Forum

Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 30 okt 2016 15:10

lige et noob spørgsmål. Hvad har da af betydning at "tilmelde" sig et af disse networks i MP ?
Skal lige tilføjes af jeg har tilladt mig at vælge Pslife.dk
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » søn 30 okt 2016 16:21

MikeTheDane327 skrev:lige et noob spørgsmål. Hvad har da af betydning at "tilmelde" sig et af disse networks i MP ?
Skal lige tilføjes af jeg har tilladt mig at vælge Pslife.dk

pslife.dk er åben for alle, så velkommmen til.

Ideen med networks er at kunne finde folk at spille med nemt. Respawn har bare dummet sig en smule, for selv hvis man joiner eller inviterer folk fra sit network, så skal man stadig lave et RTF2 party også, for ikke at blive sendt i hver sin match efterfølgende.

Derudover er der en happy hour en gang i døgnet, hvor man får ekstra merits, der "veksles" til credits, så man kan købe unlocks. SDom default er alle med i Advocate Network, men hvis happy hour ikke passer, så kan man melde sig ind i et andet network, eller starte sit eget.
Under tech testen kunne man have flere happoy hours på et døgn, simpelthen ved at starte et nyt network. Nu kan man kun 1 time på en 24 timers periode
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 30 okt 2016 16:42

Aha.. ok jeg takker for svaret :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf Unklemac » søn 30 okt 2016 19:05

IkkNico, jeg har ikke spillet så meget COD (Den første og sidste var MW2 mp), men kan jeg godt følge dig. Det jeg nok mente var at hvis der er 2-3 stykker som koordinerer deres abilities, er man bare helt shut down. Den samme følelse får jeg i Overwatch og DOTA... man kan bare vente til runden er overstået.

Det rigtigt, man skal finde de små sejre, selvom man er på et elendigt hold. Elsker at være bagud og så få vendt det til et Win, men pga ovenstående og Attrition score slutter på 250 og modstanderen 500 (eller hvad den nu hedder)... av av av!

Problemet jeg har kan kun blive løst ved at have nogler stykker at spille og træne sammen med, men 9 ud 10 på friendslisten spiller BF1 :^o og selv her spiller næsten alle i hver deres egen Conquest (hold orienteret game mode).

Havde man nu bare været ung med mere tid om ugen til at team up :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » søn 30 okt 2016 19:13

Unklemac skrev:Havde man nu bare været ung med mere tid om ugen til at team up :D

Hahahahaha ja.
Det var heller ikke en kritik af dig. Jeg er stor tilhænger af at man spille de spil man synes er sjove, også hvis det er COD.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Unklemac » søn 30 okt 2016 20:12

ikkNico skrev:
Unklemac skrev:Havde man nu bare været ung med mere tid om ugen til at team up :D

Hahahahaha ja.
Det var heller ikke en kritik af dig. Jeg er stor tilhænger af at man spille de spil man synes er sjove, også hvis det er COD.


Samme her! Jeg bliver på BF1 og ser om ikke MW Remake ikke skulle komme i standalone :)

Indtil det bliver solgt er jeg frisk på nogle spil i ugen/næste weekend.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » man 31 okt 2016 22:49

SÅ fik man endelig Platinum trophy. føj den Gauntlet pyha
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 02 nov 2016 18:24

L-Star + Gravity star i Attrition. Nammenam
Og skal det være ekstra sjovt, så prøv anti-pilot turret. Smid en gravity star forn turret og lyt godt til chatten :lol:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 02 nov 2016 21:31

ikkNico skrev:L-Star + Gravity star i Attrition. Nammenam
Og skal det være ekstra sjovt, så prøv anti-pilot turret. Smid en gravity star forn turret og lyt godt til chatten :lol:


Hehe, ved ikke hvilken jeg hader mest, GravStar eller Turrets
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 02 nov 2016 22:50

Alt AI kan ordnes med en omgang cloak, men den er selvfølgelig ikke lige så sjov som Phase shift
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » fre 04 nov 2016 13:39

Vigtig detlaje når i skal spille sammen
Da der ikke er dedikerede lobbyer, blver folk der spiller sammen via network stadig splittet ud i flere kampe efter en endt kamkp
lav et party (i Network), så holder spillet sammen på jer ;)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » lør 05 nov 2016 09:41

Serverside opdatering:
Map Hack: Rebalanced Map Hack so that player locations will now pulse instead of always on. We'll continue to look into this boost and will modify it further if it continues to cause frustration.

Titan Balancing: * Rebalanced Legion. * Rebalanced Tone.

Due to player feedback we’ve tweaked the balancing on both of these Titans. We’ll continue to watch player feedback and address as needed.

Pilot Changes: Anti-Titan and Grenadier weapons once again restore ammo when embarking into your Titan. Rebalanced Amped LMGs.

Last Titan Standing: Fixed an issue with bad start spawns on Exoplanet. Fixed an issue that was causing round 1 to start while people were still connecting.

Menus: Fixed an issue with camos that would result in players not being able to clear the "NEW" message.

Last but not least…You can now play Private Match Solo!


https://www.reddit.com/r/titanfall/comm ... balancing/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Muppetmilker » lør 05 nov 2016 20:57

Nogle der er friske på at spille her til aften?
Add mig gerne: MuppetMilker :)

Ses på salgmarken!
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Titanfall 2

Indlægaf Erroneus » søn 06 nov 2016 13:39

Nå så bliver jeg nød til at prøve det her af, har lige vundet det på Kinda Funny Games Extra Life Stream :)

Bliver dog ikke før torsdag, men det er fint, så kan jeg prøve det af på PS4 Pro.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » søn 06 nov 2016 13:58

Erroneus skrev:Bliver dog ikke før torsdag, men det er fint, så kan jeg prøve det af på PS4 Pro.

Det er jo også på listen af Pro optimerede spil. Glæd dig
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster