemmeskuespil, lokation, rammer rimelig ligepå med reveal og fremvisning (en måned fra cirkus)

Hvis det andet hun skriver osse holder stik - kan vi forvente et release til Oktober.. og så er jeg en glad julegris.

Infoen er her: https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... fallout_4/
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf BizzyVaping » tors 04 jun 2015 17:47

thomsen83 skrev:For omkring 11 mdr siden var der en tidligere medarbejder fra Bethesda som var blevet lidt knotten over en fyreseddel - så hun smed en BUNKE info omkring Fallout 4 - en del af det har vist sig at holde stik (stemmeskuespil, lokation, rammer rimelig ligepå med reveal og fremvisning (en måned fra cirkus)

Hvis det andet hun skriver osse holder stik - kan vi forvente et release til Oktober.. og så er jeg en glad julegris.

Infoen er her: https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... fallout_4/


Ja det ville ikke være dårligt hvis det allerede er klar til Oktober :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Proxzyn » tors 04 jun 2015 19:03

thomsen83 skrev:Hvis det andet hun skriver osse holder stik - kan vi forvente et release til Oktober.. og så er jeg en glad julegris.

Jeg tror netop at det er derfor de har afsløret spillet inden E3. For nu er der hype, og så springer de E3 ved at vise en release dato der er lige rundt om hjørnet.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf thomsen83 » tors 04 jun 2015 19:51

Proxzyn skrev:
thomsen83 skrev:Hvis det andet hun skriver osse holder stik - kan vi forvente et release til Oktober.. og så er jeg en glad julegris.

Jeg tror netop at det er derfor de har afsløret spillet inden E3. For nu er der hype, og så springer de E3 ved at vise en release dato der er lige rundt om hjørnet.


Den post på Reddit er 11mdr gammel, hvis de skulle gøre noget for at modsvare den skulle det være sket allerede sidste år. Så noget siger mig at den timeline den kære frøken nævner, er reel nok
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Blauwy » tors 04 jun 2015 22:18

Proxzyn skrev:
thomsen83 skrev:Hvis det andet hun skriver osse holder stik - kan vi forvente et release til Oktober.. og så er jeg en glad julegris.

Jeg tror netop at det er derfor de har afsløret spillet inden E3. For nu er der hype, og så springer de E3 ved at vise en release dato der er lige rundt om hjørnet.


Hvordan tænker du? For den tråd blev først fundet frem igen, efter traileren blev udgivet og der blev vist at spillet foregår i Boston og alt det andet, som tråden nævner.
De har hele tiden haft deres plan for hvornår der frigives hvad. Jeg er godt nok spændt på at se om den dato liste hun giver i tråden holder stik. Ville ikke være dårligt med en release i år.

Jeg kan dog ikke huske andre spil i nyere tid, der får den første trailer også udgives 6mdr senere? Men det kan da godt ske.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Proxzyn » fre 05 jun 2015 00:09

Blauwy skrev:Hvordan tænker du?

De annoncere at de har deres egen pressekonference ved E3. Alle regner med Fallout eller Elder Scrolls bliver annonceret. 2 uger inden E3 vælger de så at afsløre Fallout 4. Hvad skal showet så til for? En (tidlig) dato. Ellers forstår jeg ikke den her afsløring 2 uger inden E3. De har i forvejen det allerførste show, så det vil alligevel have været dem der løb med alle headlines på alle gaming sider.
Kendte ikke til reddit tråden eller den fyredes liste, før jeg havde den tanke.

De har selvfølgelig en masse andet at vise frem, men Fallout 4 var det helt store som folk forventede. Medmindre de har haft travlt og afslører et TES også.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf BizzyVaping » fre 05 jun 2015 05:32

Proxzyn skrev:
Blauwy skrev:Hvordan tænker du?

De annoncere at de har deres egen pressekonference ved E3. Alle regner med Fallout eller Elder Scrolls bliver annonceret. 2 uger inden E3 vælger de så at afsløre Fallout 4. Hvad skal showet så til for? En (tidlig) dato. Ellers forstår jeg ikke den her afsløring 2 uger inden E3. De har i forvejen det allerførste show, så det vil alligevel have været dem der løb med alle headlines på alle gaming sider.
Kendte ikke til reddit tråden eller den fyredes liste, før jeg havde den tanke.

De har selvfølgelig en masse andet at vise frem, men Fallout 4 var det helt store som folk forventede. Medmindre de har haft travlt og afslører et TES også.


Det er da smart nok at gøre det sådan.

Under E3 vil der komme så meget at en nyhed som denne ville få lov at ligge i toppen/på forsiden på diverse gaming sider i timer højest, hvis ikke mindre før den var røget af igen. (At annoncere det nu hvor der ikke er så fandens meget andet, gør jo bare at flere nok vil lægge mærke til det)

Det kan da sikkert også skabe noget hype og lokke flere folk til at se deres E3 show som ellers ikke ville have gjort det. Jeg ser personligt næsten aldrig den slags, men med nyt fallout annonceret, vil jeg da se det nu i håb om at de viser lidt gameplay eller andet fra spillet.

Personligt tror jeg ikke på et nyt TES allerede, selvom det da også ville være en fremragende nyhed :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Bab » fre 05 jun 2015 07:27

Alle regner med Fallout eller Elder Scrolls. Kunne det tænkes, at det måske kunne være noget helt tredje? En ny serie måske.

Jeg tager gerne et Fallout og et Elder Scrolls til efteråret :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf thomsen83 » ons 10 jun 2015 20:58

Det må vel være Fallout 4, og Doom 4 der er deres main focus på E3?

Fallout 4 bliver udviklet af Bethesda selv (ligesom ES) og udvikleren har sagt at Fallout 4 har deres fulde fokus frem mod en udgivelse - så tror ikke på ES bliver annonceret ved E3.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Stricker » ons 10 jun 2015 21:14

Vi er vel alle enige om, at Fallout 4 bliver et isometrisk tur-baseret spil, ikke?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Erroneus » ons 10 jun 2015 21:27

Stricker skrev:Vi er vel alle enige om, at Fallout 4 bliver et isometrisk tur-baseret spil, ikke?

Ha ha, yes med 8bit grafik og chiptune musik.

Tror sq ikke de tør :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf Erroneus » man 15 jun 2015 06:23

10 november :D

Vats og Pipboy er tilbage. Ny base bygning og nyt system til at lave stuff!! :D

http://www.pslife.dk/news/9644/e3-fallo ... ember.html
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nyt Fallout spil

Indlægaf weissmuller » man 15 jun 2015 13:01

Jeg glæder mig også ret meget til dette spil. Jeg ville bare ønske der var lidt mere liv i figurerne, de ligner og bevæger sig noget robot agtigt. Creature design synes jeg heller ikke der exelleres i, men verdenen ser fantastisk ud og er efter min mening Bethesda's stærkeste kort sammen med gameplay.

weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron