Forum

Uncharted 2: Among Thieves [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 11:49

Bedre puzzle. De var simpelthen for nemme.
Bedre historie. Folk der har spillet 1'eren igennem ved godt hvornår snoren knækkede.
Færre køremissioner.
Flere oneliners fra hovedpersonen.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:50

bjaelkesex skrev:Bedre puzzle. De var simpelthen for nemme.
Bedre historie. Folk der har spillet 1'eren igennem ved godt hvornår snoren knækkede.
Færre køremissioner.
Flere oneliners fra hovedpersonen.


Jeg tror ikke vi slipper for den slags historie. Jeg er enig i at den kunne være udført bedre i slutningen, men jeg syntes ikke at den var så dum igen.

Angående det med køremissioner, så syntes jeg kun det er dejligt at det veksler lidt i gameplay på den måde. Jeg syntes ikke de fyldte for meget.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 12:59

Fint nok at Naughty Dog kom med sådan en overraskelse hen mod slutningen og ændrede tempoet, men kunne de for guds skyld ikke, have fundet på noget mere originalt alligevel. .

Køretøjer tror jeg bliver en endnu større del i Among Thieves end det var i Drake's Fortune. Naughty Dog er dog tavse omkring elementet i disse måneder.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 13:08

Et eller andet sted er det jo originalt. Der er så mange myter om fortiden. Der går jo også rygter om, at pyramiderne er bygget af fremmede for andre planeter, da det ikke burde være fysisk muligt, at lave dem med datidens udstyr. Atlantis, byen under havet osv.

Jeg nød især scenerne med vandscooteren. Det var et godt afbræk i historien.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 13:14

Synes ikke der er noget originalt ved de kreaturer man brugte. Man kunne da godt have fundet på noget andet. Hvor mange gange har vi ikke set sådanne skabelser dukke op i spil. .
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 13:24

Ligesom de skabninger ikke passede ind i spillets historie, så fandt jeg heller ikke køreturerne særligt interessante. Kan dog se at jeg er ene om det. For mig passede de bare ikke ind i spillets stil (og det gjorde køreturen i Gears of War forresten heller ikke).

Jeg kunne godt have ønsket mig mere platforming i stedet. Det var der jeg havde de bedste oplevelser. At komme over til ubåden i starten af spillet var et af højdepunkterne i spillet - en sekvens uden kamp.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 14:09

bjaelkesex skrev:Ligesom de skabninger ikke passede ind i spillets historie, så fandt jeg heller ikke køreturerne særligt interessante. Kan dog se at jeg er ene om det. For mig passede de bare ikke ind i spillets stil (og det gjorde køreturen i Gears of War forresten heller ikke).

Jeg kunne godt have ønsket mig mere platforming i stedet. Det var der jeg havde de bedste oplevelser. At komme over til ubåden i starten af spillet var et af højdepunkterne i spillet - en sekvens uden kamp.

Helt enig i det understregede.

Synes godt vi kan skrive om spoilers fra Uncharted: Drake's Fortune herinde. Folk der ser frem til 2'eren må næsten af spillet 1eren, og nu har det været ude i lidt over et år. Vi kan jo ikke blive ved med at holde ting hemmeligt. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 15:29

Den ubådsscene er jeg ikke kommet mig over endnu. Jeg har tror aldrig jeg har set en så flot scene i et spil før. Det var simpelthen fantastisk. Det var også det kammeraterne skulle se, når de kom forbi og skulle se ps3'en i aktion.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 16:49

Mit cover ligner crap?

Billede

EDIT:
lol, kan godt se Sony og Rating logoerne skulle have været mindre. .
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Joko » ons 21 jan 2009 01:05

Anastacio skrev:Synes ikke der er noget originalt ved de kreaturer man brugte. Man kunne da godt have fundet på noget andet. Hvor mange gange har vi ikke set sådanne skabelser dukke op i spil.


Det twist ødelage næsten spillet for mig.. mest fordi jeg altid bliver hunderæd når der kommer horror ind i et spil.. kan slet ikke ta det (er ikke nok man til det hæhæ)! jeg får nok aldrig gennført spillet igen, fordi jeg ikke tør! :shock: .. hvorfor skulle de dog putte sådan nogle skabninger ind i spillet :cry: !!!

HÅBER IKKE DET SKER I 2'EREN!!!!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Nicocp » ons 04 feb 2009 15:21

Joko skrev:
Anastacio skrev:Synes ikke der er noget originalt ved de kreaturer man brugte. Man kunne da godt have fundet på noget andet. Hvor mange gange har vi ikke set sådanne skabelser dukke op i spil.


Det twist ødelage næsten spillet for mig.. mest fordi jeg altid bliver hunderæd når der kommer horror ind i et spil.. kan slet ikke ta det (er ikke nok man til det hæhæ)! jeg får nok aldrig gennført spillet igen, fordi jeg ikke tør! :shock: .. hvorfor skulle de dog putte sådan nogle skabninger ind i spillet :cry: !!!

HÅBER IKKE DET SKER I 2'EREN!!!!


Tror ikke det sker i 2'eren. Alle de ss jeg har set der er det udendørs om dagen eller inde i det famøse tog. Og så hvis det er rigtig at det handler om en skat og om Marco Polo, så kan jeg ikke lige se hvordan man kan sætte sådanne skabninger ind i spillet..........

Men kan jo tage fejl.. Jeg er også fuldstændig enig i at det var noget mærkeligt og lide malplaceret, i forhold til alt det der var sket før i spillet.. :D

PS: Men en ting er sikkert, fuck jeg glæder mig:)
Nicocp
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf FreakyFellini » ons 04 feb 2009 16:08

Nicocp skrev:
Joko skrev:
Anastacio skrev:Synes ikke der er noget originalt ved de kreaturer man brugte. Man kunne da godt have fundet på noget andet. Hvor mange gange har vi ikke set sådanne skabelser dukke op i spil.


Det twist ødelage næsten spillet for mig.. mest fordi jeg altid bliver hunderæd når der kommer horror ind i et spil.. kan slet ikke ta det (er ikke nok man til det hæhæ)! jeg får nok aldrig gennført spillet igen, fordi jeg ikke tør! :shock: .. hvorfor skulle de dog putte sådan nogle skabninger ind i spillet :cry: !!!

HÅBER IKKE DET SKER I 2'EREN!!!!


Tror ikke det sker i 2'eren. Alle de ss jeg har set der er det udendørs om dagen eller inde i det famøse tog. Og så hvis det er rigtig at det handler om en skat og om Marco Polo, så kan jeg ikke lige se hvordan man kan sætte sådanne skabninger ind i spillet..........

Men kan jo tage fejl.. Jeg er også fuldstændig enig i at det var noget mærkeligt og lide malplaceret, i forhold til alt det der var sket før i spillet.. :D

PS: Men en ting er sikkert, fuck jeg glæder mig:)


Allerede i traileren er der objekter som er indblandet i diverse overnaturlige myter. Det samme er Marco Polo.

Jeg tror det er ret oplagt at der bliver blandet noget overnaturligt ind i historien.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf SoulDecapitate » ons 04 feb 2009 16:12

Ja mon ikke men who cares det er jo ikke virkeligeheden, nu skal vi ikke glemme det jo blot kun er et spil :-) Så hvad betyder det da, at der er lidt overnaturligt i spillet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » ons 04 feb 2009 16:22

Uanset om man kan lide det eller ej, så må de fleste indrømme, at det er det sted i spillet, hvor pulsen er højst oppe :wink:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf crockett » ons 04 feb 2009 16:32

Jeg er fløjtende ligeglad! I starten synes jeg det var træls at de væsener dukkede op, men det var da mest pga. chokket! Når jeg spiller det i dag er det bare fjender på lige vilkår med lejesoldaterne. ;-)

Og jeg glæder mig som et lille barn til 2'eren kommer! Det er meget sjældent jeg glæder mig til et spil, men her gør jeg helt bestemt! :-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron