Forum

No Man's Sky tråden.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf wMikkel » tors 11 aug 2016 08:58

pjulledk skrev:
Dummiz skrev:
pjulledk skrev:Jeg fik mit idag men har faktisk ikke tid til at spille det de næste par måneder. Så hvis nogen vil gøre en god handel kan de få købe det til 400 kr inklusiv fragt:)


Ifølge en anden side er Du god 10 timer inde i spillet og nu syntes du det er røv kedeligt. Så helt spændende var det da ikke alligevel :D




Det er ret kedeligt og langsomt i starten men spillede et par timer mere efter jeg skrev det, og der gik det op for mig hvor hvor godt det entlig er. Ja det mangler nogle ting men de kommer nok på i senere updates:)

Nu vil jeg bare spille spillet den sidste gang jeg kan inden min ferie er slut:(


Jeg vil giver dig gerne 200 kr. Efter jeg læste din kommentar på et andet site om, at det var ensformigt og kedeligt efter 10 timer, så faldt værdien for mig :lol:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Vreki » tors 11 aug 2016 09:35

Jeg kunne ikke lade være med at grine af dette citat i et review. :D
No Man’s Sky effectively portrays the loneliness of space by providing so little for the player to do that it’s tempting to flush one’s self out of an airlock just to break the tedium.

Der er også positive reviews, men jeg tror jeg venter til det kommer på udsalg.
Måske er det noget for ungerne, de er vilde med MineCraft.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Kimosabe » tors 11 aug 2016 12:26

Vreki skrev:Jeg kunne ikke lade være med at grine af dette citat i et review. :D
No Man’s Sky effectively portrays the loneliness of space by providing so little for the player to do that it’s tempting to flush one’s self out of an airlock just to break the tedium.

Der er også positive reviews, men jeg tror jeg venter til det kommer på udsalg.
Måske er det noget for ungerne, de er vilde med MineCraft.


:lol: :lol: Jeg tror også jeg venter til det kommer på udsalg og de har forbedret det lidt.

Men følger spændt med i reviews og diskussioner.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf ikkNico » tors 11 aug 2016 16:48

ikkNico skrev:... og man kan frit udforske et uendeligt univers, så der vil altid være noget nyt at se ... Men også at foretage sig?

Det ser ikke ud til det.
I går så jeg en masse begejstring for spillet på nettet. I dag ser jeg masser af kommentarer om repetitivt gameplay,og ikke noget nyt og spændende at foretage sig.

Jeg tror jeg springer over.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » fre 12 aug 2016 09:16

Er du gal hvor er jeg skuffet over det her spil.

Her er en liste over nogen af de ting som skuffede mig.

1. man kan ikke flyve frit i sit rumskib på planeterne dvs. at du ikke kan chrashe

2. POV er alt for meget zoomed ind sikkert for at for at holde en stabil FPS (som vi kommer til senere i listen)

3.rumvæsnerne som man møder på Rum stationerne og på planeterne står helt stille og glor lige ud i luften. hvor svært kunne det være at lade dem bevæge sig rundt

4. blev lovet ingen Loading tider ud over i starten af spillet. Hyperdrive er en lang Loading skærm og det er bevist https://www.youtube.com/watch?v=q8XRPjfV0oA

5. Sean lovede inden spillet udkom at det ville køre 60 FPS. men på ps4 kører den med 30 FPS og tit Dropper den længere ned en det

6. Dyerne på Planeterne er komplet ligegyldige. enten angriber de dig eller så går de dumme rundt hvis ikke de sidder fast i jorden som tit sker.

7. Rumskibet er nærmest umuligt at styre. forestil jer at køre rundt i bil på en skøjte bane sådan føles det at flyve i rummet.

8. elendige Rum Kampe. virklig kedelige skyde mekanikker med dit rumskib. Dårlig rumskib styring + dårlig skyde mekanikker jeg fik det nærmest dårligt af at se på skærmen.

9. alt alt for mange ord at skulle samle bare for at fatte lidt af det rumvæsnerene siger. var oppe på 100 ord for korvax og kunne stadig ikke forstå hvad de sagde.

10. Det største kritik punkt. Alt er kedeligt i spillet musikken, gameplay, POI.

musikken. er god nok når der er action på skærmen, men ligeså snart actionen er forbi kommer den søvndyssende og kedelige musik frem igen.

Gameplay. du skal mine og fylde det plads op som du har i lasten og det er ikke meget, sælge det, mine igen, sælge det og bliv ved med at gøre det til du kan bygge en hyperdrive som kan tage dig til en ny galakse hvor du skal gøre det hele forefra.

POI. På planterne er der Points Of Interest som er bygninger lavet af rumvæsnerene desvære er de bare Copy/paste så har du set en har du set dem alle. Inde i bygningerne er der tit en rummand som står nærmest frossen fast i gulvet ham skal du hjælpe med noget som man sikkert kan læse. hvis du gør det rigtige for du en gave af ham.

tænk at jeg har brugt 1 år af mit liv på at følge det her spil. Det føles som en Early Acces og er bestemt ikke 500 kr værd nok mere 200 kr som max

Dette var sidste gang jeg Pre Order et spil fra nu af venter jeg på Reviews af spillet før jeg køber…

(undskylder for stavefejl og andre ting)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Vreki » fre 12 aug 2016 11:59

pjulledk skrev:Dette var sidste gang jeg Pre Order et spil fra nu af venter jeg på Reviews af spillet før jeg køber…


Ja den er jeg efterhånden også ved at have lært. :D
Men pyt, Rebel Galaxy levere fint mit rum-fix lige nu, selv om jeg da gerne vil have haft noget med lidt mere dybde.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf wMikkel » fre 12 aug 2016 15:29

pjulledk skrev:Er du gal hvor er jeg skuffet over det her spil.


Nu er mit bud på 150 kr for dit eksemplar. Det bliver da slidt efterhånden :o
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » fre 12 aug 2016 16:00

wMikkel skrev:
pjulledk skrev:Er du gal hvor er jeg skuffet over det her spil.


Nu er mit bud på 150 kr for dit eksemplar. Det bliver da slidt efterhånden :o



det er jeg af med:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf RiLLeNXD » fre 12 aug 2016 20:09

Hold nu op hvor er dette spil blevet hypet til døde.
Alt hvad du oplever på den første planet, er nøjagtig det samme du kommer til at opleve på de billioner andre planeter, dog med ændringer af vejr, dyr, og sten. Der er jo vitterligt INTET formål med at spille dette spil. Jeg havde glædet mig SÅ ekstremt meget til at uforske verdens rummet, men nej, det er da godt nok plat.
RiLLeNXD
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf wMikkel » søn 14 aug 2016 23:31

Har kun lige spillet en time. Det er godt nok et omfattende spil.
Det virker ret overvældende men forhåbentlig får man styr på det hen ad vejen 8)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf farzam1999 » søn 27 nov 2016 16:54

Så er der kommet en helt ny opdatering til spillet, netop V1.11 som bliver kaldt 'Foundation Update'

Opdateringen indeholder mange nye funktioner, såsom 'Base Building' hvor spilleren laver sin egen base og hyrer folk til at arbejde, og spillestilen er blevet lidt ændret, samt kalder Hello Games dette en lille opdatering og en start på noget helt nyt. Og der er en lille ny trailer på Hello Games' egen YouTube: https://youtu.be/hI9PvjJJijY

Personligt, synes jeg, at opdateringen har givet liv i spillet igen, for nu er der meget at lave.

Nogle af jer der har prøvet det? - eller har tænkt jer at gå tilbage til spillet for at afprøve det?
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » søn 27 nov 2016 23:54

Blev utroligt skuffet over No Mans Sky da jeg købte det og solgte det hurtigt videre. Syntes det er fedt at de tilføjer nye ting hvis de fortsætter med det køber jeg nok spillet igen engang næste år bare for at give det en ekstra chance:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf Vreki » man 28 nov 2016 09:26

Kun hvis de kommer på PS+ eller under 100 kr.
Jeg har nok af spil, og de har allerede skuffet een gang så jeg har ikke rigtigt noget behov for at eksperimentere med det.

Det er heller ikke et spil hvor man kommer bagud i forhold til andre online spillere, så det haster ikke.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf pjulledk » man 28 nov 2016 18:28

Vreki skrev:Kun hvis de kommer på PS+ eller under 100 kr.
Jeg har nok af spil, og de har allerede skuffet een gang så jeg har ikke rigtigt noget behov for at eksperimentere med det.

Det er heller ikke et spil hvor man kommer bagud i forhold til andre online spillere, så det haster ikke.


Nemlig og de har solgt så mange eksemplarer at GameStop flyder med brugte udgaver nu. Vent til sommer så koster spillet 100 Kr brugt
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: No Man's Sky tråden.

Indlægaf farzam1999 » man 28 nov 2016 20:26

Hvis det var mig ville jeg også vente, men fandt det i vores Elgiganten til 279 kr. lige da jeg havde købt min PS4, så havde ingen forventinger til spillet. Jeg var tilfreds med det i starten, men så begyndte det at blive en smule kedeligt. Så kom denne opdatering, som igen, giver liv i spillet, samt de tre nye "Game Modes" der er kommet.

Jeg tog en tur i "Creative" - mode, for at se hvad det nye gik ud på, uden at ødelægge min tidligere save state. Det var sjovt, og kan se at der er nu meget mere at lave, og man kan se nogle hints af RPG i det.

Her for nogle timer siden, blev der fundet 3D-modeller af en slags Rover/Buggy i spillets kode, som giver et indtryk i hvad Hello Games bringer i fremtiden. Link til video af dette: https://www.youtube.com/watch?v=pRKphzH8OcU
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron