Forum

Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Titanfall 2

Indlægaf Erroneus » tors 17 nov 2016 23:44

palawan skrev:
Erroneus skrev:Så fik jeg gennemført singleplayer delen. Woav! Det er jo det bedste skydespil i flere år, set fra kampagne synspunkt.

Well fucking done Respawn!


Jeg er lige startet - Hvor lang er single player kampagnen ca. ?

8-10 timer.
Det er en meget passende længde for et skydespil syntes jeg.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » søn 20 nov 2016 21:45

ikkNico skrev:Der er lidt problemer med at dø rundt om hjørner en gang i mellem, og serverne har kun en tick rate på 20Hz, hvilket betyder det kan føles som COD. Jeg oplever det primært, når jeg sidder i party, men andre på nettet har rapporteret om problemer uanset hvad. For mig kører det godt det meste af tiden, men ikke 100% af tiden, som originalen


Er der sket noget nyt på den front? :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » søn 20 nov 2016 23:52

Desværre ikke nej. Der er stadig lidt bullshiit hist og her, og især folk fra sydeuropa, der hakker rundt kan godt virke lidt uovervindelige ind i mellem.
Generelt kører spillet dog OK. Meget a la MW2, hvor man kunne møde en enkelt eller to spillere i en kamp, der er foran. Ikke hver kamp., og ikke alle dueller, så det er bestemt spilbart.

Jeg kan godt frygte lidt for langtidsholdbarheden. Hvad sker der mon efter jul, når spillerbasen dropper til 2-3000 (som på XBO). Kan netkoden så holde til det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » søn 20 nov 2016 23:56

hvorfor skulle spillerbasen falde til 2-3k efter jul? synes alle tubevids jeg ser er der kun positivt om TF2 og og jeg køber det selv i morgen :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » man 21 nov 2016 09:04

Det kommmer du ikke til at fortryde.

Spillerbasen har været støt faldende fra 28k den første weekend til 16 i den netop overståede weekend. Dette på trods af de 43% rabatkoder på PSN. Generelt dropper spillerbasen på alle online skydespil efter et par måneder. Kun COD og BF lever et helt år af gangen. Eneste nye spil jeg kan komme i tanke om, med en solid spillerbase efter 3 mdr er Overwatch.

Det kan også være jeg tager fejl, og folk bliver trætte af CODs netkode og skifter til RTF2 i, og efter, jul.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » man 21 nov 2016 19:56

Andre der oplever markant højere ping i dag?

Frankfurt og Amsterdam plehjer at være mine foretrukne servere fordi de altid ligger under 30ms. Idag ligger de på hhv 39 og 45ms.

I selve spillet plejer jeg at ligge stabilt på 50ms, idag svinger det fra 65 til op i 80erne, med ping spikes op over 130ms med jævne mellemrum.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf JFlindt » tirs 22 nov 2016 11:23

ikkNico skrev:Andre der oplever markant højere ping i dag?

Frankfurt og Amsterdam plehjer at være mine foretrukne servere fordi de altid ligger under 30ms. Idag ligger de på hhv 39 og 45ms.

I selve spillet plejer jeg at ligge stabilt på 50ms, idag svinger det fra 65 til op i 80erne, med ping spikes op over 130ms med jævne mellemrum.


Jeg spillede både i går eftermiddag omkring klokken 16-18 og igen en halv times tid omkring kl 23 og bemærkede ikke nogen ændring i ping.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2

Indlægaf Deqstic » tirs 22 nov 2016 12:48

Jeg har lige anskaffet mig det! Jeg er nok først klar engang i weekenden, men I skal være meget velkomne til at adde mig på PSN :-)

Vi ses til en omgang Titanfall 2!
Deqstic
 


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » tirs 22 nov 2016 13:40

JFlindt skrev:
ikkNico skrev:Andre der oplever markant højere ping i dag?

Frankfurt og Amsterdam plehjer at være mine foretrukne servere fordi de altid ligger under 30ms. Idag ligger de på hhv 39 og 45ms.

I selve spillet plejer jeg at ligge stabilt på 50ms, idag svinger det fra 65 til op i 80erne, med ping spikes op over 130ms med jævne mellemrum.


Jeg spillede både i går eftermiddag omkring klokken 16-18 og igen en halv times tid omkring kl 23 og bemærkede ikke nogen ændring i ping.

Hmm, jeg må lige se hvad de står på i eftermiddag så
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » tirs 22 nov 2016 22:46

Så er der nyt om stats, Angel City, microtransactions, double xp og meget mere :)

https://www.titanfall.com/en_us/news/fr ... network-2/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Slimjay DK » tirs 22 nov 2016 23:15

Det er god stil.

First let’s look at the big picture and make a crucial point about our DLC vision crystal clear: All maps, modes, weapons —anything that has effect on gameplay— will be free for all players that bought Titanfall 2. We believe that in order to maintain a healthy community we shouldn’t be segmenting players behind paywalls for these things.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » tirs 29 nov 2016 23:46

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Odyzeus » tirs 29 nov 2016 23:50

Kunne være det skulle have en chance, selvom jeg ikke er glad for sådan noget sci-fi :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » ons 30 nov 2016 00:37

hvad er et godt setup af wep og titan? (er ikke begyndt på det endnu, men gør det nok her i løbet af ugen)
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 30 nov 2016 09:33

Dagens patch notes: https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... atch-notes

dMITIj skrev:hvad er et godt setup af wep og titan? (er ikke begyndt på det endnu, men gør det nok her i løbet af ugen)

Til en ny spiller vil jeg foreslå
R-201 + Holo + Speedloader + CritKill
MGL Launcher + Extra ammo + Speeloader
Cloak (den er ændret efter seneste patch, så ikke helt så god)
Regen
Low profile (får du først omkring level 40)

Tone er en god begynder titan
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster