Forum

Modern Warfare: Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » søn 04 sep 2016 15:10

Så fik vi endelig set noget multiplayer, samt bekræftet lidt info.

Modern Warfare: Remastered (MWR) udkommer den 4/11, og kan kun fås ved at købe en af de to COD Infinite Warfare Legacy udgaver. Om spillet bundles som kode til download eller en fysisk disc vides endnu ikke. Uanset hvad så sælger, eller bytter, undertegnet sin IW disc ind lige så snart MWR er erhvervet.

Lidt multiplayer gameplay at hygge sig med





... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Major Oblivious » søn 04 sep 2016 16:00

Kommer der andre Call of Dutys i år end dette her ? :lol:

Kan ikke engang huske, hvad det nye hedder, men det bliver også droppet i Gamestop lige så hurtigt, som det nærmest er købt. Det bliver så genialt at spille COD4 igen!

(Til dem der er for unge til at huske COD4, så blev spillet ødelagt af mods og hackere på alle platforme)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf tue69 » søn 04 sep 2016 21:15

Jeg har spillet en del CoD4 de seneste par måneder på min gamle Xbox 360, og synes ikke at det er så slemt med moddere. Men hold fast jeg glæder mig til at spille det igen. Det eneste rigtige COD.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » søn 04 sep 2016 21:56

Billigste IW Legacy jeg har set er til 700kr, og mon ikke Gamestop giver 350-400, og ellers kan det jo nemt sælges til den pris herinde. Eneste bekymring jeg har, er om IW discen skal bruges for at kunne spille MWR
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » søn 04 sep 2016 22:34

Det er fra starten blevet nævnt, at der er tale om en kode, der følger med spillet. Og COD4 skulle - hvis man skal tro Activision - ikke udkomme som separat køb senere.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf tue69 » søn 04 sep 2016 23:12

enfen skrev:Det er fra starten blevet nævnt, at der er tale om en kode, der følger med spillet. Og COD4 skulle - hvis man skal tro Activision - ikke udkomme som separat køb senere.


Jeg gætter på at det kommer ud som selvstændigt DLC senere. Sikkert en eller anden røver med, at det er på grund af den store efterspørgsel. Så kan de også lige bundle et par af de gamle baner i Remaster versionen med DLC pakkerne.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » man 05 sep 2016 08:10

Det ville i hvert fald være dumt, hvis efterspørgslen er der. Hvilket jeg regner med, der er.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf tue69 » man 05 sep 2016 09:20

Jeg kan så læse at de allerede nu har bestemt sig for at udgive de sidste baner i december. Mon ikke det er der at spillet bliver tilgængelig for køb også så?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » man 05 sep 2016 09:27

tue69 skrev:Jeg kan så læse at de allerede nu har bestemt sig for at udgive de sidste baner i december. Mon ikke det er der at spillet bliver tilgængelig for køb også så?

Så er Activision da sikre på at vinde julehandlen i år, hvis de gør det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » man 05 sep 2016 09:33

Så tror jeg bare, jeg venter på Remasteren af COD4.

Lige nu vil jeg gerne se lidt mere af Infinite Warfare multiplayer, inden jeg kaster mig over det. Multiplayer reveal traileren viste mig ikke noget, hvor jeg bare tænkte "det er must have".
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » man 05 sep 2016 11:54

enfen skrev:Multiplayer reveal traileren viste mig ikke noget, hvor jeg bare tænkte "det er must have".

Præcis sådan jeg har det. Titanfall 2 er en bedre COD oplevesle for mit vedkommende i år, og selvom det måske dør forholdvis hurtigt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf first blood dk » man 12 sep 2016 07:17

De sidste baner der kommer i december, skulle efter hvad jeg har hørt på youtube være gratis.

Jeg glæder mig meget til COD4, men er lidt nervøs omkring deres dedicated servers og hvor henne de bliver placeret.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » man 12 sep 2016 07:45

Dedikerede servere i COD regi, plejer kun at være i USA. Vi andre får de såkaldte "hybri servere" (<- Activisons udtryk), som bare er et anmdet ord for matchmakng servere.

Der går historier om, at folk allerede har modtaget download koder til MWR på deres forudbestillinger, men da spillet ikke kan downloades, er der ingen, der kan efterprøve om MWR er låst inde bag IW discen
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » lør 17 sep 2016 19:27

Alle 16 baner er for længst bekræftet som gratis dlc i december, og så er der et nyt saftigt rygte om en stand-alone udgave (digital antager jeg). En eller anden hos Raven Studios har muligvis snakket lidt over sig

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1280020
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » lør 17 sep 2016 20:03

Men den bliver sikkert ikke billig. Sikkert lige dyr nok, så folk tænker "så kan jeg lige så godt købe Legacy pakken".
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster