Forum

Fifa 17 (demo)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 17 (demo)

Indlægaf ThePatriot » fre 30 sep 2016 07:40

Jeg er vild med spillet. Det virker betydeligt mere varieret end jeg nogensinde har oplevet Fifa. Min første kamp blev en fantastisk 3-2 kamp. Scorede på en stikning, et hovedstød og et smæk fra kanten af feltet. AI'en scorede et mål med en inderside på en måde, jeg ikke har set før.

Jeg synes at afleveringsspillet og stikninger er blevet løftet fra sidste år, hvor jeg synes, at det virkede ret trægt. Jeg nyder spillet mere.

Generelt er det blevet mere "analog" i sit gameplay. Alle dødboldsituationer og straffespark er mindre arkadeagtig; de virker mere realistiske i den måde, man kan kan variere så meget. Har allerede hørt om at straffespark kan udnyttes på en bestemt måde, men håber at de smuthuller kan lukkes.
ThePatriot
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Re: Fifa 17 (demo)

Indlægaf Volpi » fre 30 sep 2016 08:08

Jeg har præcis samme oplevelse og derfor jeg syntes FIFA i år fortjener at blive set i et større perspektiv end blot en mindre transfer opdatering.
Jeg kan godt lide variationen over dødbolde og har dog ikke hørt noget om straffesituation du nævner, så lad os håbe det patches:).
Så jeg er meget enig:).
Dog syntes jeg stadig at frispark er en mærkelig størrelse. Jeg har endnu ikke prøvet et direkte frispark. Ai'en laver simpelthen ikke frispark på mig. Det savner jeg
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 17 (demo)

Indlægaf ikkNico » man 05 dec 2016 23:39

PES 2017 var en slem skuffelse for mig. Alt for scriptet, endda værre en FIFA 17 (sammenlignet med demoen af sidstnævnte). Jeg overvejer at bytte mit PES ind for FIFA i morgen. Journey virker rigtig interessant, og skift af motor pirrer også min nysgerrighed.
Men jeg synes jeg oplevede nogle framedrops, i form af momenter hvor FIFA ligesom flimrer. Det skete et par gange i i hver friendly, jeg spillede. Sker det også i det fulde spil?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Fifa 17 (demo)

Indlægaf Cena » tirs 06 dec 2016 06:37

ikkNico skrev:PES 2017 var en slem skuffelse for mig. Alt for scriptet, endda værre en FIFA 17 (sammenlignet med demoen af sidstnævnte). Jeg overvejer at bytte mit PES ind for FIFA i morgen. Journey virker rigtig interessant, og skift af motor pirrer også min nysgerrighed.
Men jeg synes jeg oplevede nogle framedrops, i form af momenter hvor FIFA ligesom flimrer. Det skete et par gange i i hver friendly, jeg spillede. Sker det også i det fulde spil?


Det har jeg ikke oplevet nej. Journey er en rigtig fed tilføjelse. Syntes desværre bare det bliver lidt langtrukkent. Jeg er desværre gået lidt død i det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 17 (demo)

Indlægaf ikkNico » tirs 06 dec 2016 09:02

Tak Cena, så er det nok bare demoen.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron