Forum

PvZ: Garden Warfare 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » søn 28 feb 2016 17:06

Jeg spiller på mærkelige tidspunkter, og nogen gange er det splitscreen med ungerne så jeg ikke kan gå online.
Men hvis tidspunkterne tilfældigvis skulle passe er i da velkomne :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Palsted » søn 28 feb 2016 17:23

Jeg gamer også på nogle mærkelige tidspunkter, men tilføj endelig.
Et kongespil. :-)
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » tirs 01 mar 2016 11:52

Her er en guide til hvor man nemt kan få 50.000 coins uden at bruge stjerner
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf mrlenniboy » ons 18 maj 2016 16:34

ny kæmpe update til sommer, det lyder spændende:
http://www.pvzgw2.com/news/trouble-in-zombopolis
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Da Senzai » lør 14 jan 2017 13:32

Jeg så, at spillet er nede i 159,- på storen i øjeblikket, så nu har jeg købt det!

Garden Warfare 1 er et af de bedste skydespil, jeg har spillet overhovedet, så jeg har besluttet at give Warfare 2 en chance til! Jeg spillede Beteaen, som jeg ikke var så begejstret for.

Jeg håber, at en fulde version er bedre (nu, hvor jeg var så begejstret for PvZ:GW1) og jeg glæder mig til at kunne prøve det i aften! :D

Af nye figurer er jeg mest spændt på Majskolben og SuperZombie! :D

Og så håber jeg, at de har rettet for betaen, at man ikke selv kan hele sit fulde HP tilbage igen.

I 1´etteren, der skulle man bruge en healer for at komme tilbage til 100% HP og det kunne jeg godt lide. Hvis man selv kan autoheale til 100% overflødiggør det lidt Zombiehealeren!

Tror jeg! Ved det ikke før, jeg får prøvet det!. HYPE!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Xainz » lør 14 jan 2017 20:18

Har også selv overvejet det, var også fantastisk underholdt af GW 1. og da der ikke er noget shooters derude, der ellers tiltaler mig, så kunne det godt være man skulle give GW2 en chance, alternativet er at hoppe tilbage på hardline, og efterhånden helt tomme servere.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Da Senzai » ons 18 jan 2017 22:42

Jeg fik spillet et par timer i Weekenden og jeg må desværre sige, at jeg er meget skuffet. De nye figurer er ret sjove. Især SuperBrains er THE MAN, da jeg rigtigt godt kan lide superhelte.

Der hvor PvZ:GW2 falder til jorden er banedesignet. Jeg har kun spillet Gardens & Graveyards/ Turf War.

Banerne er for små samtidigt med, at de er meget åbne. Det betyder meget af det taktiske går tabt, da man hele tiden kan se en masse fjender og de kan se dig. Folk, de vælter ind i hinanden, alt er Chaos og det gælder bare om at holde skydeknappen inde uden pause.

De gode ved banerne i Etteren var, at der var væsentligt længere mellem hvert Capture point og der var mange flere "særlige" steder eller Chokepoints, hvor man vidste "Okay, her bliver det afgjort! Det er altid noget fuck at komme igennem her, fordi, vi ved at fjenderne står der og der, men de ved også, at ved, at de står der, så vi er nødt til at spille taktisk og gøre sådan her i stedet".

Der var ligesom en naturlig pause mellem hvert point og man var nødt til at tænke sig om for at capture/forsvare stederne og man var nødt til at reagere alt efter, hvordan det andet hold spillede.

i 2´eren vælter man bare ind i hinanden nonstop og for mig går det sjove af.

Jeg har faktisk ikke tænkt så meget over før, hvor meget godt banedesign egentligt betyder i spil, men som det ses her, så kan det virkeligt make or breake et spil.

Garden Warfare 1 er af det de bedste skydespil, jeg har spillet. Det er 2´eren bestemt ikke,
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Rytteren » tors 19 jan 2017 19:33

Da Senzai skrev:
Garden Warfare 1 er af det de bedste skydespil, jeg har spillet. Det er 2´eren bestemt ikke,


Det var da ærgerligt for dig. Jeg har det dog omvendt. 2'eren er det jeg vil have fra pvz. Mit taktiske skydespil hed Socom.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron