Forum

Modern Warfare: Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » fre 04 nov 2016 10:55

Jeg kan anbefale Titanfall 2.
TTK er også helt vild, og havner man i en lobby med spaniere, italienere eller porugisere kan der være tilfælde af dø-rundt-om-hjørnet. Det kører ikke helt så godt som originalen, men det er selt ikke på COD bullshit niveau.


Blauwy skrev:Det lyder bare fantastisk at de har implementeret ultra aggresivt lag comp til et ellers perfekt spil!

Jep, det lyder som om, det er mere end bare et remaster. Der er fiflet med netkoden. Jeg er i hvert fald godt tilfreds med ikke at være hoppet på.
Jer der har købt MWR, prøv evt at starte det originale MW op på 360 eller PS3, og se om hit detection er bedre der.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » fre 04 nov 2016 15:56

Spillet køre langt, langt bedre i dag. Så tror det var pga. det var pre-launch for mit vedkommende.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Cena » lør 05 nov 2016 10:18

Jeg spillede IW sammen med min fætter i går. Jeg er ikke meget for at indrømme det - men syntes faktisk det er ganske godt! Det skulle bare ikke hedde COD, for det har for mig intet at gøre med COD. Men der er eddermandme ild i piben og det passer perfekt til min spillestil! Så når connection ellers sidder i skabet er det fandme edme sjovt :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Unklemac » lør 05 nov 2016 10:40

Godt at høre jeres drama er vendt til noget positivt :-D

Jeg fik aldrig adgang til MP delen, og mit spørgsmål er om man kan indstille FOV?

Blev nemlig lidt køresyg syg af den 75 (ca.) FOV i campaign.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf wMikkel » lør 05 nov 2016 20:20

Hold nu kæft hvor det lagger i MW .....
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf first blood dk » søn 06 nov 2016 11:00

Har i lagt mærke til at lyden mangler når folk "defuser" bomben i SnD, der er ingen lyd. Man kan også kun høre ens holdkammerater når de løber rundt, men ikke fjenden.
Så er det også surt at man nu må sidde i party chat, når man spiller SnD. For nu ved hele modstander holdet hvor man er, ligeså snart man skyder en.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » søn 06 nov 2016 11:20

first blood dk skrev:Har i lagt mærke til at lyden mangler når folk "defuser" bomben i SnD, der er ingen lyd. Man kan også kun høre ens holdkammerater når de løber rundt, men ikke fjenden.
Så er det også surt at man nu må sidde i party chat, når man spiller SnD. For nu ved hele modstander holdet hvor man er, ligeså snart man skyder en.


Ja, de har virkelig fejlet mht. til lyden. Samme gælder fodtrin, de er også meget laver end før, til et punkt hvor man intet kan høre hvis der er andre lyde, selv banens ambient lyde kan overdøve fodtrin. Dead Silence er nærmest en irrelevant perk. Dynamikken i S&D er bestemt også ændret ved ikke at have forced game chat. Nu sidder folk i party og kan ghoste i 3rd person, callouts når de dør, plus der er ingen der siger et pip.

Virkelig en skam.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » søn 06 nov 2016 12:22

Nå drengene, hvordan kører det så?
Og hvor stor er spillerbasen?

Er det lige så godt som i huskede det, eller forventede?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf wMikkel » søn 06 nov 2016 13:24

MW kører ufatteligt dårligt.
8/10 kampe er der massiv lag. Som nævnt er der også problemer med lyden.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » søn 06 nov 2016 14:51

ikkNico skrev:Nå drengene, hvordan kører det så?
Og hvor stor er spillerbasen?

Er det lige så godt som i huskede det, eller forventede?


Køre helt fint her, har ingen problemer haft med lag comp siden det blev 'udgivet' officielt. Matchmaking er hurtig, kampene er stabile.

Der er allerede over en million spillere registreret på leaderboards, så det er en pæn sjat.

Men det halter lidt bagefter på forventingen, mest af alt pga. lydene og de ikke har fået 'no explosive' timeren med, samt hardcore S&D er ikke ricochet.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf first blood dk » søn 06 nov 2016 19:48

Kører fint her, jeg føler heller ikke at der er noget mærkbart lag. Og jeg spiller endda hardcore, hvor der kun er en lille spiller base.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » søn 06 nov 2016 22:40

Lige haft en super fed aften i Hardcore S&D. Kan mærke man er begyndt at komme tilbage i sin gamle form. Var lige ved at knække nakken på den core playliste, fordi der er Search & Destroy jo bare en kamp om hvem der kan dø hurtigst. Spillet køre eminent. En rigtig fed ting ved den nye udgave, kontra da jeg spillede på Xbox 360, er red dot sights. Dengang var det jo på størrelse og delte form med en gennemsnitlig valnød, så det var nærmest ubrugeligt på lange afstand hvis man kun lige kunne se en lille kropsdel.

Nu er det en lille prik, hvilket gør det perfekt både til range og CQB. Så det har jeg smidt på G3'eren som er voldsom i hardcore, det er både en assault rifle og en sniper kombineret i én.

Spillede jeg ikke kort mod dig, first blood? du var sammen med en Rune og en anden dansker? Syntes navnet virker bekendt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf oliman22 » søn 06 nov 2016 22:42

Sethos skrev:Spillede jeg ikke kort mod dig, first blood? du var sammen med en Rune og en anden dansker? Syntes navnet virker bekendt.


De fik smæk 8) 8) 8)
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf first blood dk » man 07 nov 2016 07:19

Sethos skrev:Lige haft en super fed aften i Hardcore S&D. Kan mærke man er begyndt at komme tilbage i sin gamle form. Var lige ved at knække nakken på den core playliste, fordi der er Search & Destroy jo bare en kamp om hvem der kan dø hurtigst. Spillet køre eminent. En rigtig fed ting ved den nye udgave, kontra da jeg spillede på Xbox 360, er red dot sights. Dengang var det jo på størrelse og delte form med en gennemsnitlig valnød, så det var nærmest ubrugeligt på lange afstand hvis man kun lige kunne se en lille kropsdel.

Nu er det en lille prik, hvilket gør det perfekt både til range og CQB. Så det har jeg smidt på G3'eren som er voldsom i hardcore, det er både en assault rifle og en sniper kombineret i én.

Spillede jeg ikke kort mod dig, first blood? du var sammen med en Rune og en anden dansker? Syntes navnet virker bekendt.


Hej jeg lagde ikke mærke til dig, ellers havde vi da inviteret dig. Jeg sad sammen med tre andre danskere. Så hvis du på et tidspunkt mangler nogen at game med, så kan du bare sige til. Det kunne være fedt med et fuldt dansk hold ind i mellem.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf oliman22 » man 07 nov 2016 10:11

first blood dk skrev:
Sethos skrev:Lige haft en super fed aften i Hardcore S&D. Kan mærke man er begyndt at komme tilbage i sin gamle form. Var lige ved at knække nakken på den core playliste, fordi der er Search & Destroy jo bare en kamp om hvem der kan dø hurtigst. Spillet køre eminent. En rigtig fed ting ved den nye udgave, kontra da jeg spillede på Xbox 360, er red dot sights. Dengang var det jo på størrelse og delte form med en gennemsnitlig valnød, så det var nærmest ubrugeligt på lange afstand hvis man kun lige kunne se en lille kropsdel.

Nu er det en lille prik, hvilket gør det perfekt både til range og CQB. Så det har jeg smidt på G3'eren som er voldsom i hardcore, det er både en assault rifle og en sniper kombineret i én.

Spillede jeg ikke kort mod dig, first blood? du var sammen med en Rune og en anden dansker? Syntes navnet virker bekendt.


Hej jeg lagde ikke mærke til dig, ellers havde vi da inviteret dig. Jeg sad sammen med tre andre danskere. Så hvis du på et tidspunkt mangler nogen at game med, så kan du bare sige til. Det kunne være fedt med et fuldt dansk hold ind i mellem.


Vi spillede mod jer på Ambush, så gad i sgu ikke mere efter den kamp 8) 8)
oliman22
Niveau 3
 
Indlæg: 254


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster