Forum

R6 - Rainbow Six: Siege

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » tirs 13 sep 2016 03:22

Der kommer en spændende ny patch d. 13 september til dette særdeles underholdende shooter-spil.

Der er store ændringer og nye gadgets. Nogle af defenderne får nogle Impact granater og nogle af attackerne får claymore-mines.

Derudover får Twitch en ekstra Shock-drone, der kører hurtigere og er mere lydløs end den nuværende.
Doc får nu mulighed for at overheale teammates og BlackBeard får 2 skjold i stedet for 1, dog nu med mindre holdbarhed.

Det var lige nogle af hovedoverskrifterne. Man kan læse detaljerne her:

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-NORDIC ... ments.aspx
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » lør 19 nov 2016 02:00

Så er den nye sæson Red Crow i gang!

2 nye Operators!
En attacker Habana, som kan åbne forstærkede vægge på afstand, så nu er man ikke længere så afhængig af Termite.
En defender Echo, som har en næsten usynlig drone, som kan udsende sonic bursts der desorienterer den man rammer.

Det nye map "Skyscraper" er et japansk tempellignende hus placeret på toppen af en skyskraber. Et sjovt, flot og spændende map, hvor Kapkan har kronede dage - måske fordi folk ikke kender mappet, så godt endnu og derfor let overser Kapkans traps, da de fleste (mig selv inklusiv) har en del fokus på at finde rundt i de nye omgivelser :-D

Her lidt blandede bolcher (ikke noget særligt) fra en enkelt aften:

Først lidt let opvarming :-)


Så her den nye Operator Habana i sving med den nye gadgetgun og afslutningsvis med "Flash Bang Out!"
Han er helt væk i en anden og hvid verden :mrgreen:


Og endelig en lille snas af det nye map, hvor jeg får et par Kapkan kills - en skam man ikke kan se i slow/replay når folk render i fælderne :roll:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » man 21 nov 2016 01:22

Mere Ananas i Egen Juice med EkstraBladet som forfatter :mrgreen: Det er den ene nye operator Habana og det nye map.

En 3 vs 1-situation udvikler sig pludseligt højdramatisk til en 1 vs 1-situation hvor det kommer til en intens skudduel mens der kastes flash bangs der blænder både mig selv og måske også modstanderen :-D

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Oswaldo Carillo » fre 25 nov 2016 16:19

Krede1972 skrev:


Udemærket spillet efter du får fingrene i hostage. Du har fuld kontrol over situationen og ved hvordan han vil reagere.

Jeg vil også lave ananas i egen juice.

Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K

+1

Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » fre 25 nov 2016 17:21

Det her spil er fantastisk - særligt når tingene - mod alle odds - flasker sig og man vinder en undertalssituation.

Det er for mit vedkommende det sjoveste, mest underholdende, mest spændende og mest intense shootergame til PS4.

Spil hvor man bare respawner bliver i min verden hurtigt småkedeligt og lidt meeh, fordi der ikke er alverden på spil. Det har ikke den store konsekvens at blive skudt når man bare kan respawne.

R6 er derimod lige min kop te :-D

Iøvrigt godt timet, med stort set ingen tid tilbage... :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf glyr » fre 25 nov 2016 20:09

Krede1972 skrev:Det her spil er fantastisk - særligt når tingene - mod alle odds - flasker sig og man vinder en undertalssituation.

Det er for mit vedkommende det sjoveste, mest underholdende, mest spændende og mest intense shootergame til PS4.

Spil hvor man bare respawner bliver i min verden hurtigt småkedeligt og lidt meeh, fordi der ikke er alverden på spil. Det har ikke den store konsekvens at blive skudt når man bare kan respawne.

R6 er derimod lige min kop te :-D

Iøvrigt godt timet, med stort set ingen tid tilbage... :mrgreen:



Jeg er helt enig. Normalt hader jeg multi playerspil og lige nu kæmper jeg mig gennem BF1 bare for det s..... platin !
Mens R6, selv om jeg stinker til hurtig reaktions spil, været en kæmpe stor og overraskende, levedygtig oplevelse.
Måske også et at de platin trofæer som jeg er mest stolt over. Ligeledes med i den lille håndfuld af spil jeg ikke har solgt.
Så når BF1 platin er i hus, glæder jeg mig til at prøve de nye (gratis) baner i R6 !
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » fre 25 nov 2016 22:09

Har man ikke dette dejlige spil, så kan det erhverves for 159 kroner i forbindelse med Black Friday (tilbuddet gælder vist en uges tid) og det er altså hver en krone værd!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Odyzeus » lør 26 nov 2016 00:18

Jeg prøvede det, og startede med singleplayer som jeg plejer, men det fangede mig slet ikke.

Jeg er normalt meget glad for realistiske shooters.

Kan det være jeg kan lide online alligevel? Jeg fik slet ikke prøvet det før spillet var hurtigt videre.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » lør 26 nov 2016 00:24

Odyzeus skrev:Jeg prøvede det, og startede med singleplayer som jeg plejer, men det fangede mig slet ikke.

Jeg er normalt meget glad for realistiske shooters.

Kan det være jeg kan lide online alligevel? Jeg fik slet ikke prøvet det før spillet var hurtigt videre.


Singleplayer-delen minder nærmest bare om en dårlig demo eller en let indførsel i de forskellige gadgets og spillets opbygning/muligheder.

Spillet er 100% lavet til at skulle spilles online - og der er vel at mærke kæmpe forskel på singleplayer-delen og online-delen. De to har nærmest intet tilfældes.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Odyzeus » lør 26 nov 2016 02:09

Jamen kunne være det skulle have en chance til så! Tak for svar.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » tors 01 dec 2016 11:45

Der kommer en season 2 med 8 nye operators og 4 nye maps!

Det bliver ligesom i det forgangne år med 2 nye operators og 1 nyt map hver 3. måned.

De nye oparators bliver fra Spanien, Hong Kong, Polen og Sydkorea. De første 2 operators er planlagt til at komme i februar.

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/new ... 8-76770-32

Nyheden om den nye sæson skal da lige fejres med en visning af noget jeg tror er de 3 letteste kills jeg nogensinde har fået.

Tak til Dum, Dummere og Dummest :mrgreen:

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Odyzeus » tirs 06 dec 2016 02:41

149kr,- i CDON's julekalender.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Abildtrup » tirs 06 dec 2016 15:58

...Og 149,- i Gamestop


Sent from my iPhone using Tapatalk
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf IceKK » tors 08 dec 2016 21:36

1111111111111
Senest rettet af IceKK tors 07 dec 2017 17:32, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Weiglin1 » søn 11 dec 2016 16:21

Har først lige opdaget hvor fedt det spil her er!
Tilføj endelig weiglin1 til et par games :)
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron