Forum

Paragon

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Paragon

Indlægaf Nergh » tors 24 mar 2016 09:55

Havde helt glemt Paragon igen efter jeg spillede en af de første lukkede betaer. Dengang havde jeg lige rigeligt om ørene, så jeg tog mig ikke tid til spillet.
Spillede halvanden time i går, og jeg må sige jeg er positiv. Der er stadig en hel del jeg slet ikke fatter, men det kommer nok hen ad vejen.

Er _helt_ ny i MOBA-genren
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Paragon

Indlægaf too nizzle » fre 25 mar 2016 12:51

Dummiz skrev:Sikke noget fis. Hent spillet gratis men betal 150,- for at spille det. Nej tak du. Slettet igen.


Det er der jeg også er gået i stå. Dog bliver spillet gratis til sommer når det er ude af beta - de 150kr er kun for dem der ikke kan vente og vil have "early access". Netop fordi man ved det bliver gratis gør at jeg har det så svært ved at finde de 150kr frem selvom det jo i sidste ende ikke er meget og at jeg faktisk er meget interesseret :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Paragon

Indlægaf Morten Rask » lør 26 mar 2016 16:53

Jeg har også fået erhvervet det, tilføj mig gerne.

PSN ID er Zejfur
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » tirs 29 mar 2016 21:12

Morten Rask skrev:Jeg har også fået erhvervet det, tilføj mig gerne.

PSN ID er Zejfur


Done! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf Lofqvist87 » ons 30 mar 2016 14:51

Jeg er også frisk :)
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Paragon

Indlægaf anarchoi » tors 31 mar 2016 10:35

Det virker som et super fedt og sjovt spil - hvis man da ikke fik mesterlige prygl hver gang man forsøgte sig. Har ikke mere end ca. 10-15 kampe under bæltet endnu, men jeg må indrømme at min motivation næsten er ikkeeksiterende efterhånden. På de 10-15 kampe jeg har spillet er det lykkedes mig at få 3 kills og i nærheden af 100 deaths. Jeg er som regel den eneste på banen der slutter en kamp med en score ala 0/9/7. Jeg kender godt til MOBA genren, er ikke stærk i den, men kender de grundlæggende mekanismer, så det er ikke fordi jeg bare buldrer fremad og får tæsk, tror måske nærmere at jeg er blevet for forsigtig.
Anyway - nogen der har erfaringer eller gode råd til hvordan man kan få sig nogle lette succesoplevelser, for ellers er jeg sgu bare for at jeg snart kaster håndklædet i ringen.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Paragon

Indlægaf too nizzle » tors 31 mar 2016 13:09

For mig er det vigtigste først og fremmest at jeg vinder min lane - så jeg senere kan hjælpe de andre lanes. Lyder simpelt, men hvis jeg farmer bedre end den/dem, så får jeg bedre items ovs. - altså jeg ser det som en lang duel i min lane. Når jeg så når mid/late-game så bliver jeg mere aktiv på resten af kortet og begynder derefter også at gå mere efter kills.

Det er i hvert fald ikke spillet - men måske at du ikke rigtigt har fundet din stil eller favorit hero vil jeg tro. Har haft 0/8/6 runder men har også haft 14/0/7 runder - det er en del af spillet. Men jeg er blevet bedre efter jeg har lavet et deck og kender de to heroes jeg spiller med.

Alternativt kan du prøve at spille en ala Muriel som er support - den passer meget godt til en mere forsigtig spillestil.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Paragon

Indlægaf Racermus » tors 31 mar 2016 18:06

Add mig gerne! Er lige så småt gået igang mod bots.

Tag: rashidovic
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Paragon

Indlægaf Shadowcat » tors 07 jul 2016 15:48

Hvis der er nogen som spiller Paragon, må i gerne adde :D

Tag: SirShadowcat
Billede
Shadowcat
Niveau 1
 
Indlæg: 57
By: Odense C


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron