Forum

Modern Warfare: Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Cena » søn 18 sep 2016 11:25

Jeg glæder mig til at komme tilbage hvor det hele startede!! Det bliver det vildeste nostalgi trip at spille MP i MW remastered. Tror ikke jeg kommer til at spille Infinite Warfare ret meget!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Odyzeus » lør 15 okt 2016 16:15

Jeg er i den "heldige" situation at jeg i øjeblikket studerer i udlandet, og jeg kommer først hjem igen til januar. Så enten kan det være den er kommet som standalone, ellers kan jeg købe det og bytte det i gamestop til fx Mafia 3.

Håber bestemt der kommer stand alone, efterspørgslen er der helt sikkert. Hvis ikke, så skulle det være fordi de er bange for det går udover IW, som det sikkert også gør..

Jeg glæder mig i hvert fald, håber det kan leve op til nostalgia trip!
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » tirs 01 nov 2016 01:01

Enten er der sket en fejl, ellers har de lukket op for multiplayer allerede. Har spillet S&D den sidste time med en ven.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf dksiam » tirs 01 nov 2016 01:56

hvis man køber Infinity Warfare med Remastered, digitalt. Er det så muligt slette Infinity Warfare, eller slet ikke installere det, og så stadig spille remastered? :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » tirs 01 nov 2016 02:00

Jeg har nu spillet både single-player og multi-player uden at have Infinite Warfare installeret, så det tror jeg bestemt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf dMITIj » tirs 01 nov 2016 02:35

dksiam skrev:hvis man køber Infinity Warfare med Remastered, digitalt. Er det så muligt slette Infinity Warfare, eller slet ikke installere det, og så stadig spille remastered? :)


jeg har købt det/dem digitalt på PS-store og det er to separate spil, så det burde du kunne.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf dksiam » tirs 01 nov 2016 02:52

det lyder godt. Tak for svar.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » tirs 01 nov 2016 08:41

Hvad med IW disc? skal den være i maskinen?

Hvordan kører multiplayer? Er det lige så godt som i gamle dage?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » tirs 01 nov 2016 12:27

Vil ikke sætte for mange ord på hvordan det kørte, da det tydeligvis kun var på test basis de servere var oppe. Der var lidt lag og folk fra internationale kredse, men syntes egentlig det kørte fint. Spillet i sig selv føles præcis som Call of Duty 4 med lidt polering. Det er sgu som at være hjemme igen. Mit eneste klagepunkt er nok UI'et, det virker lidt voldsomt, plus at folk blinker til det helt store epilepsi anfald på radaren når de rapportere, skyder osv.

Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » tirs 01 nov 2016 12:38

Tak, glæder mig til at høre om onlie efter den store launch :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Unklemac » tirs 01 nov 2016 13:14

Sethos skrev:Vil ikke sætte for mange ord på hvordan det kørte, da det tydeligvis kun var på test basis de servere var oppe. Der var lidt lag og folk fra internationale kredse, men syntes egentlig det kørte fint. Spillet i sig selv føles præcis som Call of Duty 4 med lidt polering. Det er sgu som at være hjemme igen. Mit eneste klagepunkt er nok UI'et, det virker lidt voldsomt, plus at folk blinker til det helt store epilepsi anfald på radaren når de rapportere, skyder osv.


Ser vildt fedt ud (nostalgisk), men ja, puha der bliver spammet UI pop-ups til den helt store forstyrrelse :mrgreen:

Er der nogle våben (inkl. setups) du kan anbefale mig ? Har kun spillet MW2, og kan ikke huske hvad der var godt.

Har kun spillet til fredag (da jeg ikke har disk), så håber at kunne få lidt sjov (med et godt våben).

På forhånd tak :wink:

PS: Mht om den skal bruge disc på release: http://i.imgur.com/5jIo6Df.jpg
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » ons 02 nov 2016 12:57

Perks er en forholdsvis subjektiv vurdering, der fuldstændig afhænger af både det mode man spiller og ens spillestil. Med hensyn til våben, så bare fald til patten på M4 eller M16, sidstnævnte er et rent laservåben, men er dog burst hvilket kan være en hæmmesko i close-quarters. Hvis du er til SMG, skal du kigge på MP5 / P90.

Da jeg selv kommer til at fokusere på S&D, bliver Claymores, UAV Jammer og Dead Silence mine go-to perks. Kommer også til at bruge mit første prestige token på Dead Silence, den er guld værd.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » ons 02 nov 2016 14:41

Jeg kan slet ikke huske, at det var muligt at unlocke perks ved at gå prestige i COD4. Har det altid været sådan, eller er det nyt?

Kan bare huske, at man mistede alt ved prestige. Så det er ikke som de nyere COD spil er blevet.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » ons 02 nov 2016 14:48

enfen skrev:Jeg kan slet ikke huske, at det var muligt at unlocke perks ved at gå prestige i COD4. Har det altid været sådan, eller er det nyt?

Kan bare huske, at man mistede alt ved prestige. Så det er ikke som de nyere COD spil er blevet.


Det kunne man ikke før. Nu får man et prestige token, som set i de nyere spil, så man kan låse en enkelt ting op permanent. Er jeg personligt selv glad for de har tilføjet, fordi jeg syntes det gamle system var en lidt drøj affære.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf enfen » ons 02 nov 2016 15:01

Ok. Så giver det mening. Og ja, med det gamle system, var det en dræber at gå prestige. Jeg gjorde det også kun 1-2 gange.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster