Forum

Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Titanfall 2

Indlægaf JFlindt » fre 28 okt 2016 09:50

MikeTheDane327 skrev:Er i gang med Master Difficulty og må sige at for en gangs skyld er der endelig et spil med en "rimlig" ? damage balance og hvad angår multiplayer har jeg kun prøvet Bounty Hunt som var ganske morsomt. og hvad angår den 8ende titan model, huuu boy vent til I ser den..


8ende Titan model?

Har jeg misforstået et eller andet - er der ikke kun 6 forskellige Titans?
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » fre 28 okt 2016 11:39

JFlindt skrev:
MikeTheDane327 skrev:Er i gang med Master Difficulty og må sige at for en gangs skyld er der endelig et spil med en "rimlig" ? damage balance og hvad angår multiplayer har jeg kun prøvet Bounty Hunt som var ganske morsomt. og hvad angår den 8ende titan model, huuu boy vent til I ser den..


8ende Titan model?

Har jeg misforstået et eller andet - er der ikke kun 6 forskellige Titans?


Er det ikke sådan at man starter med 6 og så bliver der med tiden tilført 2 til?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf JFlindt » fre 28 okt 2016 12:24

dMITIj skrev:
JFlindt skrev:
MikeTheDane327 skrev:Er i gang med Master Difficulty og må sige at for en gangs skyld er der endelig et spil med en "rimlig" ? damage balance og hvad angår multiplayer har jeg kun prøvet Bounty Hunt som var ganske morsomt. og hvad angår den 8ende titan model, huuu boy vent til I ser den..


8ende Titan model?

Har jeg misforstået et eller andet - er der ikke kun 6 forskellige Titans?


Er det ikke sådan at man starter med 6 og så bliver der med tiden tilført 2 til?


Ingen anelse :)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 28 okt 2016 13:05

Respawn Bekræftede under en af deres twitch streams at der er et total af 8 titans ved launch. 6 i multiplayer nr. 7 er BT og den 8ende er en hemmelig..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf JFlindt » fre 28 okt 2016 13:17

MikeTheDane327 skrev:Respawn Bekræftede under en af deres twitch streams at der er et total af 8 titans ved launch. 6 i multiplayer nr. 7 er BT og den 8ende er en hemmelig..


Cool
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 28 okt 2016 20:52

for da en i helvede den Gauntlet cheevo er da led eller osse er jeg bare ikke god til at styre og skyde.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » fre 28 okt 2016 23:30

FRantastisk kampagne. Tog det stille og rolig, og var færdig på ca. 6 timer, men hvilke 6 timer. Der var både puzzle (der bragte mindelser om Portal), platforming og selvfølgelig skyderi. For en gang skyld var jeg interesseret i historien, og kunne ikke vente med at se det hele. Sådan har jeg ikke haft det med et skydespil siden BC2 og MW2.

Har ikke spillet så meget multiplayer, men det jeg prøvede kørte bare. Hit detection sad lige i skabet. De har fjernet den røde kant på modspillere, og tonet fodtrin ned. begge dele er lidt øv, og radaren er ikke så meget værd. Til gengæld er der et boost til radaen, der ser spændende ud
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » lør 29 okt 2016 11:19

Vi har i øvrigt også et PSlife.dk network. Startet under tech testen
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf DefenzZ » lør 29 okt 2016 16:50

Nu har jeg spillet en del MP og er blevet Lv 27.Synes at der er nogle ting, som godt kunne være bedre.F.eks er de fleste våben "ens" i time to kill,stortset.De har næsten samme range oplever jeg. Jeg ved ikke hvilke tanker Respawn har gjort sig,omkring våbnene? 95% af alle spillere bruger en Auto assualt rifle 201,mener jeg at den hedder.

Hvor er variationen henne? Jeg bruger den der G2A4 semi auto rifle. Den minder lidt om M14.

Men den kommer til kort de fleste gange,hvis ikke afstanden er +100 meter. Den store åbne bane fra Tech-testen,har jeg ikke oplevet at spille endnu. Er der en form for map rotation dagligt.Har spillet alle gamemodes,dog uden at spille dette map.Synes at det hele er klumpet sammen til Assualt og Smg overalt.

Måske skulle jeg bare købe battlefield 1.Der er mapsne da mere åbne :)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Titanfall 2

Indlægaf Unklemac » lør 29 okt 2016 18:06

Har lavet et PSlife Network i Titanfall (søg "Pslife DK"), og tror jeg har sat happy hour til 20:00. (11AM)

Fik lige kørt et par kampe - puha der er meget der lige skal læres (er mest bekendt med BF4). Brugte Scorch, men den er godt nok ringe (giver den skylden og ikke mig), totalt kaos og har ingen overblik når jeg sidder i Titan. Vinder næsten alle 1 vs 1 dueller som pilot, men det ville være sjovere at klare sig godt med en Titan. (Har lige købt Roni, Tone og Legion)

Ville være fedt at spille sammen med nogle da 2 x Titan mod 1 er lidt sjovere :)

Også hvis man kunne få gode råd og tips via. headset fra jer som har spillet 1'eren.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 29 okt 2016 18:30

endelig kommet igennem Master dif. må godt indrømme at master og hard er meget sjovere at spille end regular osv. og ja scorch er bestemt ikke den nemmeste titan i gruppen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » lør 29 okt 2016 20:04

Unklemac skrev:Har lavet et PSlife Network i Titanfall (søg "Pslife DK"), og tror jeg har sat happy hour til 20:00. (11AM)

ikkNico skrev:Vi har i øvrigt også et PSlife.dk network. Startet under tech testen
... med 11 medlemmer endda ;)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Unklemac » lør 29 okt 2016 23:36

ikkNico skrev:
Unklemac skrev:Har lavet et PSlife Network i Titanfall (søg "Pslife DK"), og tror jeg har sat happy hour til 20:00. (11AM)

ikkNico skrev:Vi har i øvrigt også et PSlife.dk network. Startet under tech testen
... med 11 medlemmer endda ;)


Prøvede at finde det uden held :^o Der er ret mange tech test grupper når man søger. Jeg lukker PSLife - går ikke udfra det har den store skade med 1 medlem :mrgreen:

Anyways - jeg har prøvet attrition/bounty med "Tone" en 15-20 gange, og kan allerede sige at Titanfall 2 ikke er noget for mig.

Grunden til dette er at ligesom med Overwatch/DOTA(ja sgu), er der bare 3 (ud af de 6) på modstanderns hold som kommunikerer og bare spiller nogenlunde, vipper de fuldstændig det andet hold. Ligger ca. 50/50 med win/loose i de ca. 15-20 spil.

På det tabende hold ligger jeg somregl 1 eller 2, så det ikke fordi jeg ikke gør mit for at vi skal få vendt skuden. Kræver bare for meget "teamwork/kommunikation" før det ER sjovt, synes jeg.

Ingen tvivl om at man får et kæmpe smil, når man får lagt 2-3 Titans (noobs inside) ned med Tone, og slipper væk fra det :D

Havde nok håbet på et mere "skill" baseret spil, end teamwork.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » søn 30 okt 2016 08:04

Unklemac skrev:Grunden til dette er at ligesom med Overwatch/DOTA(ja sgu), er der bare 3 (ud af de 6) på modstanderns hold som kommunikerer og bare spiller nogenlunde, vipper de fuldstændig det andet hold.

Jeg synes kun det er COD man som enkelt mand kan bære holdet og vinde en kamp. Serlv i BF hardline var det teamwork der vandt kampen

Unklemac skrev:Ligger ca. 50/50 med win/loose i de ca. 15-20 spil.

Indstil, der kommer stats ved jeg ikke hvordam min w/l ratio er, men 50/50 er da pænt.

Unklemac skrev:På det tabende hold ligger jeg somregl 1 eller 2

Det samme her. Hvis vi taber, prøver jeg bare at vinde den interne konkurrence på holdet. Elsker at få besked fra announcren; you're dominating (ja, jeg er en simpel lille mand :mrgreen: )

Som gammel TF1 spiller, ser jeg rigtig mange begynderfejl, som at campe/stå tagtoppe med en sniperiffel i mere end 5 sekunder. Det er guf for TF1 veteraner (og jeg er endda kun gennemsnitsspiller)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 30 okt 2016 13:44

Søger nogle at spille med da mit hold næsten altid taber :D træls at de ikke fatter spille som et team :(
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster