Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf Whoa » lør 30 jan 2016 10:42

Jeg prøvede det også lige en halv times tid.. Var heller ikke vildt overbevist, og de par encounters jeg havde var ret ens.. Ved sku ikke kan godt være det bliver bedre i længden
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The division

Indlægaf re_ras » lør 30 jan 2016 11:19

Er også ret skuffet, synes personlig at watchdogs var bedre
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


Re: The division

Indlægaf Hasani94 » lør 30 jan 2016 12:01

re_ras skrev:Er også ret skuffet, synes personlig at watchdogs var bedre

Rigtig dårlig sammenligning IMO! Altså bortset fra at Ubisoft står for begge, så har de jo intet tilfælles? :lol:
Men jeg er enig med jer. Det kan godt være Destiny ikke var det perfekte spil, men Destiny beta/demo var en del mere interessant. Det virker ikke til at der stor varians mellem dem man kæmper imod, altså AI!
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The division

Indlægaf x8BiTw0LFx » lør 30 jan 2016 12:36

Det er længe siden jeg har haft det så sjovt med et spil. Dark Zone er et taktisk mekka uden lige. Vigtigt at være i game-chat, så man kan snakke med "modstanderne" ;) Vi stødte flere gange på de samme og en af dem blev hurtigt en del af vores 4-mands gruppe. Helt vildt fin fyr, som bare hjalp til at få vores extractions afsted :)

Vi prøvede også at få Rogue level 5 og slap godt fra det - det var meget intenst! :lol:



Og så har jeg hørt at der kommer 8v8 PvP og 12 mands raids lidt ude i fremtiden ;)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Sethos » lør 30 jan 2016 13:55

Stricker skrev:Det er egentligt ret kedeligt, synes I ikke? Jeg kunne ikke engang tvinge mig selv til at spille en time af det! Bevares, det er et pænt spil, og verdenen virker ret interessant, men alene gameplayet er der godt nok ikke meget ved.


Jo, meget. Spillede lidt mere i går, dog alene for ligsom at kunne fokusere lidt mere. Det gjorde det bestemt ikke bedre. Spillet er ganske okay grafisk, syntes gunplay fungere fint, syntes også mængden af skud AI fjender kan tage er en rigtig god balance lige nu. Men det er bare en røvsyg verden med helt igennem kedelige objectives. Tonsvis af løberi, hen til et punkt hvor du skal nakke 5, så mere løberi, hvor du skal nakke 3 og tage en nøgle, for at låse gidsler ud. Gentag x 10. Gaab.

Dark Zone er dog prikken over I'et hvor kedeligt spillet er, hold op en fesen omgang. Det er bare ekstrem bullet sponging, imens du render rundt, venter på den næste der går rogue.

Føles bare som en kreativ falliterklæring.

Glad for jeg kan krydse det af min liste indtil videre.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The division

Indlægaf Erroneus » lør 30 jan 2016 14:27



Det minder meget om hvad Destiny var i starten, bortset fra at Destiny's univers var mere interessant imo.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The division

Indlægaf Dummiz » søn 31 jan 2016 22:52

Hvordan ser status ud folkens? Er det noget i skal have fingrene i? :)

Jeg blev lidt skuffet og det skyldes nok hypen der er kommet omkring spillet. Så tror ikke jeg skal have det.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The division

Indlægaf Allanb » søn 31 jan 2016 23:15

Dummiz skrev:Hvordan ser status ud folkens? Er det noget i skal have fingrene i? :)

Jeg blev lidt skuffet og det skyldes nok hypen der er kommet omkring spillet. Så tror ikke jeg skal have det.


Jeg skal ikke have det, da jeg syntes at Beta'en er ualmindelig kedelig. Byen virker koldt og uden liv, modstanderne er bare kugle svampe der bare tager uendelig mange kugler før de dør.. Jeg har ikke på noget tidspunkt moret mig.. :(

Spørgsmålet er bare, hvad skal man have i stedet for?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: The division

Indlægaf weissmuller » søn 31 jan 2016 23:23

Dummiz skrev:Hvordan ser status ud folkens? Er det noget i skal have fingrene i? :)

Jeg blev lidt skuffet og det skyldes nok hypen der er kommet omkring spillet. Så tror ikke jeg skal have det.

Jeg håber ikke de laver en "Destiny year one" brøler her, hvor alle områder lynhurtigt er udforskede for derefter at være "grind" arenaer. Det er lidt den følelse man har med Betaen synes jeg. Men de har utroligt mange kvadratmeter indendørs plads at lege med under jorden og oppe i højderne. Håber der er masser af det i det færdige spil.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The division

Indlægaf x8BiTw0LFx » søn 31 jan 2016 23:25

Skal helt klart have det!

Jeg har moret mig gevaldigt og interaktionen med andre spillere er virkelig noget som trækker det hele op på et andet niveau.

Det vi har set i betaen er kun en brøkdel af hvad spillet har at byde på. End-game starter først i lvl 30 og med 12 mands raids og 8v8 playlists + leaderboards og clan community, kan jeg godt se mig selv skyde (næsten) ligeså mange timer af på det som jeg har gjort med Destiny :)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Dummiz » søn 31 jan 2016 23:45

Allanb skrev:
Dummiz skrev:Hvordan ser status ud folkens? Er det noget i skal have fingrene i? :)

Jeg blev lidt skuffet og det skyldes nok hypen der er kommet omkring spillet. Så tror ikke jeg skal have det.


Jeg skal ikke have det, da jeg syntes at Beta'en er ualmindelig kedelig. Byen virker koldt og uden liv, modstanderne er bare kugle svampe der bare tager uendelig mange kugler før de dør.. Jeg har ikke på noget tidspunkt moret mig.. :(

Spørgsmålet er bare, hvad skal man have i stedet for?


Jeg har også tænkt hvad der kan erstatte det. Og har overvejet farcry primal :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The division

Indlægaf Sethos » søn 31 jan 2016 23:50

Springer det også over, virkelig kedeligt spil. Men nogen tænder jo på sådan noget.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: The division

Indlægaf BizzyVaping » man 01 feb 2016 07:20

På den tekniske side synes jeg spillet er ret imponerende. Har spillet pc betaen og det ser sindsygt flot ud, og det er nærmest det eneste open world spil hvor jeg ikke har oplevet et eneste dip under 60fps på max settings.

Betaen var dog temmeligt ensformig. Jeg synes det virkede som de samme 5-10 minutters gameplay om og om igen. Jeg synes også de har overdrevet når de kalder det RPG. Godt nok ikke meget RPG over det. Nærmest ren shooter med en smule RPG elementer

Jeg ender dog nok med at snuppe det alligevel og håber på den fulde pakke er lidt mere varieret end betaen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The division

Indlægaf Dropdat » tirs 09 feb 2016 19:11

Open beta starter på næste torsdag på Xbox og fortsætter til d. 21. PS4 og PC starter fredag til d. 21.

Ud over det samme indhold som i den lukket beta, vil der også være en ny historie mission.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: The division

Indlægaf ikkNico » fre 12 feb 2016 17:41

Perfekt, så kan jeg også få prøvet det, inden jeg beslutter mig for om det skal købes eller ej
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron