Forum

PvZ: Garden Warfare 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » tirs 23 feb 2016 11:34

Jeg må vist erkende at der ikke bliver nogen unicorn til mig.
For øjeblikket er jeg et sted i 60érne, og jeg regner ikke med at nå hverken 100 eller 313 før release,
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Rytteren » tirs 23 feb 2016 12:26

Vreki skrev:Jeg tror desværre ikke der er split screen multiplayer.
som jeg har forstået det ville alle gamemodes være tilgængelige i spitscreen, men det er i en offline version med bots


Hmm. Tja, nu har jeg enlig to spil på gamestops 99'er liste. Nogle jeg forventer hurtigt forsvinder. Tanken var enlig at de skulle flyver på street fighter V.. Men da singleplayerdelen først dukker op i sommerferien, så venter jeg. Nå Far cry, var næste spil på listen. Anmeldelserne har dog ikke været vilde. Skulle man så smide det på GW2?
Nu hvor knægten elsker det pis (1'eren). Han nød virkelig når vi spillede splitscreen (garden defence, eller hvad fanden det nu hed).
Nu siger du så at ALLE modes vil være tilgængelig i splitscreen, så blev det jo spænende. Og offline, så vi ikke ødelægger oplevelsen for andre, når vi bare går rundt og hygger. Jamen dog, Jamen dog.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » tirs 23 feb 2016 13:02

Det er ihvertfald hvad de siger.
En anden bonus for splitscreen spillere er også at man nu kan spille med hver sin GW profil i splitscreen
I etteren er det kun den ene bruger der optjener mønter osv, og også kun hans characters der er tilgængelige.

Men i toeren skulle player to være på med sin helt egen profil.

There is up to 24-player online multiplayer and up to 4-player online co-op. Or if you prefer to play with friends locally, you can play with or against a friend in split screen across every mode on Xbox One and PS4. That’s right – from the comfort of your own couch you and a friend can enjoy every mode of the game in split screen, and even play on opposing sides! You will be able to play co-operatively with a friend online, but it will not be split screen.


http://www.pvzgw2.com/news/essential-information-faq
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf wMikkel » tirs 23 feb 2016 19:43

Hmm.

Jeg har forudbestilt Deluxe udgaven på US PSN, men jeg får ikke lov at hente Deluxe "pakken" ned. Det er en ekstra ting ved siden af grundspillet.
Har jeg været en idiot og kan det ikke lade sig gøre?

Har købt spillet fra min US konto, men skal spille fra min danske, får jeg mulighed for at bruge Deluxe indholdet, eller har jeg været en tosse?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » tirs 23 feb 2016 23:12

Du skal vel også hente deluxe ned fra din us konto?
DLC plejer at skulle være fra samme region som spillet
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » tors 25 feb 2016 12:51

wMikkel skrev:Har købt spillet fra min US konto, men skal spille fra min danske, får jeg mulighed for at bruge Deluxe indholdet, eller har jeg været en tosse?


Hvad så, endte du med at være en tosse? :wink:

Jeg har lige fået en mail med mit pre-ordre bonuskode, jeg er egenligt lidt spændt på om Grass Effect mechen kun bliver tilgængelig på min egen konto, eller om ungerne også kan bruge den.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf wMikkel » tors 25 feb 2016 13:23

Vreki skrev:
wMikkel skrev:Har købt spillet fra min US konto, men skal spille fra min danske, får jeg mulighed for at bruge Deluxe indholdet, eller har jeg været en tosse?


Hvad så, endte du med at være en tosse? :wink:

Jeg har lige fået en mail med mit pre-ordre bonuskode, jeg er egenligt lidt spændt på om Grass Effect mechen kun bliver tilgængelig på min egen konto, eller om ungerne også kan bruge den.



Lidt en tosse åbenbart.
Det er hentet ned, men til US konto som ikke er den jeg spiller med.
Pyt, så blev jeg det klogere.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf wMikkel » fre 26 feb 2016 00:58

Har virkelig fået spillet meget i dag!
Det er godt nok fedt, der er virkelig meget at gå i krig med, meget underholdende!
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » fre 26 feb 2016 07:33

Min kopi er stadigt undervejs.
så meget for "vi sender så du har det på releasedagen" :cry:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Rytteren » fre 26 feb 2016 09:39

Tror jeg har fået fat på et godt spil. Det er som jeg vil have det. Kan spille splitscreen med knægten. Dette gælder alle modes (Vi har ikke mødt noget vi ikke kunne spille sammen). Her spiller vi mod bots. Vi slipper derfor helt for MP - YES.

dog er jeg irriteret over, at man SKAL være online, for overhovedet at kunne spille. Nuvel, hvordan skulle EA ellers tjene penge i deres 60 USD retailspil?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » fre 26 feb 2016 18:29

Ja, det irritere også mig lidt at min datter ikke kunne spille på sin egen profil når spillet er rated 7, bare fordi det er online.
Jeg ville faktisk blive temmelig sur hvis jeg havde købt det til et barn ud fra rating, og ungen så ikke kunne spille alligevel.

Men nu har vi et par gæstekonti til formålet, så vi undgik krisen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf wMikkel » fre 26 feb 2016 19:34

Hvis hendes profil er på samme PS4, kan hun så ikke godt spille online?
Jeg har nogle profiler på min PS4 der ikke har PS Plus, men de kan godt spille online da min account har. Ved ikke om de kører med på mit PS+ ? :o
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Vreki » fre 26 feb 2016 20:21

Det er ikke pga psplus, vi fik den fejl med at "Visse online funtioner ikke er tilgængelige".
Men normalt kan man stadigt spille offline.

Det kan godt være jeg bare skal pille lidt mere, det skulle gå lidt stærkt nu da spillet endeligt var her :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf Dummiz » lør 27 feb 2016 13:40

Så bukkede jeg under for presset. Havde nogle spil jeg alligevel skulle have byttet ind. Jeg var vild med det første spil fordi det ikke tog det hele så seriøst og fordi det var ligetil.

Nogle som er frisk på at spille senere? Gerne med headset men det er mere for hyggens skyld :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PvZ: Garden Warfare 2

Indlægaf wMikkel » søn 28 feb 2016 14:40

Jeg ved ikke om jeg får tid i dag, men har dig på vennelisten nu, så vi kan helt sikkert spille en dag!
Håber flere hopper på vognen og køber dette vidunder af et spil :D
wMikkel
 
Indlæg: 1513


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster