Forum

Blood Bowl II

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Blood Bowl II

Indlægaf Trekamp » lør 07 nov 2015 14:48

Er der nogen, gerne erfarne BB-spillere, som har dannet sig erfaringer med Blood Bowl II til PS4?

Jeg er især nysgerrig efter, om det er sådan nogenlunde til at holde ud at styre det med en controller, samt om AI'en er bare en liiiiille smule bedre, end i 1'eren (noget som næppe burde være svært:))

Håber at høre fra jer :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Ubertracker77 » søn 08 nov 2015 01:34

Det er intet problem at styre med controlleren. Jeg har spillet 50 + kampe efterhånden. Men AI er ringere end min 7 årig knægt. Den er stort set umulig at tabe til. Så det er et multiplayer spil, hvilket også er klart det sjoveste.

Desværre render du nogen gange ind i tågehorn, dern opgiver efter et turnover på 1'er eller dobbelt skull. Der er desværre ikke rigtig nogen straf for at opgive. Vinderen får dog både winnings og 2 x mvp, så lidt plaster på såret er der dog.

Trofæret for at klare en kamp som elverhold, under at få en eneste skade er desværre glitched indtil videre. De siger at De er ved at fixe en patch til ps4, men nu må vi se......
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Da Senzai » søn 08 nov 2015 15:10

Jeg er faktisk overrasket over hvor få, der ragequitter. Især taget betragtning af, at et kamp varer 1 time til halvanden. Langt de fleste kampe kan jeg spille færdig og oftest når folk quitter er i situationer, hvor jeg synes, at det er fair.

Og når man stadig får sine SSP, penge, fan-factor og sejr, når modstanderen giver op, så synes jeg, at det er okay :D

Jeg har spillet over 70 kampe og synes, at spillet er alletiders. Det største "problem" er metaet. Jeg kan uden at overdrive fortælle at halvdelen af alle dem, jeg har mødt online, er tosser, der spiller Kaos. Igår spillede jeg ca. 5 kampe. En var mod Dværge, resten var mod Kaos.

Men sådan er det i de fleste online spil og ikke kun Blood Bowl. Folk vælger som regel de klasser/figurer, der kræver mindst effort at vinde med :)

Trofæret for at klare en kamp som elverhold, under at få en eneste skade er desværre glitched indtil videre. De siger at De er ved at fixe en patch til ps4, men nu må vi se......

Det fiksede de faktisk i den seneste patch! Problemet var bare, at patchen ikke var blevet testet sammen med DLC´et og derved smadrerede spillet. Så de trak patchen tilbage få timer efter den blev frigivet. Man skulle ellers tro, at det var derfor at certificeringsprocesser tager flere uger - så vi ville undgå sådan noget! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Ubertracker77 » søn 08 nov 2015 15:16

Håber de fixer det mangler kun det og en interception for at have 100 % i spillet.

Ja der er alt for mange chaosspillere. Efter mit skaven, orc, dwarf og highelf hold, har jeg faktisk prøvet at lavet et chaoshold. Jeg har hverken MB, Claw eller pile on, og stadig synes jeg jeg laver en del casualties...;) så kan godt forstå folk er lidt trætte af dem.
Har nu efterhånden smasket en del chaoshold i stykker med mit tv 3000+ orc hold.

Men animationen når den minotaur smasker nogen i tackling er supernice. Jeg sidder altid og tænker, åh nej nu dør min spiller indt til man ser resulttatet af damageroll ;) hehehe
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Da Senzai » søn 08 nov 2015 15:24

Haha, Ja! Animationerne er superfede! Det værste, jeg har set, var da jeg mødte en, der havde Piling On på sin Minotaur! Der var jeg altså nødt til lige at holde mig for øjnene!

Jeg får tit dårlig samvittighed, når jeg skader andres spillere, men lige når jeg spiller mod Kaos, så er der ingen nåde fra min side af. De skal bare ned med nakken - og det er så tilfredstillende, når det lykkes! :D

Jeg kører selv et Bretonnia hold på omkring 2200 Team Value og min Win-Rate er ca 50 procent :P

Jeg spillede mod et Kaos hold igår, hvor jeg ikke havde nok spillere tilbage på banen til at tage bolden fra ham, så der kunne jeg ligeså godt...

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Ubertracker77 » søn 08 nov 2015 16:08

Det hedder jo bloodbowl, så et kill i ny og næ er jo forventeligt. Men de fleste chaoshold, går jo kun efter at cripple det andet hold for at kunne score. Personligt er jeg ikke supervild med CMPO comboen er mulig. Men sådan er core rules, så det er vel ok de ikke laver det om. Det der er en skam er, at de ikke har mange flere hold med. For 4 kampe i træk imod Chaos er lidt kedelig og kan være altødelæggende for et hold hvis bare 2 hold er Claw hold.

Mit chaoshold er 10-1 i Wins og har ikke en eneste claw endnu:), så man kan godt spille dem. Har også en +1 agi beastman;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Zidza » lør 04 jun 2016 09:10

Ved i om der stadig er liv i BB2.?
Billede
Zidza
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Ruds Vedby


Re: Blood Bowl II

Indlægaf Dummiz » lør 04 jun 2016 12:25

Zidza skrev:Ved i om der stadig er liv i BB2.?



Det er der :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron