Forum

GH : WT Tromme stikker?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GH : WT Tromme stikker?

Indlægaf Dummiz » lør 10 jan 2009 13:14

Hejsa alle sammen.

Der er noget der har undret mig lidt :) jeg har for nogle uger siden købt dette spil til min ps3 et par dage efter købte min lillebror det til hans xbox men vi har lagt mærke til at tromme stikkerne ikke er ens.. altså de ligner hinanden osv. men mine til PS3 vejer næsten ingen ting hvor hans til Xbox360 der er der lidt mere "Gods" i de er lidt tungere og bedre at slå med..nogen der har en forkaring på dette? :) og kan man købe tromme stikker seperat? for min kat har spist min den ene haha :D
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Vinterbird » lør 10 jan 2009 13:17

Du kan jo købe trommestikker i enhver musikbutik, så hop ned og køb nogle.

Forklaringen kan være at Activision på et tidspunkt skiftede til nogle andre trommestikker af en anden kvalitet, og de så er begyndt at pakke de andre stikker med trommerne.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » lør 10 jan 2009 17:13

Hvad fanden er det for en kat du har hvis den kan spise en tromme stik ? En Panther ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Martin1454 » lør 10 jan 2009 17:22

hehe, jeg har 2 sæt tromme stikker.... fik de nomale med(ps3), de er meget lette og så fordi jeg forudbestilte bla bla bla.... fik jeg nogle specille gamestop trommestiker der er sorte og en del tunger..... men jeg kan faktisk bedst lide de lette....
men hvis du ville ha andre, så køb i en musik butik...
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Dummiz » søn 11 jan 2009 12:13

Soul : Nej det er en sabeltands tiger ;) nej den har ikke spist det hele bare den "Dup" ude i spidsen der er gnavet i stykker ;)

Ja jeg ved godt man kan købe almindselige tromme stikker men nu tænkte jeg på den der står world tour på :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Vinterbird » søn 11 jan 2009 12:17

dummiz skrev:Soul : Nej det er en sabeltands tiger ;) nej den har ikke spist det hele bare den "Dup" ude i spidsen der er gnavet i stykker ;)

Ja jeg ved godt man kan købe almindselige tromme stikker men nu tænkte jeg på den der står world tour på :)


Her: http://www.redoctane.com/s.nl/it.A/id.376/.f

Men du betaler overpris for lidt maling og et logo. Du kan få mindst lige så god trommestikker i en almindelig musikbutik.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Dummiz » søn 11 jan 2009 12:36

Okay tak vinterbird :) jeg tror bare jeg nupper et par almindelige så :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 32 gæster

cron