Forum

FALLOUT 4 TRÅDEN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 19:39

Denne tråd er til at diskutere alt FALLOUT 4. Guides, Mods, Historier, Meninger, oplevelser.

Alt er Tilladt bare det handler om FALLOUT 4.
Senest rettet af pjulledk man 19 okt 2015 19:49, rettet i alt 1 gang.
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Hassanfasan » man 19 okt 2015 19:43

jeg glæder mig....! Har ikke set en eneste video eller artikel. Helt klart til wasteland fest!
Hassanfasan
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Frederiksberg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 19:45

Kun 20 dage tilbage hold op jeg glæder mig til det her spil. selvom jeg aldrig helt er kommet igang med Fallout 3 så syntes jeg det her ser totalt fedt ud. grunden til at jeg aldrig kom igang med Fallout 3 er at spillet var alt for gråt og mine øjne ikke kunne klare det. ja måske en dårlig undskyldning men det er faktisk rigtigt. Desvære for har hørt at Fallout 3 var rigtigt godt
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 19:48

Hassanfasan skrev:jeg glæder mig....! Har ikke set en eneste video eller artikel. Helt klart til wasteland fest!


jeg suger ALT til mig sidder på Reddit hele min fritid for at opsnuse nyhedder og andre Fallout Relaterede ting. Der er utrolig mange fede concept billeder lavet af fans der på:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Hassanfasan » man 19 okt 2015 19:53

mjah.. men jeg vil ha min fallout 4 oplevelse for mig selv.
Hassanfasan
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Frederiksberg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Rytteren » man 19 okt 2015 20:01

Var vild med Fallout 1+2. Lidt skuffet over valget af Boston som udgangspunkt. Er nok i en tilstand, hvor jeg kun kan blive glædelig overrasket. Det er en god tilstand :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 20:02

Jeg elsker når fans klæder sig ud som sine ynglings karakterer eller maler ting fra deres ynglings spil.
bare jeg ikke skal klædes ud selv:D

bare se hende her hun maler et FALLOUT Olie maleri live

http://www.twitch.tv/misscoookiez
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 20:05

Rytteren skrev:Var vild med Fallout 1+2. Lidt skuffet over valget af Boston som udgangspunkt. Er nok i en tilstand, hvor jeg kun kan blive glædelig overrasket. Det er en god tilstand :)


FALLOUT 1+2 ejer jeg men de fanger mig ikke, syntes de er for langsomme og så er den genre ikke lige mig. men har kun spillet 1 time af hver så måske ville de blive bedere med tiden

Aner intet om Boston men det gør ikke noget skal nok få noget ud af det alligevel:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » man 19 okt 2015 20:12

Jeg har ikke behov for at se mere fra spillet :P
Pipboy edition er bestilt, spiller en masse Fallout Shelter (over 60 timer nu) og Lootcrate Fallout 4 edition er også på vej \o/

Men det bliver sq godt, forventer ikke jeg når meget andet i November end Fallout 4 :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf jinz » man 19 okt 2015 20:18

Håber ikke det her regnes for off topic, ellers beklager jeg meget

Hvor er det billigst at pre-order? Jeg har kigget lidt på gameseek.co.uk, har aldrig handlet der, men det ser legit ud. Så vidt jeg kan se vil det koste ca. 39 pund i alt, og da kursen er lidt høj bliver det ca. 400kr. Kan det gøres billigere?

Jeg ved godt det højest sandsynligt ikke bliver leveret til release, men indenfor en uge er fint nok :)
Jeg er lidt bange for at det så kan købes på release til 400kr i Danmark, det husker jeg nemlig GTA V kunne til ps3 i sin tid :P
Billede
jinz
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 20:18

Erroneus skrev:Jeg har ikke behov for at se mere fra spillet :P
Pipboy edition er bestilt, spiller en masse Fallout Shelter (over 60 timer nu) og Lootcrate Fallout 4 edition er også på vej \o/

Men det bliver sq godt, forventer ikke jeg når meget andet i November end Fallout 4 :D


ville godt have haft pipboy versionen men julen står jo for døren så må desvære nøjes med normal udgaven. Glæder mig til at se hvad der enlig er i den Lootcrate, tror du bliver skuffet jeg har set de tidligere lootcrates og der er meget billigt skrammel der i bare for det skal fylde lidt der i.

Fallout shelter spillede jeg også meget i starten på min Galaxy Tab 4 men taber hurtigt lysten til den slags spil så det er droppet igen..
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 20:23

jinz skrev:Håber ikke det her regnes for off topic, ellers beklager jeg meget

Hvor er det billigst at pre-order? Jeg har kigget lidt på gameseek.co.uk, har aldrig handlet der, men det ser legit ud. Så vidt jeg kan se vil det koste ca. 39 pund i alt, og da kursen er lidt høj bliver det ca. 400kr. Kan det gøres billigere?

Jeg ved godt det højest sandsynligt ikke bliver leveret til release, men indenfor en uge er fint nok :)
Jeg er lidt bange for at det så kan købes på release til 400kr i Danmark, det husker jeg nemlig GTA V kunne til ps3 i sin tid :P



454 kr. på coolshop og så er du sikker på at få det til Release. bare tilmeld dig Premium bestil og afmeld Premium igen

https://www.coolshop.dk/produkt/fallout-4/AG3R2C


Jeg har bestilt det i Gamestop ved at bytte nogle spil (for sidste gang hold op man bliver snydt) og fik lige præcis nok til spillet:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » man 19 okt 2015 20:35

Jeg ser aldrig videoer eller billeder fra spil, som jeg ved, at jeg skal have. Så jeg har ikke set noget som helst.

Jeg mangler bare at bestille det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf jinz » man 19 okt 2015 21:14

pjulledk skrev:
jinz skrev:Håber ikke det her regnes for off topic, ellers beklager jeg meget

Hvor er det billigst at pre-order? Jeg har kigget lidt på gameseek.co.uk, har aldrig handlet der, men det ser legit ud. Så vidt jeg kan se vil det koste ca. 39 pund i alt, og da kursen er lidt høj bliver det ca. 400kr. Kan det gøres billigere?

Jeg ved godt det højest sandsynligt ikke bliver leveret til release, men indenfor en uge er fint nok :)
Jeg er lidt bange for at det så kan købes på release til 400kr i Danmark, det husker jeg nemlig GTA V kunne til ps3 i sin tid :P



454 kr. på coolshop og så er du sikker på at få det til Release. bare tilmeld dig Premium bestil og afmeld Premium igen

https://www.coolshop.dk/produkt/fallout-4/AG3R2C


Jeg har bestilt det i Gamestop ved at bytte nogle spil (for sidste gang hold op man bliver snydt) og fik lige præcis nok til spillet:D


Jeg har desværre brugt min "gratis premium" til at bestille The Witcher 3 :)
Billede
jinz
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » man 19 okt 2015 21:29

jinz skrev:
pjulledk skrev:
jinz skrev:Håber ikke det her regnes for off topic, ellers beklager jeg meget

Hvor er det billigst at pre-order? Jeg har kigget lidt på gameseek.co.uk, har aldrig handlet der, men det ser legit ud. Så vidt jeg kan se vil det koste ca. 39 pund i alt, og da kursen er lidt høj bliver det ca. 400kr. Kan det gøres billigere?

Jeg ved godt det højest sandsynligt ikke bliver leveret til release, men indenfor en uge er fint nok :)
Jeg er lidt bange for at det så kan købes på release til 400kr i Danmark, det husker jeg nemlig GTA V kunne til ps3 i sin tid :P





454 kr. på coolshop og så er du sikker på at få det til Release. bare tilmeld dig Premium bestil og afmeld Premium igen

https://www.coolshop.dk/produkt/fallout-4/AG3R2C


Jeg har bestilt det i Gamestop ved at bytte nogle spil (for sidste gang hold op man bliver snydt) og fik lige præcis nok til spillet:D


Jeg har desværre brugt min "gratis premium" til at bestille The Witcher 3 :)



Nå for pokker.

Så kan jeg ikke hjælpe dig. Har aldrig købt et spil online fra udlandet
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron