Forum

Hvilke spil ser i frem til?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Muppetmilker » ons 15 jun 2016 15:20

Vil gerne se mere fra rigtig mange af titlerne inden jeg vil bedømme noget, men BF1 har DICE allerede solgt til mig.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Nergh » ons 15 jun 2016 15:26

GoW og BF1 bliver købt på dag 1.

.. Eller BF1 lidt senere måske, afhængigt af om jeg tror på deres servere kan holde til det.. Det gik ikke helt strygende for BF4.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Rytteren » ons 15 jun 2016 16:27

Kan nemt lave en list med 40-50spil jeg ser meget frem til. Men på toppen af kagen har vi nok fat i

God of War - Ændret meget. Men ascension viste også, at det var nødvendigt.
Detroit: Become Human - Virker til at være mere Heavy Rain end Beyond:two souls. Det er en god ting!
The last gurdian
Horizon
‎Cosmic Star Heroine
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf arnel925 » ons 15 jun 2016 16:40

Mafia 3 og Titanfall 2
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf aaliyahchili » ons 15 jun 2016 16:41

God of war...det bliver det første G.O.W jeg spiller, kan man starte med det nye eller skal man have spillet de andre for ikke at mangle noget historie i G.O.W.....?

Days gone.....

The Walking Dead season 3

Resident evil 7....glæder mig til forhåbentlig at skræmt som i resident evil 1+2
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Erroneus » ons 15 jun 2016 16:48

aaliyahchili skrev:God of war...det bliver det første G.O.W jeg spiller, kan man starte med det nye eller skal man have spillet de andre for ikke at mangle noget historie i G.O.W.....?


Den historie er der i GOW, bliver dækket ind i det her. Det er et reboot, så det skal de nok tage sig af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Rytteren » ons 15 jun 2016 17:08

Erroneus skrev:
aaliyahchili skrev:God of war...det bliver det første G.O.W jeg spiller, kan man starte med det nye eller skal man have spillet de andre for ikke at mangle noget historie i G.O.W.....?


Den historie er der i GOW, bliver dækket ind i det her. Det er et reboot, så det skal de nok tage sig af.


Reboot.. Jojo.. Men det er den PRÆCIS samme kratos(bekræftet af Barlog).. så gad vide om ikke han henviser til noget i fra de tidligere spil?
Men ja, hvis man skal hoppe ind i GOW, så er det her. Lidt ligesom med Killzone og Infamous til ps4. Der er henvisninger og de tidligere spil har en rolle, men har ingen betydning, hvis det er første spil man køre gennem
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf mowdy » ons 15 jun 2016 17:15

Days gone !
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Xainz » ons 15 jun 2016 17:39

Ikke rigtig noget jeg finder spændende, ser sådan set kun frem til det nye fifa og football manager. og så det næste BF, hopper over BF1 da det ser noget så ringe ud :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Krede1972 » tors 16 jun 2016 13:16

Jeg vil se noget rigtigt gameplay før jeg direkte ser frem til nogle af titlerne, men de jeg har i kikkerten lige nu er Wildlands, Watchdogs numero dos og Days Gone.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf kent j » tors 16 jun 2016 15:10

Titanfall 2 og Days gone
kent j
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: horsens


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Krede1972 » fre 17 jun 2016 11:51

Shit, jeg så lige at Resident Evil har noget der ligner 20 års jubilæum. Resident Evil var det allerførste PlayStation-spil jeg købte til den lille grå maskine.

Så det er 20 år siden jeg sad i et kælderværelse og spillede dette fantastiske spil, der for alvor fik mig hooked på konsolspil. Utroligt som tiden går - ja nærmest uhyggeligt ;-)

Efter at have sprunget over nogle af de mærkelige spin-offs, der har misbrugt det gode Resident Evil-brand, så er jeg vist ved at være parat til RE7. Det ser i hvert fald lovede ud og stemningen ligner også noget fra de første spil i serien.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf morfar » søn 19 jun 2016 01:12

Krede1972 skrev:Shit, jeg så lige at Resident Evil har noget der ligner 20 års jubilæum. Resident Evil var det allerførste PlayStation-spil jeg købte til den lille grå maskine.

Så det er 20 år siden jeg sad i et kælderværelse og spillede dette fantastiske spil, der for alvor fik mig hooked på konsolspil. Utroligt som tiden går - ja nærmest uhyggeligt ;-)

Efter at have sprunget over nogle af de mærkelige spin-offs, der har misbrugt det gode Resident Evil-brand, så er jeg vist ved at være parat til RE7. Det ser i hvert fald lovede ud og stemningen ligner også noget fra de første spil i serien.


Ja, tiden går for hurtigt. Husker stadig dengang jeg tog op til en bekendt fordi han havde atari og jungle hunt. Min bedste ven indtil jeg selv fik en sega. Det er 30 år siden nu.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf TVO78 » søn 19 jun 2016 02:07

Ser helt sikkert frem til BF1, men betaen skal helt klart prøves før der bliver forudbestilt.

WatchDogs 2 skal helt sikkert købes.

Gran Turismo skal nok osse købes.

BTW: Muppet, hvor fanden bliver du af :lol:
TVO78
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Dronninglund


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Muppetmilker » søn 19 jun 2016 09:18

TVO78 skrev:Ser helt sikkert frem til BF1, men betaen skal helt klart prøves før der bliver forudbestilt.

WatchDogs 2 skal helt sikkert købes.

Gran Turismo skal nok osse købes.

BTW: Muppet, hvor fanden bliver du af :lol:


Har lige haft nogle travle uger haha :lol:
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 26 gæster

cron