Forum

FALLOUT 4 TRÅDEN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Fiisker » tirs 21 jun 2016 16:50

Glæder mig sindsygt til MOD delen udkommer. Desværre har Sony og Bethesda mange problemer ift xbone versionen. Noget med textures ikke kan flyttes over. Desuden var der en Max grænse på 900mb for mods.

Forhåbentlig om en uge eller 2 er vi i gang.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » tirs 21 jun 2016 20:25

Men de arbejder også sammen med Sony, om at få løftet de begrænsninger.

Men ja, ser også frem til mods.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Hasani94 » ons 22 jun 2016 05:54

Hvordan kører spillet generelt på ps4'ern? Har ikke fået prøvet det endnu, men har stærkt overvejet at få fat i det! Venter spændt på Skyrim, men indtil da tænker jeg, at det her kan holde lidt af min interesse.... :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf BizzyVaping » ons 22 jun 2016 06:05

Erroneus skrev:Men de arbejder også sammen med Sony, om at få løftet de begrænsninger.

Men ja, ser også frem til mods.


Jeg spiller pc versionen og jeg synes mods er stærkt overvurderet. Jeg har hentet så godt som alt af det top ratede og har endnu ikke fundet noget jeg synes var videre interessant ud over nogen grafik mods.

Jeg oplevede det samme med skyrim. Hentede nærmest alt jeg kunne finde, men med undtagelse af nogen grafik og questmods endte jeg med at slette det hele igen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » ons 22 jun 2016 13:46

Det er små ting jeg ser frem til med mods, f.eks. et "teleport til companion" mod bliver godt, fordi jeg kan ikke finde Nick :(
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf BizzyVaping » ons 22 jun 2016 20:21

Erroneus skrev:Det er små ting jeg ser frem til med mods, f.eks. et "teleport til companion" mod bliver godt, fordi jeg kan ikke finde Nick :(


Det behøver du nok ikke vente længe på, da det allerede findes på pc. Undre mig egentligt lidt over hvorfor nogen har brugt tid på at lave sådan et mod til pc, da det kan klares på få sekunder med console commands på Pc versionen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf weissmuller » tors 23 jun 2016 15:15

Hasani94 skrev:Hvordan kører spillet generelt på ps4'ern? Har ikke fået prøvet det endnu, men har stærkt overvejet at få fat i det! Venter spændt på Skyrim, men indtil da tænker jeg, at det her kan holde lidt af min interesse.... :D

30 fps - Day one edition - Jeg syntes generelt det kørte ret flydende og de har jo optimeret sidenhen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf TheisDanishPride » tors 30 jun 2016 14:42

Mods skulle være kommet her i juni, men er officielt udskudt på ubestemt tid, desværre. Måske har flere set det, men jeg ville alligevel informere, hvis nogen skulle have overset det.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » tors 30 jun 2016 16:12

Yeah, ser ud til at Bethesda skal have Sony til at fixe noget i PS4'ens firmware. Vi må håbe det sker oki tjept og vi ikke skal vente for mange måneder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » lør 06 aug 2016 20:02

Hvis man ligesom mig har mistet en bestemt companion, så er der nu en Vault-tec terminal, som er en del af Workshop DLC'en, hvor man kan tracke VIP's (companions).

Woooo! Jeg har fundet "min Nick" igen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf BenjaminKjaer » søn 02 okt 2016 19:47

Så er Fallout 4 færdigt fra min side af, har klaret det sidste trofæ i Nuka World og har dermed platin og 100% i al DLC :-D Så tror jeg endeligt at jeg vil kaste mig ud i Uncharted 4 nu :-D
BenjaminKjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Fiisker » søn 02 okt 2016 20:20

Har ingen dlc dertil. Gik sgu kold efter main quest, har ingen lyst til anden gennemspilning. Har prøvet...

Synes bare ikke der er samme miljø som i New Vegas. Fo4 er bare... sumpet (no pun intended)
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » søn 02 okt 2016 21:57

Jeg er en af dem som syntes Fallout 3 var bedre end New Vegas og personligt syntes jeg at Fallout 4 er på højde med f.eks. New Vegas. New Vegas havde en stærkere historie, men Fallout 4 har så et mere interessant område og gameplay elementer.

De 2 store DLC pakker til Fallout 4, i form af Nuka World og Far Harbor har været rigtig gode og har så også tilføjet nye områder. Far Harbor havde en god historie, der har dele som hænger sammen med historien i hovedhistorien og Nuka World har det sjove Nuka tema, som virker rigtigt godt naturligvis.

Jeg vil skyde på jeg har lagt omkring 200 timer i Fallout 4. Jeg ser frem til en 5'er, som dog godt må vente et par år minium, hvilket også kommer til at ske, men de skal fornye sig til 5'eren. Deres grafiske engine skal opdateres voldsomt, de kan kigge på The Witcher 3 og se hvordan man kan lave et flot open world spil. Og så skal de genindføre bedre dialog, det blev for forsimplet i Fallout 4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf HEADSTAR » ons 30 aug 2017 19:35

Rygtebørsen fortæller at Time Splitters 2 er i Fallout 4, er det sandt.
Der skulle være en spillemaskine hvor man kan spille på.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » ons 30 aug 2017 20:17

Tror du har blandet noget sammen. Det er i Homefront: The Revolution man kan finde en Time Splitters 2 arkade maskine.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster