Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf Krede1972 » fre 18 mar 2016 19:27

Schmidty skrev:Nogen der forklare sådan kort, hvordan det fungerer i forhold ti missioner og groups? Hvis jeg spiller spiller med nogen i samme group, hvem klarer så missionerne? Og hvad hvis jeg har klaret mission, men min ven ikke har? Og hvad hvis de er længere fremme end mig, hvordan fungerer det så? Og kan jeg følges gennem hele spillet med en group?

Nogen der lige kan skabe overblik for mig? :)


Alle i gruppen klarer missionen.
Man kan spille missionerne igen og igen lige så tosset man har lyst til uanset hvem der har klaret eller ikke klaret missionerne.
Det er ligegyldigt om man ikke er lige langt i spillet/level i en gruppe, men det kan godt være at man dør lettere hvis man som low-level spiller High-level missioner med nogle som er nået langt i spillet.
Man kan selv invitere venner til en gruppe og vælge at spille med dem, så hvis I kan koordinere hverdagens trummerum og finde ud af hvornår i kan og vil spille sammen, så kan I sagtens følges ad gennem hele spillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Ziem_DK » fre 18 mar 2016 21:48

Mangler 2 til farming i darkzone imorgen :) Nogle der er friske? Helst level 30 og med godt gear så det ikke bliver alt for svært. Mikrofon er et krav :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: The division

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 18 mar 2016 22:13

Andre end mig der ikke kan høre proximity chat eller Group chat for den sags skyld. nogle gange kan jeg lige og lige ane en stemme i ny og næ men det er fandme lavt trods lyd til chat er skruet i top
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The division

Indlægaf Schmidty » fre 18 mar 2016 23:04

Krede1972 skrev:
Schmidty skrev:Nogen der forklare sådan kort, hvordan det fungerer i forhold ti missioner og groups? Hvis jeg spiller spiller med nogen i samme group, hvem klarer så missionerne? Og hvad hvis jeg har klaret mission, men min ven ikke har? Og hvad hvis de er længere fremme end mig, hvordan fungerer det så? Og kan jeg følges gennem hele spillet med en group?

Nogen der lige kan skabe overblik for mig? :)


Alle i gruppen klarer missionen.
Man kan spille missionerne igen og igen lige så tosset man har lyst til uanset hvem der har klaret eller ikke klaret missionerne.
Det er ligegyldigt om man ikke er lige langt i spillet/level i en gruppe, men det kan godt være at man dør lettere hvis man som low-level spiller High-level missioner med nogle som er nået langt i spillet.
Man kan selv invitere venner til en gruppe og vælge at spille med dem, så hvis I kan koordinere hverdagens trummerum og finde ud af hvornår i kan og vil spille sammen, så kan I sagtens følges ad gennem hele spillet.


Mange tak for svaret! Det hjalp meget! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The division

Indlægaf BoellemiZ » lør 19 mar 2016 00:01

Ziem_DK skrev:Mangler 2 til farming i darkzone imorgen :) Nogle der er friske? Helst level 30 og med godt gear så det ikke bliver alt for svært. Mikrofon er et krav :)


Hvornår går det løs? Jeg kunne godt fristes. Er lvl 30 og deler øretæver ud med sniper og sticky-bombs.
BoellemiZ
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: The division

Indlægaf Trekamp » lør 19 mar 2016 15:04

Hvad bruger i af builds? (hvis man kan tillade sig at kalde 2 skills for det)

Pulse er jo nærmest et krav, medmindre man spiller i fast gruppe. Jeg har prøvet at køre med de forskellige turrets, men så snart fjenderne når de lidt højere levels, synes jeg ikke de gør den store forskel..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The division

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 19 mar 2016 21:09

Trekamp skrev:Hvad bruger i af builds? (hvis man kan tillade sig at kalde 2 skills for det)

Pulse er jo nærmest et krav, medmindre man spiller i fast gruppe. Jeg har prøvet at køre med de forskellige turrets, men så snart fjenderne når de lidt højere levels, synes jeg ikke de gør den store forskel..


Bruger Pulse med DMG increase Pulsed enemies mod og Health station med added Health mod og så har jeg Survivor Link som min "Ultimate" Den har godt nok reddet mig ud af mange boss fights i Darkzone.
Skal lige nævnes jeg er primært Solo så min "Build" er nok lidt mikset

Men den proximity chat og Group chat skal sq fikses for den er F´ed up i mit spil. kan knap høre hvad der bliver sagt selvom chat er skruet helt op og spilets volume er skruet ned
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The division

Indlægaf Trekamp » lør 19 mar 2016 23:16

Tak for svar :)
Jeg forsøger mig med ild-turret plus talentet hvor brændende fjender "smitter". Indtil videre ret underholdende, men svært at bruge til noget solo.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The division

Indlægaf morfar » søn 20 mar 2016 01:30

Jeg er lige blevet lvl30 og aner ikke det store om noget endnu. Jeg går bare efter så høj dps som muligt (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: The division

Indlægaf Dummiz » søn 20 mar 2016 04:07

Er jeg den eneste der render tør i dette spil? Jeg er snart level 10 og hold op hvor syntes jeg SP delene er møj kedelig. Kan ikke hidse mig op til at gå videre med SP delen. Gabene kedeligt.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The division

Indlægaf morfar » søn 20 mar 2016 08:34

Dummiz skrev:Er jeg den eneste der render tør i dette spil? Jeg er snart level 10 og hold op hvor syntes jeg SP delene er møj kedelig. Kan ikke hidse mig op til at gå videre med SP delen. Gabene kedeligt.


Det behøver ikke være en SP del. Team op med andre og det bliver dobbelt så sjovt. Randoms er rigeligt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: The division

Indlægaf Rasbred » søn 20 mar 2016 11:01

Hold kæft en sus :D

Blev level 30 igår. Og har netop idag klaret min første daily mission på challenging :)

Det er satme svært. Men godt nok fedt !!!
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The division

Indlægaf Dummiz » søn 20 mar 2016 11:50

morfar skrev:
Dummiz skrev:Er jeg den eneste der render tør i dette spil? Jeg er snart level 10 og hold op hvor syntes jeg SP delene er møj kedelig. Kan ikke hidse mig op til at gå videre med SP delen. Gabene kedeligt.


Det behøver ikke være en SP del. Team op med andre og det bliver dobbelt så sjovt. Randoms er rigeligt.


Jeg plejer også at teame op med andre men syntes missionerne er røv kedelige :) darkzone var lidt sjovere da jeg prøvede beta'en så håber det kan gøre det.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: The division

Indlægaf Whoa » søn 20 mar 2016 13:12

Syntes sp er sjovt nok med andre, specielt nogle man snakker med! Men dz er noget federe
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The division

Indlægaf Ziem_DK » søn 20 mar 2016 16:53

DZ farming? Bare ADD mig er på hele dagen. Hvis i har mic er det bare et plus
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster

cron