Forum

Hvilke spil ser i frem til?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Maethiel » tirs 14 jun 2016 21:50

Hvilke spil er i interesserede i i fremtiden?

Min liste over spil jeg ser frem til

Ikke annoncerede :

Det næste Grand Theft Auto

L.A. Noire 2 - håber virkelig på den her. Betjent er mere spændende end at være the bad guy altid.

Red Dead Redemption - Mere western, ja tak.



Annoncerede :

Fifa 17 - "The Journey"-delen ser mega fantastisk ud. Det ser ud til at blive alt jeg har ønsket i et Fifa!

Watchdogs 2 - Fuck det ser godt ud! alt det etteren skulle have været.

Mafia 3 - Var først lidt lunken på denne titel (elskede toeren), men det ser ud til at blive fedt med alle de valg osv.

Days Gone - Er slet ikke til postapokalysme eller zombier, men det ser nu ellers godt ud den trailer der er released.

Detroit - Mere i samme stil med Heavy Rain og Beyond, med bedre grafik og flere valg. Ja tak!

Spiderman (ps4) - Hold nu mund hvor ser det sprødt ud. Er ikke kæmpe edderkoppemand fan, men det ser nu godt ud!

South Park The Fractured but Whole - South park humor, jeg er på!

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands - Traileren er vild. Karteller som skal smadres, ja tak!
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 921

Brugeravatar

Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf morfar » tirs 14 jun 2016 21:51

Battlefield 1, Dead Island 2 og alt Tom Clancy
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Rena » tirs 14 jun 2016 22:37

Detroit, God of War, South Park The Fractured but Whole, Sekai Project spil og IF spil til Vita
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Erroneus » tirs 14 jun 2016 22:40

Detroit - Quantic Dream's spil er altid fantastiske og det her ser endnu vildere ud.
Days Gone - Ikke nok med det ser godt ud, hele zombie horde effekten ser skræmmende ud og omgivelserne er interessante. Ja det er zombies, men det ser spændende ud.
Horizon Zero Dawn - Open world action RPG med mekaniske "dino'er", ja tak!
God of War - Den gameplay demo vi lige har set til E3. God of War har fået et reboot og det ser super lovende ud.
Prey - RPG fra skaberne af Bastion af Transistor, det bliver godt.
Watch Dogs 2 - Enig i det ser ud til at blive alt det som 1'eren ikke var.
South Park The Fractured but Whole - Mere South Park, ja tak. Det første spil var sjovt og vel udført.
Gwent: The Witcher Card Game - Gweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!
Battlefield 1 - Det ser bare godt ud og skridtet tilbage til WW1 er et fedt valg.
Mafia III - Open world gangster spil, det er næsten altid godt :) 2'eren var et fint spil.
The Walking Dead Season 3 - Ny engine og flere historier fra Telltale, det bliver godt.
Prey - Det minder meget om Dead Space, det er super fint for mig.
Fallout 4 DLC.
Deus Ex: Mankind Divided - Det første Deus Ex i det nye reboot var fantastisk og det her ligner en endnu bedre forsættelse.

Måske listen: Titanfall 2, Dead Island 2, Mass Effect Andromedia, Steep, Tom Clancys Ghost Recon Wildlands, Spiderman PS4, Fifa 17, For Honor, Batman - The Telltale Series, Gran Turismo Sport og en masse mere.

Naturligvis det næste RDR, som ganske interessant er rygtet til at skulle have været vist på Sony's konference i går som den sidste ting, men pga. Orlando og en scene i traileren der, så blev det droppet igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Da Senzai » tirs 14 jun 2016 22:59

Tror faktisk, at det her er første gang nogensinde, at jeg ser en tråd med denne overskrift og jeg ikke kan svare.

Der er ikke nogen spil lige nu, jeg ser frem til. Det er lidt mærkeligt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Maethiel » tirs 14 jun 2016 23:29

Da Senzai skrev:Tror faktisk, at det her er første gang nogensinde, at jeg ser en tråd med denne overskrift og jeg ikke kan svare.

Der er ikke nogen spil lige nu, jeg ser frem til. Det er lidt mærkeligt.


Sådan har jeg haft det i snart 2 år, så jeg blev helt vanvittigt glad da jeg opdagede der kommer så mange (i mine øjne) fede titler snart.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 921

Brugeravatar

Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf S_Phoenix » ons 15 jun 2016 00:10

Tekken 7
GT sport
Resident evil 7

Basicly hvad der i min bog kendetegner Playstation siden PS1 :D, og nu kommer de langt om længe !

Tekken specielt har de fandme været sløve med !
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Dummiz » ons 15 jun 2016 00:31

Der er da nogle ok titler der bliver afsløret. Men ikke et jeg er total hyped på som jeg bare ikke kan leve uden.

Ved sku ikke om det er fordi interesse for gaming ikke er så vild mere for mit vedkomne.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf baunevej » ons 15 jun 2016 07:49

Battlefieldt 1 og resident evil 7
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Vreki » ons 15 jun 2016 08:11

Battlefield 1, og diverse VR spil.

Af forskellige årsager får jeg ikke rigtigt spillet for tiden, så jeg har ikke den desperate trang til nye spil som eller kan plage :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf weissmuller » ons 15 jun 2016 08:51

Synes der er meget at glæde sig til. Oktober bliver CRAZY!
Ser nok mest frem til :

Legend of Zelda: Breath of the Wild
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Maltéz » ons 15 jun 2016 09:56

1. Shadow of The Eternals
2. Deus Ex: Mankind Divided
3. Detroit: Become Human
4: Cyberpunk 2077
5: Mass Effect Andromeda
6: The Legend of Zelda: Breath of The Wild.
7: Resident Evil VII
8: Yooka-Laylee
9: Gears of War 4
10: We Happy Few
Maltéz
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Slimjay DK » ons 15 jun 2016 10:31

S_Phoenix skrev:Tekken 7
GT sport
Resident evil 7

Basicly hvad der i min bog kendetegner Playstation siden PS1 :D, og nu kommer de langt om længe !

Tekken specielt har de fandme været sløve med !


Ja, Tekken 7 spillede jeg på Arkademaskinen i februar måned i Bangkok, og det kommer først på konsol til næste år :evil:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf Slimjay DK » ons 15 jun 2016 10:34

Jeg ser frem til alt for mange titler primært på PS4. Dog er der også plads til et enkelt Xbox One spil, nemlig Gears Of War 4.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Hvilke spil ser i frem til?

Indlægaf hansen_acm » ons 15 jun 2016 11:34

Jeg ser frem til Ghost Recon Wildlands. Min hype er dog faldet lidt efter at have set noget gameplay. Det virker lidt rushed, og som om det er blevet presset igennem hos Ubisoft. De har jo heldigvis over et halvt år til at ændre den følelse, så mon ikke det bliver meget godt.

Dernæst ser jeg frem til Watch Dogs 2. Var rimelig stor fan af den første, så derfor bliver 2'eren også et musthave for mig.

FIFA 17 - Jeg ser altid frem til nye FIFA spil.

Udover disse er der mange som selvfølgelig også pirre min interesse, specielt efter E3, hvor de formår at hype folk til skyerne.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster