Forum

No Man's Sky tråden.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » lør 07 jan 2017 14:20

Jeg har købt det igen. Ringede til gamestop og de havde det til 400,- brugt. Det gad jeg alligevel ikke give for det. Så købte det på storen til de 207,- det står til pt. Jeg tror det der ødelagde det for mig da spillede kom ud var at jeg var ALT for hyped på spillet og når man er for hyped på spillet så har det en stor tendens til at skuffe syntes jeg. Nu prøver jeg igen med et mere åbent sind og efter hvad jeg har set den store Patch kommer med så syntes jeg det så spændende ud med de ting der er blevet tilføjet ind til videre. Har stadigvæk et par stykker på min friendlist der spiller det så helt ringe kan det ikke være alligevel. Det gælder nok mere om man kan lide den genre eller ej. Jeg glæder mig til et gensyn :)

Andre der stadigvæk spiller det?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » lør 07 jan 2017 17:17

Jeg venter til næste store opdatering, der forhåbentligt får PS4 Pro support, så er jeg klar :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Xainz » søn 08 jan 2017 10:57

Regner med at kører ud og hente det idag, så må jeg se om det er så elendigt som folk siger det er :D,
Køber det fysisk, så jeg ikke har noget at miste :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » søn 08 jan 2017 14:12

Jeg har endelig fået mig en lille base men nu har jeg ikke nok resourcer til at fylde brændstof på mine trusters så mit fly kan lette. Så nu render jeg rendt og leder efter resourcer så jeg kan lette igen haha
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Xainz » søn 08 jan 2017 15:54

Dummiz skrev:Jeg har endelig fået mig en lille base men nu har jeg ikke nok resourcer til at fylde brændstof på mine trusters så mit fly kan lette. Så nu render jeg rendt og leder efter resourcer så jeg kan lette igen haha


Jeg har lige fået startet op, og har utrolig svært ved bare at forlade den planet man starter på... :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » søn 08 jan 2017 17:23

Xainz skrev:
Dummiz skrev:Jeg har endelig fået mig en lille base men nu har jeg ikke nok resourcer til at fylde brændstof på mine trusters så mit fly kan lette. Så nu render jeg rendt og leder efter resourcer så jeg kan lette igen haha


Jeg har lige fået startet op, og har utrolig svært ved bare at forlade den planet man starter på... :D


Haha ja :D jeg skal bruge noget specielt loot til min forskningsstation så han kan udvikle for mig.........men det findes bare ikke lige på den planet jeg befinder mig på :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » fre 25 maj 2018 10:30

Jeg købte i går efter at den nye opdatering så jeg ved ikke så meget om den kritik spillet har fået.
Syntes at det er utrolig spændende at rode med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » fre 25 maj 2018 11:51

HEADSTAR skrev:Jeg købte i går efter at den nye opdatering så jeg ved ikke så meget om den kritik spillet har fået.
Syntes at det er utrolig spændende at rode med.


Hvad er der for en opdatering?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » fre 25 maj 2018 13:38

Det ligner en multi player opdatering, xbox udgaven har fået en anden forside en ps4 udgaven.

Og det giver mening da der var kritik af at man nærmest ikke kunne finde andre spiller.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Dummiz » fre 25 maj 2018 13:42

HEADSTAR skrev:Det ligner en multi player opdatering, xbox udgaven har fået en anden forside en ps4 udgaven.

Og det giver mening da der var kritik af at man nærmest ikke kunne finde andre spiller.


Fedt troede først NEXT opdateringen kom senere på året. Tak for heads up. Er ved at hente spillet ned igen nu :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » fre 25 maj 2018 13:51

Det var held at jeg fandt både spil og så selvfølgelig opdatering for jeg købte først i går.

Jeg kan ikke lige linke til spillets hjemmeside men der er mere info der.
Du skal fortælle mig hvad det her går ud på for nu har jeg gået og kikket på det her i 2 år. Så nu vil jeg fanme gerne i gang.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » fre 25 maj 2018 16:50

Multiplayer opdateringen, der går under NEXT navnet er ikke ude. Den udkommer 24 juli.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 maj 2018 06:34

Det jeg downloaded forleden fyldte 7,3 og jeg troede faktisk at det var den opdatering jeg hentede, jeg var åbenbart en måned for tidligt ude.

Beklager Dummiz
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf HEADSTAR » man 04 jun 2018 09:03

Prøv lige at kikke på det netværk der er til hvert spil, No Man's sky har samme funktion og flere forskellige grupper.

Der bliver postet nogle fede billeder fra spillet.

Hvordan får vi de billeder her ind.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Erroneus » man 04 jun 2018 13:13

Du kan bruge https://share.pslife.dk/ til at uploade billeder, der kan bruges her på siden. Hvis du tænker på hvordan du får ud af din PS4, så skal du vel bruge share knappen til at tage billede med og en usb nøgle i maskinen, hvis du vil have ud i fuld kvalitet, ellers kan du uploade det over twitter eller facebook.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster