Forum

Dark Souls 3-tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Tubbe4200 » man 11 apr 2016 16:40

Imorgen udkommer DS 3 som bekendt!:) Så er det vel på tide med en tråd så vi alle kan dele vores oplevelser med spillet! ;)

Nogen der spiller allerede og vil dele lidt med os andre dødelige... :D ?

Mvh
1986
Tubbe4200
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Slagelse, Vestsjælland


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Kimkjaer » tirs 12 apr 2016 11:07

Jeg får desværre, først mit i morgen..
Første gang, jeg skal prøve Dark Soul serien, så glæder mig lidt :)
Kimkjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Herning


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Hades » tirs 12 apr 2016 12:54

Jeg var rigtig glad for Demon's Souls og Bloodborne, men Dark Souls smed jeg hurtigt fra mig, og har slet ikke rørt 2'eren. Er lidt forbeholden omkring 3'eren, men det ser fantastisk ud
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf xureal » ons 13 apr 2016 08:57

Har spillet dem alle :)

Prøver lige at se om om jeg kan gemmenføre dark souls 1 før jeg begynder på 3eren . men lad os se om det holder :)

glæder mig til at prøve det . håber dog det er lidt mere balanceret end dark souls 2 ( tænker de tager lidt færre boss' kæmpe og laver kampe mere episk )

en anden ting . ved om det kræver PS plus for at spille online i det ?
xureal
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf KaptajnMorgan85 » ons 13 apr 2016 11:33

Det kræver PS Plus at spille Online - det gør alle spillene fra From. Faktisk er det den eneste årsag til at jeg har PS Plus :-)
KaptajnMorgan85
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Aarhus


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf xureal » ons 13 apr 2016 12:24

Hvad class skal i være ? og hvorfor

Jeg tænker lidt , Herald , da det lyder meget godt med spear og lidt heal .
men har hørt Knight skulle være rart vild start class
xureal
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf runni1399 » ons 13 apr 2016 21:05

Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Dummiz » ons 13 apr 2016 21:48

runni1399 skrev:Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.


Nu har jeg ikke spillet bloodborne serien har kun prøvet lidt demon souls (staves) hvordan kan man bruge 200+ timer i sådan et spil? Går du efter at plat det eller? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » tors 14 apr 2016 09:08

Dummiz skrev:
runni1399 skrev:Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.


Nu har jeg ikke spillet bloodborne serien har kun prøvet lidt demon souls (staves) hvordan kan man bruge 200+ timer i sådan et spil? Går du efter at plat det eller? :)


Har heller ikke spillet Bloodborne, men har lagt over 200 timer i både Dark souls 1 og 2, Efter man "gennemføre" så kan man starte op på new game + osv, og se hvor langt man kan komme.
Jeg forventer også mindst 200 timer i Dark souls 3.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » tors 14 apr 2016 09:10

runni1399 skrev:Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.


Har ikke spillet Bloodborne, da jeg ikke tror det er mig.
Hvad har de implementeret fra Bloodborne i Darksouls 3 ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Kimkjaer » tors 14 apr 2016 09:23

Så kom jeg igang med Dark Souls 3 ..
Jeg havde set nogle film på youtube, og tænkte hvor svært kan det være ?
Youtuberne løber jo lige igennem, og nakker alt på deres vej - kan roligt sige at jeg tog fejl.
Det er godt nok ikke så lige til, som først antaget..

Jeg har lidt et problem med hvad class jeg vil spille..
Harr nu prøvet, Thief, Mercenary og Sorcerers, hvor sidste nævnte er den eneste, jeg har formået at klare bossen inde i start zonen med :lol: :lol:

Jeg er dog stadig i tvivl, har altid kunne lide at spille classes der kan heale i andre RPG, så tror jeg vil hjem og give Cleric et forsøg, det var min første indskydelse inden jeg fik spillet.
Men synes at den er blevet fremhævet på diverse forums, som en af de sværere at gå igang med..
Derudover kunne jeg måske give Herald en chance, når Cleric er prøvet..

Synes det er lidt forvirrende, men det skal nok komme.
For spillet er sjovt nok, når ting lykkedes :D :D

Tror jeg skal lære, at slappe af - og ikke bare storme igennem det hele :mrgreen:
Kimkjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Herning


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf runni1399 » tors 14 apr 2016 13:48

Xainz skrev:
runni1399 skrev:Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.


Har ikke spillet Bloodborne, da jeg ikke tror det er mig.
Hvad har de implementeret fra Bloodborne i Darksouls 3 ?


Det grafiske element, samt hele kampsystemet er nærmest helt som i Bloodborne. Jeg synes det er en rigtig god ting, og der er stadig alle de gamle kendte elementer fra de tidligere Dark Souls spil selvfølgelig. Det er også ved at være noget tid siden jeg sidst spillede Bloodborne, men lige fra starten af DS 3, der kunne jeg tydeligt mærke hvordan de har integreret Bloodborne i det.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Xainz » fre 15 apr 2016 09:42

runni1399 skrev:
Xainz skrev:
runni1399 skrev:Det er langt bedre end Dark Souls 2 og implementeringen af flere elementer fra Bloodborne, er en virkelig god ting i mine øjne! Sværhedsgraden vil jeg sige er højere end i Bloodborne. Jeg ender nok med 200+ timer, ligesom med Dark Souls 1.


Har ikke spillet Bloodborne, da jeg ikke tror det er mig.
Hvad har de implementeret fra Bloodborne i Darksouls 3 ?


Det grafiske element, samt hele kampsystemet er nærmest helt som i Bloodborne. Jeg synes det er en rigtig god ting, og der er stadig alle de gamle kendte elementer fra de tidligere Dark Souls spil selvfølgelig. Det er også ved at være noget tid siden jeg sidst spillede Bloodborne, men lige fra starten af DS 3, der kunne jeg tydeligt mærke hvordan de har integreret Bloodborne i det.


Som sagt har jeg ikke spillet Bloodborne, men bliver små skeptisk nu. Hvad har de ændre i combat systemet? Da det netop er den klassiske souls kamp system jeg elsker ved de spil.
Håber inderligt ikke de har ændre noget mærkbart. Har set frem til den titel, og glæder mig til at smide 200-300 timer i den.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf Chiesa » lør 16 apr 2016 21:28

Som jeg har forstået det, gjorde de kampscenerne "hurtigere" i Bloodborne. Har netop købt DS 3, da jeg var vild med Bloodborne! DS 1 fangede mig slet ikke og hoppede DS 2 over.
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: Dark Souls 3-tråden

Indlægaf ebckbh » søn 17 apr 2016 00:06

Har spillet demon souls, DS1+2 og bloodborne...alle klasse spil...er startet med DS3 nu og det skuffer ikke. Kampsystemet er en god blanding af de førnævnte. Tålmodighed er vigtigt...man dør ofte og det kan ikke betale sig at forhaste sig. Brug tid på at "læse" fjenderne, så blir det lidt lettere og prøv at lokke dem frem enkeltvis.
Mht klasserne så syns jeg ik det har den store betydning. Jeg tog mercenary og har boostet health og stamina til at starte med. Nu kører jeg også magi. Senere i spillet får man mulighed for at flytte rundt på sine points.
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster