Forum

Just Cause 3 tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf palawan » tirs 01 dec 2015 14:53

Kunne have været fedt med co-op.. Venter også på min kopi fra Komplett - Nogle der har fået ?
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Cena » tirs 01 dec 2015 15:25

palawan skrev:Kunne have været fedt med co-op.. Venter også på min kopi fra Komplett - Nogle der har fået ?


Niks det er heller ikke dukket op her. Tvivler på det kommer i dag, da posten nok har været forbi.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf PercyVester » tirs 01 dec 2015 16:34

Nope..! Ingenting her endnu.
PercyVester
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf palawan » tirs 01 dec 2015 16:36

Intet med posten her heller... Så bliver det forhåbentligt i morgen.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Dummiz » ons 02 dec 2015 00:33

Jeg er sku lidt i tvivl om dette spil er noget for mig. Det virker ikke så fedt som jeg havde håbet (som det så ud på Twitch)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf pjulledk » ons 02 dec 2015 02:04

Jeg købte spillet idag og har nok fået spillet 20 min ud af en time pga. De fucking loading tider op til 5 minutter hver gang man dør i spillet. Altså hvis ikke spillet Crasher og sætter sig fast på loading skærmen. Håber godt nok det bliver patchet ellers vil jeg sku have mine 399 kr. Tilbage på den ene eller anden måde...
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Cena » ons 02 dec 2015 02:12

pjulledk skrev:Jeg købte spillet idag og har nok fået spillet 20 min ud af en time pga. De fucking loading tider op til 5 minutter hver gang man dør i spillet. Altså hvis ikke spillet Crasher og sætter sig fast på loading skærmen. Håber godt nok det bliver patchet ellers vil jeg sku have mine 399 kr. Tilbage på den ene eller anden måde...


Har du prøvet at gå offline?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Dummiz » ons 02 dec 2015 03:08

Jeg har spillet omkring 4 timer her til aften. Jeg oplever ikke mit spil fryser eller for den sags skyld lader i lang tid. Jeg ved ikke om det kun er ved nogle men ved mig har lad tiderne ikke generet mig :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Ziem_DK » ons 02 dec 2015 05:38

Har fået spillet omkring 8 timer nu og jeg oplever heller ikke de lange loadinger tider. Mystisk de ikke er hos alle der spiller det.
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf Cena » ons 02 dec 2015 12:46

Dejligt at høre det ikke er alle der har problemer. Håber ikke jeg er en af dem der får problemer :D

Er der nogen af jer der bestilte fra Komplett som har modtaget det endnu? Jeg har ikke, men Post DK kan da nå det endnu :)

EDIT:
Nå Posten har lige været her. Heller intet spil til mig i dag. Utroligt det kan tage så lang tid for Post DK at sende et spil. Fik mail fra Komplett om det blev afsendt søndag.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 dec 2015 16:34

Cena skrev:Dejligt at høre det ikke er alle der har problemer. Håber ikke jeg er en af dem der får problemer :D

Er der nogen af jer der bestilte fra Komplett som har modtaget det endnu? Jeg har ikke, men Post DK kan da nå det endnu :)

EDIT:
Nå Posten har lige været her. Heller intet spil til mig i dag. Utroligt det kan tage så lang tid for Post DK at sende et spil. Fik mail fra Komplett om det blev afsendt søndag.


Har heller ikke modtaget endnu, men det havde jeg nu heller ikke regnet med. Jeg har sendt en del fra butik til Norge og det tager tit 5-7 om at nå frem til modtageren, så jeg kan ikke forestille mig andet end at det er det samme den anden vej/fra norge til dk.

Jeg håber bare det når frem til weekenden.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf TurtleNipl » ons 02 dec 2015 16:48

Andre der udnyttede kompletts bf tilbud som ikke har modtaget spillet endnu? Er det typisk komplett eller skal jeg bekymre mig. Fik bekræftelse på i weekenden at det var sendt.
TurtleNipl
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf palawan » ons 02 dec 2015 16:54

Har heller intet modtaget fra Komplett i dag. Fik også mail i søndag om, at varen var afsendt, så havde egentligt regnet med at se det i går - senest i dag, men "no dice" !
Alt er nok fryd og gammen, når ingen endnu har modtaget. Det er nok besparelsen vi "betaler" for i form af længere leveringstid :)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 dec 2015 16:56

TurtleNipl skrev:Andre der udnyttede kompletts bf tilbud som ikke har modtaget spillet endnu? Er det typisk komplett eller skal jeg bekymre mig. Fik bekræftelse på i weekenden at det var sendt.


Det er typisk postvæsnet...

Online butikkers forventede leveringstid, skal ikke tages for bogstaveligt, da de på ingen måde kan garantere eller har nogen rigtig indflydelse på det.

Hvis du har fået mail i weekenden, så er det 3 dage det har været under vejs. Det ville være temmeligt tidligt at begynde at blive bekymret imo :) (Det er også altid butikkens problem i sidste ende hvis en varer ikke når frem, så der er aldrig rigtigt nogen grund til bekymring)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Just Cause 3 tråd

Indlægaf D_Hofgaard » ons 02 dec 2015 18:28

Folk der oplever lange loadingtider, har i købt digitalt eller på disc?
Har selv mit liggende klart digiyalt, mangler bare tiden :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron