Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf ikkNico » fre 19 feb 2016 14:45

Har lige startet betaen, og framerate føles hakkende. Normalt er jeg ikke følsom overfor den slags ting, men når jeg løber og kigger rundt, så er det som om alt halkker en lillebitte smule. Andre der har den oplevelse?

Tænker det måske skyldes 2 dage med masser af Uncharted, og mine øjne simpelthen er vænnet til en anden opløsning og framerate
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf x8BiTw0LFx » fre 19 feb 2016 16:52

Ja det samme sker for mig når jeg går fra Blops 3 til Destiny, så hakker det også :) Det tager lige en times tid for mig at vænne mit syn til det.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf BizzyVaping » fre 19 feb 2016 17:20

Har det på samme måde når jeg i noget tid kun har spillet pc og kommer tilbage til ps4'eren. Har bla just cause 3, dying light og battlefield spillene til både ps4 og pc. Især just cause 3 og dying light på ps4 får jeg næsten hovedpine af at se på, når jeg har spillet pc versionerne. Det er så også et ret stort dyk. På pc får jeg gennemsnitlig framerate på henholdsvist 120 og 130 i just cause 3 og dying light, så dykket ned til 30fps føles helt vanvittigt irriterende når man lige starter.

Jeg vender mig aldrig helt til 30fps, men efter lidt tid tænker jeg da mindre over det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The division

Indlægaf ikkNico » fre 19 feb 2016 18:09

Passede meget godt med en times tid. Nu ser jeg det slet ikke mere
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf ikkNico » fre 19 feb 2016 19:21

Jeg savner noget at lave i DZ. Jeg kan ikke finde nogle missioner eller objectives. Hvor er det gemt henne?

Udenfor DZ synes jeg kun jeg ser de samme missioner: løb til punkt A, skyd fjenderne. Løb til punk B og gentag. Aktiver "tingesten" (åben døren, tænd computeren etc). Løb tilbage til HQ og snak med xxx.
På missionerne ser jeg kun 2 slags fjender (bandemedlemmer med eller uden bat), og de har tilsyneladende ingen intelligens. De løber frem mod mig som perler på en snor

Hvad får i andre tiden til at gå med i Division?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Krede1972 » lør 20 feb 2016 00:48

ikkNico skrev:Jeg savner noget at lave i DZ. Jeg kan ikke finde nogle missioner eller objectives. Hvor er det gemt henne?

Udenfor DZ synes jeg kun jeg ser de samme missioner: løb til punkt A, skyd fjenderne. Løb til punk B og gentag. Aktiver "tingesten" (åben døren, tænd computeren etc). Løb tilbage til HQ og snak med xxx.
På missionerne ser jeg kun 2 slags fjender (bandemedlemmer med eller uden bat), og de har tilsyneladende ingen intelligens. De løber frem mod mig som perler på en snor

Hvad får i andre tiden til at gå med i Division?


Ingen mænd med flammekastere....?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf ikkNico » lør 20 feb 2016 01:45

Kun i den sidste story mission. I de encounters og side missioner jeg har været igennem, var der ingen.

Jeg kan godt se ideen med at bygge sin base op, og den er da også fin. Våben mods er også en god feature, men jeg kan også allerede nu se et nyt Destiny her. Et langt grind, hvor de samme missioner skal gentages igen og igen (måske i DZ?) i et forsøg på at få marginalt bedre udstyr. Så tror jeg hellere jeg vil smide mine penge efter Homefront (selvom det ligner en far Cry kopi) og Ghost Recon Wildlands senere på året.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Krede1972 » lør 20 feb 2016 03:35

ikkNico skrev:Kun i den sidste story mission. I de encounters og side missioner jeg har været igennem, var der ingen.

Jeg kan godt se ideen med at bygge sin base op, og den er da også fin. Våben mods er også en god feature, men jeg kan også allerede nu se et nyt Destiny her. Et langt grind, hvor de samme missioner skal gentages igen og igen (måske i DZ?) i et forsøg på at få marginalt bedre udstyr. Så tror jeg hellere jeg vil smide mine penge efter Homefront (selvom det ligner en far Cry kopi) og Ghost Recon Wildlands senere på året.


Har ikke spillet Destiny da jeg er lettere allergisk overfor alt der tilnærmelsesvist lugter af rumskibe, laservåben og stjernekrig.

Så jeg har heller ikke så meget som set i retning af Starwars, Mass Effect eller Crysis.

Jeg kunne godt finde på at købe det, men det bliver nok først når det er røget ned i en pris på noget der ligner 300 kroner. 599 eller hvor meget det koster nu ved release vil jeg i hvert fald ikke give.

Hvad eller hvordan indholdet bliver i det endelige spil er svært at vurdere da det er mange elementer og dele som ikke er med i betaen. Men ja, der skal jo nok grindes hvis man vil være med helt fremme i skoen, men ellers kan man vel også bare spille det som et singleplayer-spil og gennemspille de mange (?) missioner en enkelt gang og så lægge det på hylden når man er færdigt med det. Stort set alle spil er jo forskellige gentagelser af mere eller varierende missioner eller spilideer. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et spil hvor man ikke oplever gentagelser i forskellige variationer, da de fleste spil jo bygger på en grundide som jo så gentages i forskellige udgaver.

Det bliver interessant at se hvad Wildlands ender med. Den udgivne promotion-video ser i hvert fald helt frådende fantastisk ud, men man ved jo godt efterhånden at der kan være en del forskel på en sådan video og det endelige spilprodukt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf ikkNico » lør 20 feb 2016 10:02

Krede1972 skrev:Stort set alle spil er jo forskellige gentagelser af mere eller varierende missioner eller spilideer

Ja, og det er det der underligt, for jeg synes fx at Uncharted er fantastisk. Jeg er ved at spille gennem Collection nu, og det er sgu' gebtagelse på gentagelse, men jeg har det bare sjovere. Måske er det historien.

Det er i hvert fald ikke grind'et. Det kører jeg gladeligt derudaf med i Warframe (det skal du ikke prøve, så får du voldsomt nyseanfald med din allergi).

Måske er Division bare et af de spil, der ikke klikker med mig
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Morten Skou » lør 20 feb 2016 12:35

ikkNico skrev:Kun i den sidste story mission. I de encounters og side missioner jeg har været igennem, var der ingen.


Måske hvis du hæver sværhedsgraden til hard?
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: The division

Indlægaf Blade dk » lør 20 feb 2016 17:34

Sys der mangler lidt liv i mellem punkterne .. man møder Max 1 eller 2 grupper af fjender... Men mon ikke der kommer mere kød på i den færdige version .. ellers når man da at falde i søvn inden
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: The division

Indlægaf ikkNico » lør 20 feb 2016 20:18

Morten Skou skrev:
ikkNico skrev:Kun i den sidste story mission. I de encounters og side missioner jeg har været igennem, var der ingen.


Måske hvis du hæver sværhedsgraden til hard?

Sværhedsgrad har da ikke indvirkning på typen af fjender man møder, kun hvad level de er, eller har jeg misforstået noget.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf mrlenniboy » lør 05 mar 2016 12:02

ser ud til de opgradede den visuelle del noget, i day 1 patch
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... atch-notes
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: The division

Indlægaf Whoa » lør 05 mar 2016 18:33

Ja nu må vi se, svært at sige om det rigtigt betyder noget i virkeligheden..
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The division

Indlægaf BoellemiZ » man 07 mar 2016 13:50

Billede

Endelig! Nu skal jeg bare lige klare mig gennem ventetiden med at hente opdatering og så den lille detalje med at serverne ikke er online endnu ...
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron