Forum

Modern Warfare: Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Unklemac » ons 02 nov 2016 16:25

Tak for at tage din tid Sethos, fandt dog ud af at den gratis kode jeg fik er kun til pre-release campaign. MP delen er slukket. Øv bøv!

Men håber vi ses når/hvis det bliver som standalone produkt :D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » tors 03 nov 2016 13:12

Ser ud til serverne allerede er oppe.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Cena » tors 03 nov 2016 19:33

Jeg faldt i og købte det. Det vidste alle jo ville ske :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf wMikkel » tors 03 nov 2016 19:36

Tjaa, så støtter man dem jo også i deres latterlige forretningsmetoder..
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Odyzeus » tors 03 nov 2016 19:50

Jeg har stadig ikke besluttet mig. Jeg tror jeg ser hvor lang tid BF1 kan holde mig fanget i første omgang.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Blauwy » tors 03 nov 2016 20:37

Cena skrev:Jeg faldt i og købte det. Det vidste alle jo ville ske :)


Skuffende. Jeg troede vi kunne være fælles om, at for første gang i 9 år ikke købe og spille et COD på release :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf JFlindt » tors 03 nov 2016 22:42

Blauwy skrev:
Cena skrev:Jeg faldt i og købte det. Det vidste alle jo ville ske :)


Skuffende. Jeg troede vi kunne være fælles om, at for første gang i 9 år ikke købe og spille et COD på release :lol:


Det er jeg glad for at høre :) Jeg faldt i for længe siden :D
Men pt er jeg helt oppe og ringe over Titanfall 2
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » tors 03 nov 2016 23:47

Cena skrev:Jeg faldt i og købte det. Det vidste alle jo ville ske :)


Du må sige til, hvis du vil være med til Search & Destroy en aften. Kommer nok til at spille dagligt med en buddy. Så sidder vi bare i private party og hygger *10hi*. De har så valgt at man ikke skal være i in-game chat til Search & Destroy, hvilket er en skam.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf ikkNico » tors 03 nov 2016 23:53

Blauwy skrev:
Cena skrev:Jeg faldt i og købte det. Det vidste alle jo ville ske :)


Skuffende. Jeg troede vi kunne være fælles om, at for første gang i 9 år ikke købe og spille et COD på release :lol:

Blauwy, du er et smukt og standhaftigt menneske.
Cena, du fortjener at sidde fanget på det lille udhus i lige præcis i det øjeblik 40 beduiner med dårlig mave kommer forbi

... Jeg satser stadig på at MWR får eget release indenfor 6 mdr
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf dMITIj » fre 04 nov 2016 01:11

så er download'en i gang :D
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Cena » fre 04 nov 2016 01:49

Jeg er så håbløst ringe til MWR. Det kniber med at gå 1.0 i KD. Kniber det også for jer?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Sethos » fre 04 nov 2016 02:05

Cena skrev:Jeg er så håbløst ringe til MWR. Det kniber med at gå 1.0 i KD. Kniber det også for jer?


Ja, det køre hellere ikke helt godt her, det er milevidt fra hvordan det kørte i det gamle Call of Duty. Jeg når slet ikke at reagere, det virker som om folk dropper mig på 1-2 skud, selv med en MP5 på afstand, imens jeg skal tømme halve og hele magasiner i folk før de ruller om på skjoldet.

Jeg kan løbe ud, se en person der står med siden til, begynde at skyde og få hitmarkers, men alligevel kan han vende sig mod mig, sigte og få mig med et non-headshot skud.

Hvilket er spøjst fordi det kørte super godt i tirsdags, hvor serverne var oppe i et par timer. Jeg håber inderligt, det er fordi det ikke var udgivet globalt endnu, så de har haft slukket nogle servere. Måske fordi spillerbasen har været så lille indtil videre, at man har været matchmaket helt skævt. Kan i hvert fald sige jeg har været nærmest hele kloden rundt med de folk jeg har spillet med / imod.

Men det er lidt sjovt de har fjernet pings fuldstændig nu, ikke engang en bar.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Cena » fre 04 nov 2016 02:17

Det føles helt fucked! TTK er absurdt. Jeg er nødt til at være ultra tryhard for bare at gå 1.0+ KD. I BO gik gik jeg 2-3 i KD stort set hver kamp i domination uden at koncentrrere mig ret meget. Det føles helt vanvittigt. Håber det bare er pga serverne at det føles så svært. For magter virkelig ikke at skulle tryharde så meget for bare at gå positiv! Det føles som penge ud af vinduet lige nu

@Blauwy
Du har da købt det har du ikke?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Major Oblivious » fre 04 nov 2016 08:06

Jeg oplevede at blive droppet af en M16A1 tværs af Bog + folk dør nogen gange mellem mit 2-3 skud. Var ellers overbevist om, at det bare var mig der er piv ringe. Nu kan jeg da læse det kun er 80% af grunden
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Modern Warfare: Remastered

Indlægaf Blauwy » fre 04 nov 2016 09:19

Cena skrev:Det føles helt fucked! TTK er absurdt. Jeg er nødt til at være ultra tryhard for bare at gå 1.0+ KD. I BO gik gik jeg 2-3 i KD stort set hver kamp i domination uden at koncentrrere mig ret meget. Det føles helt vanvittigt. Håber det bare er pga serverne at det føles så svært. For magter virkelig ikke at skulle tryharde så meget for bare at gå positiv! Det føles som penge ud af vinduet lige nu

@Blauwy
Du har da købt det har du ikke?


Det lyder bare fantastisk at de har implementeret ultra aggresivt lag comp til et ellers perfekt spil!
Det var lige præcis det jeg var nervøs for, ville ske. Jeg gider simpelthen ikke mere, at andre får en fordel pga ens hurtige internet. Jeg har fået nok.

Og jo, jeg købte det, spillede betaen for IW og returnerede lortet igen. Bæ spil :lol:
Det var på ingen måde sjovt, og eftersom jeg blev host i 99% af kampene jeg spillede, havde jeg seriøst ingen chance til at reagere. Jeg gider ikke være med mere.

Jeg håber for jer at connections bliver tunet, og det bliver mere spilbart. Jeg har bare nok at se til med BF1, har ikke pengene til at give 700 for et spil der pisser mig, samt PS+. Så, det er sådan landet ligger lige nu :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 28 gæster