Forum

FC Primal forventninger?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FC Primal forventninger?

Indlægaf Dummiz » lør 20 feb 2016 11:28

Hvad er folkets forventninger til det nye farcry primal? Syntes det er SUPER fedt de er gået så lang tilbage i tiden.det er fedt der ikke er alle mulige moderne maskinpistoler og granater med for engangsskyld. Jeg er solgt

Hvad er jeres forventninger?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Erroneus » lør 20 feb 2016 11:48

Jeg syntes det er meget frisk gjort af dem og et nyt Far Cry nu med guns, havde været alt for hurtigt.

Men jeg ved bare ikke om det kan fange mig. Jeg afventer anmeldelser pt. og hvis de er gode, bliver det næppe købt før sommeren alligevel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf wMikkel » lør 20 feb 2016 12:00

Jeg hopper ikke på vognen.
Selvom det ser spændende nok ud med den setting synes jeg stadig det ligner for meget af det samme, animationerne etc.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf glyr » lør 20 feb 2016 12:10

Jeg glæder mig. FarCry 3 var en kæmpe oplevelse og jeg er super spændt på at se hvordan de bringer gameplayet tilbage til urtiden. Jeg er på tirsdag aften.
PS. Har set at Elgiganten har spillet i en speciel udgave til 400 kr fra på mandag :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Schmidty » lør 20 feb 2016 18:06

Har hele tiden haft indtrykket at Primal var mere ala Far Cry 3: Blood Dragon sådan størrelses- og produktionsmæssigt, men efter at have undersøgt det lidt, ligner det mere Far Cry 3 og Far Cry 4 i den forstand! Men jeg skal da helst sikkert have fat i Primal, da jeg har været vild med de seneste Far Cry-titler :D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf pjulledk » lør 20 feb 2016 22:43

Jeg ved ikke. Troede aldrig jeg skulle sige det men er blevet lidt træt af openworld spil, de har ellers altid været min ynglings genre. Syntes der er alt for meget fyld i openworld spil bare for der skal være noget indhold. Især Ubisoft er god til at fylde deres spil op med alt muligt kedeligt indhold bAre for at spillet ikke skal være for kort.

Hvorfor ikke lave noget solidt og sjovt indhold i openworld spil bare lidt mindre af det
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Sv: FC Primal forventninger?

Indlægaf Jb » søn 21 feb 2016 01:05

pjulledk skrev:Jeg ved ikke. Troede aldrig jeg skulle sige det men er blevet lidt træt af openworld spil, de har ellers altid været min ynglings genre. Syntes der er alt for meget fyld i openworld spil bare for der skal være noget indhold. Især Ubisoft er god til at fylde deres spil op med alt muligt kedeligt indhold bAre for at spillet ikke skal være for kort.

Hvorfor ikke lave noget solidt og sjovt indhold i openworld spil bare lidt mindre af det


Enig. Far Fry 4 kedet mig hurtigt. Jeg troede syndicate var et tegn på bedre tider, og det fangede også mange timer, men til sidst blev det næsten et krav at lave side missioner og random events for at komme videre og have nok skills / rank for at klare hoved missionerne. Jeg er også gået død i openworld spil.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf HrDanish » søn 21 feb 2016 01:15

Elsker ideen med urtiden, og skal da spille den.

Det sagt så bliver det ikke på denne side af sommeren, har en kæmpe backlog af spil jeg ikke kan vente på at komme igang med.

(Damn alle de openworld games, de tager alt for lang tid når man gerne vil prøve alt ;p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Erroneus » søn 21 feb 2016 01:18

Fordi det er Ubisoft og de slår på tromme for deres open world spil og fordi det har solgt godt de sidste 3-4 år nu, så det holder de fast i, da det tjener dem penge. Nare ærgerligt at mange begynder at føle den her træthed for open world spil, men som man har set mange gange, så har de store firmaer svært ved at droppe "sikre" spil-opskrifter som før har lavet dem penge.

Jeg har 3 open world liggende jeg ikke har spillet, der komme ikke flere ind i huset pt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Maethiel » søn 21 feb 2016 03:50

Synes det er fedt de prøver urtiden, men det er ikke et spil for mig. Generelt spiller jeg mest Counter-Strike GO og Fifa 16, indimellem GTA 5 hvor jeg klarer lidt missioner eller render rundt og kegler mig som en åndssvag. Jeg er vist bare generelt blevet spiltræt.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Allanb » søn 21 feb 2016 08:11

Fik set lidt mere gameplay igår og det virker som en solid producerede title, men den her Ugle der kan spotte og kaste bomber er altså ikke lige mig.. Kan fint leve med at man kan tæmme dyr, som så kan hjælpe en. Men den her ugle med bombe kast og spotter evne, ødelægger ligesom det hele for mig.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf baunevej » søn 21 feb 2016 08:46

Allanb skrev:Fik set lidt mere gameplay igår og det virker som en solid producerede title, men den her Ugle der kan spotte og kaste bomber er altså ikke lige mig.. Kan fint leve med at man kan tæmme dyr, som så kan hjælpe en. Men den her ugle med bombe kast og spotter evne, ødelægger ligesom det hele for mig.


Har det på helt samme måde, uglen alene er skyld i jeg ikke køber dette spil på dag 1. Det ødeløgger illusionen i urtiden fuldstændigt for mig. De kunne så ligeså godt have sendt en tidsmaskine tilbage med en gps og bazooka, for er 100 på jeg får lyst til og pløkke den ugle ned efter ganske kort tid
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf x8BiTw0LFx » søn 21 feb 2016 09:44

Jeg er ikke hoppet med på Far Cry i denne generation. Blood Dragon var et af mine bedste spil i sidste generation og har endnu ikke set noget ved de nye der har fanget mig. Når Blood Dragon 2 kommer, vil jeg være over den bitch som en Køter!
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf hansen_acm » søn 21 feb 2016 11:02

pjulledk skrev:Jeg ved ikke. Troede aldrig jeg skulle sige det men er blevet lidt træt af openworld spil, de har ellers altid været min ynglings genre. Syntes der er alt for meget fyld i openworld spil bare for der skal være noget indhold. Især Ubisoft er god til at fylde deres spil op med alt muligt kedeligt indhold bAre for at spillet ikke skal være for kort.

Hvorfor ikke lave noget solidt og sjovt indhold i openworld spil bare lidt mindre af det


Jeg ved ikke om det er open world delen, eller om det bare er at jeg generelt synes gameplayet og historierne er blevet kedelige, men er enig i, at det er som om noget mangler. Før i tiden havde jeg stået først i køen til Assassins Creed, Far Cry og ligende, men nu er det sådan lidt meeeh.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FC Primal forventninger?

Indlægaf Erroneus » søn 21 feb 2016 13:57

Problemet er for mange open world spil som jeg ser det og man bliver nød til at prioritere.
Jeg har siden september gået igennem open world spil i form af Dying Light The Following, Fallout 4, Assassin's Creed Syndicate, South Park: The Stick of Truth og Batman: Arkham Knight, og jeg ved mange andre har været igennem lign. eller endda mere endnu.
Når man får så meget open world, så søger man efter mere historiedreven titler Jeg har siden september spillet Until Dawn, Wolfenstein: The New Order, Tales from the Borderlands, Game of Thrones, Uncharted Collection, Life is Strange og Firewatch som er meget historiedreven, for at mixe det op, men problemet at når jeg kigger på antal timer brugt på den fordeling, så der brugt 5 gange så meget tid på open world titlerne.

De open world titler jeg har spillet, har jeg syntes har været fantastiske, men det skal de også være når de skal tage så meget af ens tid op. Så for at sige det kort, open world spil der ikke virker super lovende, de er svære at blive begejstret for.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster

cron