Forum

Destiny TTK (2.0)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Destiny TTK (2.0)

Indlægaf weissmuller » tirs 22 sep 2015 10:11

Hey.

Jeg vil høre om de der stadig spiller Destiny kan fortælle hvad Destiny (2,0) betyder for spillet som helhed.
Jeg kan ikke helt gennemskue om de positive ændringer til strikes, story osv. kun er i The Taken King, eller om det er gældende for hele Destiny's DNA? Andre positiver?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Jb » tirs 22 sep 2015 10:47

Nu har jeg ikke spillet Destiny i meget lang tid, men hvad jeg har kunne læse mig til har 2.0 gjort spillet værer for folk som ikke har TTK.
da de har hævet lvl requirments på tidligere PVE raids og strikes, så kun folk med TKK kan få adgang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Hasani94 » tirs 22 sep 2015 10:52

TTK har ændret rigtigt meget i destiny generalt (Alt fra leveling-måden til hvordan story bliver fortalt), som er med til at give en bedre oplevelse som en helhed. 2.0 betyder egentlig bare at destiny nu er i spillets andet år, derfor 2.0. Hvis du vælger at købe destiny nu, synes jeg helt klart at du skal have udgaven der indeholder alle de tidligere DLC, samt TTK. Massere af penge at spare på den måde og en god tids underholdning.
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf weissmuller » tirs 22 sep 2015 10:57

Hasani94 skrev:TTK har ændret rigtigt meget i destiny generalt (Alt fra leveling-måden til hvordan story bliver fortalt), som er med til at give en bedre oplevelse som en helhed. 2.0 betyder egentlig bare at destiny nu er i spillets andet år, derfor 2.0. Hvis du vælger at købe destiny nu, synes jeg helt klart at du skal have udgaven der indeholder alle de tidligere DLC, samt TTK. Massere af penge at spare på den måde og en god tids underholdning.


Måden story bliver fortalt på, har det også ændret sig til starten af spillet, eller er det det samme?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Hasani94 » tirs 22 sep 2015 11:41

weissmuller skrev:
Hasani94 skrev:TTK har ændret rigtigt meget i destiny generalt (Alt fra leveling-måden til hvordan story bliver fortalt), som er med til at give en bedre oplevelse som en helhed. 2.0 betyder egentlig bare at destiny nu er i spillets andet år, derfor 2.0. Hvis du vælger at købe destiny nu, synes jeg helt klart at du skal have udgaven der indeholder alle de tidligere DLC, samt TTK. Massere af penge at spare på den måde og en god tids underholdning.


Måden story bliver fortalt på, har det også ændret sig til starten af spillet, eller er det det samme?

Uden at kunne bekræfte det 100%, så vil jeg sige nej... Har ikke haft tid til at spille hele story med en ny karakter, da jeg stadig er igang med TTK-content. Altså udover den nye ghost-stemme, som jeg egentlig ikke var så vild med pre-TTK content, men nu synes jeg at den er bedre end Dinklage nogensinde havde været! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Dropdat » tirs 22 sep 2015 11:57

Spillede historien igennem fra start af igen, i går på en ny karakter, og historien er den samme, men måden du får adgang til missionerne er anderledes. Dark below og house of wolves, er blevet vævet ind i hovedhistorien, så du får adgang til disse historier tidligere, og sammenhængen giver rigtig god mening.

Min mening er, at uden Taken King, giver det ingen mening at spille Distiny. Daily og weekly kan du kun spille med Taken King, og af strike playlister har du kun adgang til en i level 20.

Men jeg synes Taken King er pengene værd. Spillet bliver meget mere tilgængelig. I year 1 skulle man gøre bestemte ting for at komme i højeste level. I year 2 er din level fra1 til 40 bestemt af XP og dit gear level kan nemt gøres bedre, lige meget om du spiller strikes, quester; faktisk lige meget hvad du laver, så vil du få adgang til bedre gear.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf weissmuller » tirs 22 sep 2015 12:20

tak for svar allesammen
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Sheikah » ons 23 sep 2015 13:05

Du kan med fordel læse anmeldelsen af spillet her :)
http://dk.ign.com/destiny-the-taken-kin ... anmeldelse
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Vreki » ons 23 sep 2015 13:34

Så spillet er ved at være komplet nu, et år efter udgivelsen og til en samlet pris omkring de 1000?
Jeg kan godt se at hvis man køber spillet nu til 549, så er det pengene værd. Mange timers underholdning, ok mængde content og de værste fejl er væk.

Men som eksisterende ejer kan jeg altså ikke få mig selv til at betale dem endnu flere penge for at de patcher spillet op til et releaseværdigt niveau.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf weissmuller » ons 23 sep 2015 19:18

Er der nogle der ved om "TTK legendary edition" kommer med download koder eller om de 3 expansions ligger på disken?
Tænker på gensalgsværdien.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Unklemac » tors 24 sep 2015 10:57

weissmuller skrev:Er der nogle der ved om "TTK legendary edition" kommer med download koder eller om de 3 expansions ligger på disken?
Tænker på gensalgsværdien.


TTK ligger som kode i æsken.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf weissmuller » tors 24 sep 2015 10:59

Unklemac skrev:
weissmuller skrev:Er der nogle der ved om "TTK legendary edition" kommer med download koder eller om de 3 expansions ligger på disken?
Tænker på gensalgsværdien.


TTK ligger som kode i æsken.

tak
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf The-Biggo » tors 24 sep 2015 14:03

Hasani94 skrev:men nu synes jeg at den er bedre end Dinklage nogensinde havde været! :)


100% enig! :D Nolan North er 1000 gange bedre end Peter Dinklage :D

http://www.polygon.com/2015/9/8/9279755/destiny-peter-dinklage-nolan-north-comparison
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Hades » tors 24 sep 2015 14:40

Sjovt, jeg savner faktisk Dinklage frem for North.. Jeg synes at Dinklage havde en vis dysterhed, som hele spillets stemning stemte overens med. Men de nye quests i TTK og den mere humoristiske tilgang til sidekaraktererne, kan jeg godt se fordelen i en mere levende stemmeføring i Ghost
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny TTK (2.0)

Indlægaf Vreki » tors 24 sep 2015 15:31

Jeg syntes også det lyder som om Dinklage har været udsat for en meget kraftigere elektronisk robotificering end North.
Men jeg kunne nu godt tænke mig at høre hvad North kunne få ud af "That wizard came from the moon" :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron