Forum

Modern Warfare: Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf first blood dk » man 07 nov 2016 10:14

Nå, i var to danskere. Super, håber da at vi kan spille sammen på et tidspunkt.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Larsen » ons 09 nov 2016 21:03

Bare tilføj mig, jeg er altid klar på MW.. Skal bare lige have det købt så har det engang i løbet af de næste par dage vil jeg tro :)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf MrGlennDK » ons 09 nov 2016 22:21

Er klar på alt bare i HC ;) dig spiller jeg mest S&D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » lør 19 nov 2016 10:05

Så er der gået et par uger, og alle har haft godt tid til at komme godt ind i MWR. Hvordan kører det?
På nettet er det ikke entydigt positivt, og ser man på Battle(non)sense seneste COD video er det helt horriblet med en host tick rate på 20Hz og 10Hz per klient. det burde så også resultere i den sædvanlige host fordel vi kender, men tager ikke højde for lag compensation.

Jeg hører også stadig rygter om en seperat udgivelse til marts, men det er som sagt kun rygter
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » lør 19 nov 2016 16:09

Må ærligt indrømme, jeg har allerede fået nok. Det virkede, på overfladen, som om netkoden var okay. Men efter et par dage ligger man hurtigt mærke til at den er helt gal. Utroligt mange situationer, hvor jeg konstant sad og tænkte "Hvordan reagere de så hurtigt?!". Hvilket bare bunder i at opdateringerne fra serveren er så langsomme, at når de dukker op på min skærm, har de jo allerede set mig og er begyndt at sigte.

Plus, det er en pisseringe remaster. Sidder konstant og læser Twitter opdateringer om ting de vil "kigge" på. Massivt forhøjet flinch i forhold til den originale? Jo jo, de undersøger. Lydende er alt for dæmpet? Det er bragt videre! Røggranter der er nærmest ligegyldige? De vil kigge på det. Altsammen ting der er ekstremt kritiske i blandt andet Search & Destroy. Hvordan kan man fejle med så banale ting?

Man tillader også party chat, hvilket man ikke gjorde før, så de fleste shitbucket spillere sidder i party chat og kan liiiige give hinanden en hjælpene hånd. At stå på et hjørne, så have sin ven i chat fortælle hvad der er omkring hjørnet er blevet en reel taktik.

Battle(non)sense har netop lige udgivet en ny video, som også viser selv det gamle spil havde bedre netkode;



Trist udvikling, men føler slet ingen trang til at spille videre på MWR.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf MrGlennDK » søn 20 nov 2016 20:56

Jeg nyder det rigtig med mine gamle cod4 venner, fanme fedt at spille igen :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » søn 20 nov 2016 23:09

Så godt Battlesense's video om spillet. Troede faktisk ku8n de ville opdatere grafikken, og så ellers en 1:1 kopi. Lige pludselig er det ikke så attraktivt længere
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » søn 09 apr 2017 17:16

Efter at have spillet lidt mere IW trial, overvejer jeg faktisk Legacy udgaven for de 2 kampagners skyld. MW ved jeg har en sjov kampagne. Med arcade er der i hvert fald til 2-3 gennemspil. IW virkede også sjovt i single player. MP var horribelt. Lag kunne bekæmpes, men jeg kunne overhovedet ikke høre mine modspillere eller deres fordtrin (Astro + M40x).

Har set IW for sig selv til 180kr, og en Legacy Pro (med season pass jeg kan sælge videre) til 550kr. Spørgsmålet er om de når frem inden Påske.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » tirs 11 apr 2017 20:36

Sethos skrev:Det virkede, på overfladen, som om netkoden var okay. Men efter et par dage ligger man hurtigt mærke til at den er helt gal.

Håber ikke det er hvad der venter mig.
Er lige blevet level 5 og hit detection har siddet lige i skabet indtil videre. Dejligt forfriskende at spille en omgang bang-bang uden at alle wall-runner og double-jumper lige så snart de ser en fjende.

Fodtrin kan jeg slet ikke høre.
Sidder med min Astro Mixamp og Audio Technica M40x, og på ingen af indstillingerne kan jeg høre fjendens fodtrin. selv ikke hvis jeg står helt stille, og skruer så højt op, ay jeg får ondt i ørerne.

Jeg forstår simpelthen ikke udviklerne er blevet SÅ fodtrin forskrækkede. Allerede i MW2 dagene fandt jeg ud af, at mine Sennheiser HD201 (til 150kr i Fona) var fantastiske til det der med lyd og 'situational awareness'.
det virker mest som om, man bare vil lefle for alle de teenagere, der sidder og blæser anlægget af for fuld skrue mens de spiller. Det giver desværre ekstra mening, når man kigger på hvilke skodforbindelser de som regel også har, fordi mor og far synes at 10/1 ADSL er godt nok til jazz. det er jo dem der bruger penge på supply drops, og ikke os med lidt år på bagen.

Nå, det blev til et sur-gammel-mand indlæg. Alt i alt har jeg det sjovt i MWR ... indtil videre :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » tirs 02 maj 2017 07:45

Rygter siger at MWR udgives som selvstændigt spil fra 20. juni
https://www.reddit.com/r/CODModernWarfa ... eparately/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster