Forum

Sébastien loeb rally evo tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Sébastien loeb rally evo tråden

Indlægaf Volbass » lør 16 apr 2016 17:11

Tænkte det kunne være cool med en tråd for dette spil, for at se hvor mange som spiller det her på siden og hvad man synes om spillet :-D

Personligt er jeg lidt skuffet over det, men så igen, burde jeg havde forventet det, da det jo er Milestone, men jeg synes handlingen i spillet er laggy og til tidere lidt som Test Drive Unlimited 2,hvor bilen bare mister bagenden, selv med en FF'er.

Og det vejgreb man har, er direkte latterligt, for selv om man køre på tør asfalt, så føles det som man køre på is, og så er det sgu svært at holde en FF bil på vejen, når følsomheden i rattet skifter, man man ikke har nogen form for mulighed for at stille på det.

Og når man fx køre rally cross imod AI biler, så køre de på skinner og er totalt lige glade med om du er med på banen er ej.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste som er noget skuffet over denne titel, som bare virker som en rally version af Ride, hvor man bare køre enkelt løb og tjener credits til købt af næste bil.

Selvfølgelig taget det noget tid, at meste den styring der er i spillet, men det kræver jo også at man ved at styringen ikke er random. Personligt er jeg ikke uerfaring med racing spil, da det er stort set er det eneste jeg spiller :-D

Godt jeg ikke betalt fuld pris for spillet.

Man hvad er din mening om spillet?
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: Sébastien loeb rally evo tråden

Indlægaf Volbass » lør 16 apr 2016 18:07

Dog har jeg lige fundet ud af, at man kan stille på ens bag spoiler, og det hjælper lidt på det, at den står på max :-D

Men synes stadig handlingen af bilerne virker noget tung i det.
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: Sébastien loeb rally evo tråden

Indlægaf Volbass » lør 16 apr 2016 21:58

Må sgu nok indrømme at skuffelse er vent til glæde:-)

Fandt nemlig ud af at man kan pille ved tue-in og out, og det hjalp sgu på handlingen. Bilen har mere bid i underlaget grundet mere downforce i bagenden:-)

Altid godt når et spil lige pludselig bliver et godt et:-)
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron